Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسمعلی خدابنده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق دستورالعمل ثبت‌نام ارسال شده به مدارس و ادارات آموزش و پرورش در سطح استان، اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در جریان ثبت‌نام والدین باید در مدارس رعایت شود.

وی ادامه داد: هر روز شمار محدودی از والدین با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در مدارس حاضر و اقدام به ثبت‌نام می‌کنند و ثبت‌نام دانش‌آموزان میان پایه نیازی به مراجعه حضوری ندارد و تنها والدین دانش‌آموزان ورودی پایه‌های اول ابتدایی، هفتم و دهم نیاز به حضور دارند که به صورت اجباری باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مدارس در روزهای زوج میزبان والدین برای ثبت‌نام هستند و استفاده از ماسک و لوازم ضدعفونی در جریان روند ثبت‌نام الزامی است.

خدابنده افزود: امسال این استان دارای بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه است که ثبت‌نام در این مدارس در حال انجام است.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام وزارت آموزش وپرورش مبنی بر آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریور ماه، اقدامات و برنامه‌های مربوط در این بخش در سطح استان در حال انجام است و تا کنون مشکلی در این زمینه وجود نداشته است.

هم اکنون استان خراسان رضوی دارای بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز است که حدود ۹ درصد جمعیت دانش‌آموزی کشور را شامل می‌شود.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۲۲۲ هزار و ۶۶۹ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. این بیماری تاکنون جان ۱۰ هزار و ۵۰۸ تن را در کشورمان گرفته است. همچنین تاکنون ۱۸۳ هزار و ۳۱۰ نفر  از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته‌اند.  

"پاندمی کرونا" تاکنون در سطح جهان ۱۰ میلیون و ۸۲ هزار و ۶۱۸ نفر را بیمار کرده و جان ۵۰۱ هزار و ۳۰۹ نفر را در ۲۳۰ کشور گرفته است و پنج میلیون و ۳۰۴ هزار و ۳۶۱ نفر از افراد مبتلا به کرونا در سطح جهان تاکنون درمان شده‌اند. 

برچسب‌ها مدارس مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس مشهد مدارس مشهد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ حماسه و ایثار در مدارس چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،  دانش آموزان ۲ هزار و ۴۰۰ مدرسه در استان با نواختن" زنگ حماسه وایثار" پیروزی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ودرهم کوبیدن مواضع نظامی اسرائیل را جشن گرفتند.
معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان این اقدام را حرکتی خودجوش ازسوی فرهنگیان و دانش آموزان استان دانست وگفت: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و تبیین دستاورد‌های این پیروزی محور برنامه‌هایی است که با نواخته شدن "زنگ حماسه وایثار" درمدارس استان اجرا می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تفاوت های کنکور در ایران و افغانستان      
  • افزایش مسمومیت کودکان با مواد مخدر در درگز خراسان رضوی
  • اجرای طرح سلامت دهان و دندان دانش آموزان مدارس از مهرماه در مشهد
  • نواختن زنگ انتقام سخت در مدارس خراسان شمالی
  • نواخته شدن زنگ حماسه و ایثار در مدارس چهارمحال وبختیاری
  • حمایت دانش آموزان پیشوایی از حمله موشکی سپاه
  • ۲۸ فروردین ماه آغاز ثبت نام کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • توزیع شیر در مدارس به کجا رسید؟
  • مدارس کانکسی عشایر خراسان شمالی فرسوده هستند
  • ۲۸ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام ورودی مدارس سمپاد