Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری استان اصفهان از آغاز به کار رویداد بین المللی «روح مقاومت» در اصفهان همزمان با سراسر کشور از ۱۰ تیر ماه خبر داد و گفت: این رویداد گامی محکم در راستای ترویج روح مقاومت و آشنایی با وصایای شهداء است.

حجت الاسلام والمسلمین «محمدرضا نیستانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان به برگزاری رویداد بین المللی «روح مقاومت» ویژه بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد با استفاده از ظرفیت مردمی مساجد و با همکاری کانون های فرهنگی هنری فهما با اجرای رویداد بین المللی «روح مقاومت» گامی محکم در راستای ترویج روح مقاومت و آشنایی با گنجینه های معنوی (وصایای شهداء) به منظور الگوسازی برای نسل نو و ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری استان اصفهان ادبیات مقاومت را راه نجات بشر از مستکبران دانست و اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج و زنده نگه داشتن روح مقاومت و تقویت جبهه مقاومت، بازخوانی و تبلیغ وصایای شهدا جهت عمل به آنها در زندگی و کشف گنجینه های معنوی موجود در وصایای شهداء از اهداف برگزاری این رویداد بین المللی است.

 

 

وی پیرامون محوریت آثار ارسالی به دبیرخانه رویداد بین المللی «روح مقاومت» گفت: وصیت نامه شهدای مقاومت اعم از شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای امنیت، ترور، امر به معروف و نهی از منکر، مدافعان حرم و ... در عرصه ملی و بین المللی محور این رویداد است.

 

 

دکتر نیستانی با بیان اینکه این رویداد در 2 بخش ملی و بین المللی برگزار می شود، افزود: قرآن و عترت در وصیت نامه شهداء، امام ، مرجعیت و علما در وصیت نامه شهداء، دفاع از وطن و اسلام در وصیت نامه شهداء، قدس و فلسطین مظهر مقاومت، نقش و جایگاه مسجد در تربیت جامعه و تقویت محور مقاومت و مسجد در وصیت نامه شهدا، موضوعات این رویداد هستند.

 

 

وی پیرامون قالب های شرکت در جشنواره تصریح کرد: فیلم موبایلی، نماهنگ، صوت و پادکست و عکس نوشت قالب های این رویداد هستند که علاقه مندان برای اطلاع دقیق از کمیت و کیفیت آثار ارسالی به زیست بوم مجازی بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

 

 

مدیر (فهما) استان اصفهان با بیان  اینکه از 10 تیر این رویداد کار خود را به طور رسمی آغاز خواهد کرد، افزود: علاقه مندان تا پایان شهریور می توانند آثار خود را در زیست بوم مجازی بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir ثبت و ارسال کنند.

 

پایان پیام/557

منبع: شبستان

کلیدواژه: رویداد بین المللی روح مقاومت روح مقاومت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان کانون های فرهنگی هنری رویداد بین المللی وصیت نامه روح مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۷۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ درصد از تالاب بین‌المللی گاوخونی آبگیری شد

منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به پایش میدانی تالاب گاوخونی اظهار داشت: بارندگی‌ها در شرق استان سبب شد سیلاب‌های مقطعی به گاوخونی هدایت شود و بر اساس پایش انجام شده ۵ درصد تالاب آبگیری شده است.

 .مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: در ۲۰ سال پیش که آب در تالاب جریان داشت، بیش از ۱۵۰ هزار قطعه پرنده سرشماری شده بود.

وی اضافه کرد: پرندگان آبزی و کنار آبزی، حواصیل، مرغابی، فلامینگو و بیش از ۲۵ گونه پرنده در این تالاب وجود داشت، اما به دلیل اینکه آب زاینده‌رود به گاوخونی نرسید ۹۸ درصد آن خشک شده است.

شیشه‌فروش خاطرنشان کرد: بعضا در طول سال‌های مختلف که سیلاب ایجاد می‌شود، آب‌ها به تالاب هدایت و بخش‌هایی از تالاب آبگیری می‌شود.

تالاب بین‌المللی گاوخونی واقع در شرق اصفهان، یکی از بزرگترین و مهمترین تالاب‌های ایران محسوب می‌شود و در طول تاریخ و پیش از آغاز خشکسالی‌های اخیر علاوه بر ایجاد فضای فرح‌بخش در شرق استان، مامن پرندگان مهاجر و جانوران آبی و منبع درآمد و آسایش ساکنان این منطقه بوده، اما در سال‌های اخیر بدلیل تحقق نیافتن حقابه محیط زیستی آن در معرض خشکی کامل قرار گرفته است.

این تالاب به وسعت ۴۷۶ کیلومترمربع در ۱۶۷ کیلومتری جنوب شرق اصفهان در کنار شهر ورزنه و در مجاورت تپه‌های شنی قرار دارد. مله فلامینگو‌های صورتی که ویژه این منطقه هستند در تالاب مشاهده شوند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • رویکرد جدید دانشگاه الزهرا برای نقش‌آفرینی استادان خانم
  • جنایات اسرائیل در غزه و اثبات حقانیت تشکیل جبهه مقاومت در منطقه
  • «آغاز سال‌ نو برای انسان مؤمن»
  • گذری به مدرسه‌های تاریخی در گذر بازار اصفهان
  • ۵ درصد از تالاب بین‌المللی گاوخونی آبگیری شد
  • چهارمحال و بختیاری میزبان رویداد گردشگری در سطح ملی یا بین‌المللی باشد
  • انتشار هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان آغاز سال‌نو برای انسان مؤمن
  • روز جهانی تئاتر + تاریخچه و شعار
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • آغاز به کار رادیو «مقاومت» با شعار «صدای فلسطین»