Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-19@21:27:01 GMT

آیا آیفون 12 بدون شارژر عرضه می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۸۲۰۲

آیا آیفون 12 بدون شارژر عرضه می‌شود؟

ایتنا- شایعه‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن است که کمپانی اپل ممکن است در یک اقدام عجیب آیفون 12 را بدون شارژر درون جعبه به بازار عرضه کند. شایعه‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن است که کمپانی اپل ممکن است در یک اقدام عجیب آیفون 12 را بدون شارژر درون جعبه به بازار عرضه کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  t3، در طی ماه‌های گذشته شایعات زیادی در رابطه با آیفون 12 به کاربران ارائه شده است اما یکی از گمراه‌کننده‌ترین آن‌ها خبر از عدم وجود شارژر این تلفن همراه در درون جعبه عرضه آن می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
گزارش‌های به‌دست‌آمده از MacRumors حاکی از آن است که به مقاله‌ای از تحلیلگران بارکلیز دست پیدا کرده‌اند. این تیم تحلیلی در رابطه با عدم وجود هدفون‌ها در جعبه مطمئن بودند اما هنوز مشخص نیست که آیا شارژر آیفون 12 نیز از جعبه آن حذف خواهد شد یا خیر.
 
در صورت درست بودن این شایعه‌ها جعبه آیفون 12 بسیار سبک خواهد شد و در آن تنها یک دستگاه آیفون 12، یک کابل یواس‌بی نوع C به لایتنینگ و یک خارج کننده سیم‌کارت جای خواهد داشت. علاوه بر این نبود شارژر در درون جعبه برای کاربران بسیار دردسر سر خواهد بود و در صورت صحت این موضوع اپل باید پیش از فروش این دستگاه در این رابطه به کاربران خود اطلاع‌رسانی کند.
 
جالب است بدانید که کنسول نینتندو 3DS XL نیز سال‌ها پیش بدون شارژر به بازار عرضه شد و بسیاری از کاربران به دلیل اطلاع نداشتن از این موضوع مجبور بودند پس از خرید این دستگاه مدتی بیشتر برای خرید شارژر و راه‌اندازی آن انتظار بکشند. تکرار چنین پدیده‌ای در دنیای رقابتی تلفن‌های همراه هوشمند امروز می‌تواند برای اپل بسیار گران تمام شود.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: شارژر آیفون 12 اپل بدون شارژر درون جعبه آیفون 12

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیفون ۱۷ پلاس نمایشگری کوچک‌تر از پلاس‌های فعلی دارد

یکی از منابع معتبر دنیای فناوری مدعی شده اپل اندازه نمایشگر آیفون ۱۷ پلاس را نسبت به نسل‌های قبلی کاهش می‌دهد.

به گزارش دیجیاتو، یکی از منابع آگاه بازار می‌گوید اپل قصد دارد سری آیفون ۱۷ را با تغییری متفاوت معرفی کند. این منبع ادعا می‌کند آیفون ۱۷ پلاس نسبت به بقیه مدل‌های پلاس آیفون، نمایشگر کوچک‌تری خواهد داشت.

«راس یانگ»، یکی از تحلیلگران معتبر دنیای نمایشگرها، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس ادعا کرده مدل پلاس آیفون ۱۷ در سال ۲۰۲۵ میلادی با نمایشگر کوچک‌تری نسبت به بقیه مدل‌های پلاس موجود از راه می‌رسد.

آیفون ۱۷ پلاس با چه تغییری نسبت به سایر مدل‌های قبلی از راه می‌رسد؟

آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پرو با نمایشگر ۶.۱ اینچی و آیفون ۱۵ پلاس و آیفون ۱۵ پرومکس از نمایشگر ۶.۷ اینچی بهره می‌برند. براساس اخبار غیررسمی منتشرشده، اپل ظاهراً می‌خواهد در سری آیفون ۱۶، اندازه نمایشگر مدل‌های پرو را افزایش دهد. درنتیجه ابعاد نمایشگر مدل‌های مختلف آیفون ۱۶ به شرح ذیل خواهد بود:

راس یانگ، تحلیلگر و منبعی که اطلاعات جدید را در مورد نمایشگر آیفون ۱۷ پلاس منتشر کرده است، می‌گوید صفحه نمایش این دستگاه کوچک‌تر از آیفون ۱۶ پلاس و آیفون ۱۵ پلاس خواهد بود. با توجه به اینکه فاصله زیادی تا معرفی سری آیفون ۱۷ داریم، همچنان باید منتظر انتشار اطلاعات درباره این محصولات بمانیم.

دیگر خبرها

  • آیفون ۱۷ پلاس نمایشگری کوچک‌تر از پلاس‌های فعلی دارد
  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌های مردمی شکل می‌گیرد
  • این برنامه جدید، رقیب تازه برای اینستاگرام
  • شارژر بی‌سیم Anker با چه قیمتی به فروش می‌رسد؟
  • این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
  • ۲ تکنیک کاربردی برای تعمیر آسان کابل شارژر گوشی در خانه (فیلم)
  • هشدار به عرضه کنندگان آیفون قاچاق؛ برخورد‌ها تشدید خواهد شد
  • علت ممنوعیت واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ | هشدار جدی به عرضه کنندگان آیفون قاچاق
  • معرفی کارگاه تولیدی انواع هاردباکس آماده و اختصاصی