Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@19:24:04 GMT

شایعه سقوط بالگرد در فارس تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۷۸۱۹

شایعه سقوط بالگرد در فارس تکذیب شد

ماجرا از آنجا آغاز شد که یک کاربر شبکه‌های اجتماعی که به نظر می‌رسد راننده یک خودرو سنگین یا اتوبوس است، با انتشار فیلمی مدعی سقوط یک بالگرد در جاده شیراز - مرودشت شد.
در وهله نخست، نادرستی این شایعه از تصاویر جاده مشخص شد چرا که سرتاسر جاده شیراز - مرودشت به عنوان پرترددترین محور استان فارس به ریل‌گارد و بلوک در وسط جاده تجهیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با این حال، خبرنگار ایرنا صحت یا نادرستی این شایعه را از مراجع رسمی جویا شد.
رهام پیکری فرماندار شهرستان مرودشت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در تماسی که با تمامی دستگاه‌های امدادرسان، انتظامی و امنیتی شهرستان مرودشت داشته‌ام هیچ گزارشی مبنی بر سقوط بالگرد در این شهرستان ارایه نشده است لذا این موضوع صحت ندارد.
حسن همتی مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس نیز در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت:هیچ گزارشی در زمینه سقوط بالگرد در استان فارس به این مرکز گزارش نشده است.
سروان مصطفی زمانی مدیر روابط عمومی ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: هیچ کدام از بالگردهای متعلق به ارتش سقوطی نداشته‌اند.
معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان زرقان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: گزارشی مبنی بر سقوط بالگرد در محدوده این شهرستان به فرمانداری داده نشده است.
رضا بدیعی فرد مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس نیز به خبرنگار ایرنا گفت: هیچ گزارشی مبنی بر سقوط بالگرد در استان به ما ارایه نشده است.
سرهنگ کاووس محمدی معاون احتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس نیز حادثه سقوط بالگرد در بین شهرستان های شیراز و زرقان تکذیب کرد و افزود: فیلم منتشر شده یک آتش سوزی بوده که علت آن در دست بررسی است که در این زمینه اطلاع رسانی می شود.
 

برچسب‌ها زرقان مرودشت شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زرقان مرودشت شیراز فارس زرقان مرودشت شیراز فارس سقوط بالگرد خبرنگار ایرنا استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۷۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، سید کاظم موسوی گفت: شبکه تعاون روستایی شهرستان لامرد با خرید تضمینی بیش از سه هزار و ۷۵۰ تن گندم بیشترین میزان تضمینی را در میان شهرستان‌ها داشته است.
وی با بیان اینکه قیمت مصوب خرید تضمینی گندم در کشور، امسال ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان است، اعلام کرد: حدود ۱۰۰ مرکز در شبکه تعاون روستایی استان گندم را به صورت تضمینی از کشاورزان ، خریداری می کنند.
موسوی بیان کرد: پارسال، ۶۱۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان با نرخ تضمینی ۱۵ هزار تومان خریداری شد .
استان فارس یکی از قطب های مهم تولید محصول راهبردی  گندم در کشور محسوب می شود  و برداشت گندم از نیمه اول فروردین در شهرستان‌های جنوبی  آغاز شده و تا پایان تابستان در نیمه شمالی فارس، ادامه داد.

دیگر خبرها

  • رفع مشکل فرستنده های رادیو و تلویزیون در شهرستان مهر
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • برادر کشی در فارس
  • غار سنگ شکنان جهرم نگینی در دل کوه
  • مرگ مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور
  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس
  • بالگرد اورژانس قم به کمک کودک پنج ساله رفت
  • فوت پسر ٨ ساله در اثر سقوط در رودخانه
  • فرودگاه های کرمان در حال آماده باش