Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@09:12:24 GMT

اصلاح ۱۰۰۰۰ واحدی شاخص بورس در معاملات امروز

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۸۴۲۶

اصلاح ۱۰۰۰۰ واحدی شاخص بورس در معاملات امروز

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۱۰ هزار واحد افت کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه 12میلیارد و 270میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 15هزار و 718میلیارد تومان در یک میلیون و 876هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 10 هزار و 3 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 481هزار و 924واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری نیز به نام نمادهای شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر و گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید شد و در مقابل شرکت‌های صنایع سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت اصفهان و گسترش نفت و گاز پارسیان با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز منفی را پشت‌سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 2648واحد، کل (هموزن) 5420واحد، قیمت (هموزن) 3574واحد، آزاد شناور 20993واحد و شاخص‌های‌ بازار اول و دوم نیز به ترتیب 9577و 11041واحد افت کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 707میلیون ورقه به‌ارزش 5هزار و 525میلیارد تومان در 675هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 110واحد افت کرد و در ارتفاع 15هزار و 953واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس در روز جاری نیز به نام نمادهای شرکت‌های هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، ذوب آهن اصفهان و پتروشیمی زاگرس شد و در مقابل شرکت‌های سنگ آهن گهر زمین، بانک دی و پتروشیمی مارون با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

شاخص بورس در یک قدمی فتح قله 1.5 میلیون واحد قرار گرفترشد 189 هزار واحدی شاخص بورس در هفته نخست تیرماه

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شرکت فرابورس ایران بازار سرمایه بورس اوراق بهادار تهران شاخص بورس تهران بیشتر بخوانید... حمله افراد مسلح به ساختمان بورس پاکستان عرضه سهام هلدینگ سیمانی شستا، چهارشنبه در بورس اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۴/۰۸

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت فرابورس ایران بازار سرمایه بورس اوراق بهادار تهران شاخص بورس تهران فرابورس بازار سرمایه بورس تهران شاخص بورس بازار سرمایه شاخص بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۸۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۷ هزار واحدی بورس/ ورود ۲۵۰ میلیارد تومان نقدینگی

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان معاملات امروز (۲ اردیبهشت) شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۲۷ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۳۱۲ هزار واحد رسید.

همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی ۸۵۰۰ واحدی به ارتفاع ۷۵۳ هزار واحد رسید.

ارزش معاملات خُرد در بازار امروز (۲ اردیبهشت)، مبلغ ۷ هزار میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۳۲۰ میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

در بازار امروز ۲۸۸ نماد در محدوده مثبت و ۱۷۱ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۲۴۲ نماد در محدوده مثبت و ۱۱۱ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

براساس معاملات امروز، سه نماد «فولاد»، «فملی» و «نوری» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «فصبا» و «زاگرس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌، همچنین سه نماد «فولاد»، «ذوب» و «فملی» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فزر»، «کرمان» و «فن افزار» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

کد خبر 6084346 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رشد ۲۷ هزار واحدی بورس/ ورود ۳۲۰ میلیارد تومان نقدینگی
  • رشد ۲۷ هزار واحدی بورس/ ورود ۲۵۰ میلیارد تومان نقدینگی
  • بورس ۲۷ هزار واحد قد کشید