Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@12:08:13 GMT

ترکیب احتمالی استقلال برابر سایپا

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۸۱۰۸

سرمربی تیم فوتبال استقلال در غیاب غایبان پرتعداد امروز کار سختی برای انتخاب ترکیب اولیه خود در بازی برابر سایپا خواهد داشت.

طرفداری -  تیم فوتبال استقلال در حالی امروز به سایپا می رود که آبی ها علی کریمی و عارف غلامی را به دلیل محرومیت، مرتضی تبریزی، رضا آذری، داریوش شجاعیان، محسن کریمی و ارسلان مطهری را به دلیل محرومیت، فرشید اسماعیلی را به دلیل ناآماده بودن و شیخ دیاباته را به دلیل سفر به کشورش در اختیار نخواهد داشت و با این شرایط فرهاد مجیدی انتخاب زیادی برای نفرات اصلی خود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امشب سیدحسین حسینی در درون دروازه استقلال قرار خواهد گرفت و در غیاب عارف غلامی این محمد دانشگر، روزبه چشمی و سیاوش یزدانی هستند که مثلث دفاعی استقلال را تشکیل می دهند.

در غیاب علی کریمی امروز فرشید باقری و ریگی زوج هافبک دفاعی استقلال را تشکیل می دهند و آرش رضاوند بازیکنی است که باید تلاش کند برای علی دشتی و مهدی قائدی را در خط حمله را تغذیه کند.

ترکیب احتمالی استقلال در بازی برابر سایپا به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، فرشید باقری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، علی  دشتی و مهدی قائدی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه

سردار آزمون در بازی رُم برابر اودینزه به ترکیب اصلی تیمش باز می‌گردد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رُم پرس؛ دانیله دروسی، سرمربی رُم در بازی امشب برابر اودینزه ترکیبی از باتجربه‌ترین و قدرتمندترین بازیکنانش را روانه میدان می‌کند. بر این اساس پائولو دیبالا، لئاندرو پاردس و سردار آزمون به ترکیب اصلی رُم باز می‌گردند.

دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است

تیم‌های اودینزه و رُم پس از تعلیق توافق شده بازی 14 آوریل در پی مشکل قلبی ایوان ندیکا امشب به مصاف هم می‌روند. قرار است این دو تیم 18 دقیقه باقی‌مانده به اضافه وقت اضافه را بازی کنند.

سرمربی رُم امیدوار است تیمش امشب با تمام توان برابر اودینزه بازی کند و به سه امتیاز دست یابد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو