Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز _ مائده داودی| حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

پرسپولیس دست نیافتنی شد

تیم فوتبال پرسپولیس یکشنبه 8 تیر در ورزشگاه شهدای شهر قدس به میهمانی پیکان ‌رفت و به برتری سه بر یک دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی علیپور (20) و مهدی عبدی (76 و 83) برای پرسپولیس موفق به گلزنی شدند و شهریار مغانلو از روی نقطه پنالتی تک گل پیکان را به ثمر رساند تا با یازده گل صدرنشین جدول گلزنان باشد.

وحید امیری به دلیل مصدومیت و کشیدگی عضله از بازی تعویض شد و بنا بر اعلام گل محمدی این بازیکن به مدت چند هفته از میادین فوتبال دور خواهد بود.

پرسپولیس که مدت‌هاست در صدر جدول قرار دارد با این پیروزی به امتیاز ۵۰ رسید تا فاصله چندانی با فتح دوباره جام نداشته باشد و پیکان نیز با ۱۵ امتیاز در قعر باقی ماند.

نفت آبادان هم مدعی سهمیه شد

تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم از ساعت ۲۱ دیشب (یکشنبه 8 تیر) در ورزشگاه تختی آبادان به دیدار یکدیگر رفتند که شاگردان مهدی سراج با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شدند که رضا جبیره (31) و محمود مطلق‌زاده (70) موفق به گلزنی شدند.

نفت با این پیروزی ۳۶ امتیازی شد و در جایگاه هفتم باقی ماند. پارس جنوبی نیز با ۲۰ امتیاز در رده دوازدهم ایستاد. نفتی‌ها با این برد خودشان را به جمع مدعیان نزدیک کردند تا امید زیادی برای کسب سهمیه آسیا داشته باشند.

بازگشت محسن فروزان به میادین پس از 15 ماه

درحالی که گفته می‌شد محسن فروزان به دلیل مصدومیت دیدار هفته بیست و دوم سایپا مقابل استقلال را هم از دست می‌دهد، اما این دروازه بان ۳۲ ساله، با انجام فیزیوتراپی در تلاش است تا خود را به این بازی حساس برساند.

در صورتی که فروزان بتواند در دیدار مقابل استقلال در دروازه پاس جنوبی قرار بگیرد، او پس از ۱۵ ماه به میادین ورزشی باز می‌گردد.

علیپور از رکورد پیوس در «لیگ» عبور کرد

علی علیپور با گلزنی مقابل پیکان در شب گذشته، هشتمین گل خود را در لیگ امسال به ثمر رساند تا تعداد گل‌های وی در لیگ برتر به عدد 52 برسد. نکته جالب این است که فرشاد پیوس در دوران حضورش در پرسپولیس در لیگ 52 گل برای این تیم به ثمر رسانده بود. به این ترتیب علیپور در لیگ از رکورد فرشاد پیوس عبور کرد. فرشاد پیوس با 153 گل بهترین گل‌زن تاریخ باشگاه پرسپولیس است.

کار بزرگ نساجی در تبریز با شکست تراکتور

هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و نساجی مازندران، از ساعت ۲۰:۱۵ دیروز (یکشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز شد که در این مسابقه نساجی به پیروزی یک بر صفر رسید.

حسین زامهران در دقیقه ۳، تنها گل این دیدار را به ثمر رساند.

با این نتیجه، نساجی با ۲۶ امتیاز به جایگاه نهم جدول صعود کرد و تراکتورِ ۳۷ امتیازی در جایگاه سوم جدول باقی ماند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور پس از شکست مقابل نساجی در نشست خبری حضور پیدا نکرد.

دو ستاره سپاهان، غایب بازی با گل‌گهر

تیم فوتبال سپاهان اصفهان قرار است در اولین بازی رسمی خود در دوران پساکرونا، امشب (دوشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف تیم گل‌گهر سیرجان برود.

امیر قلعه‌نویی برای این بازی امید نورافکن و محسن مسلمان را در اختیار ندارد. البته مصدومیت این دو بازیکن چندان جدی نیست و با توجه به توصیه‌های کادر پزشکی، قلعه‌نویی ترجیح داده روی نورافکن و مسلمان ریسک نکرده و در بازی با گل‌گهر از آنها استفاده نکند.

شهرخودرو به رده دوم جدول صعود کرد

دیدار تیم‌های شهرخودور مشهد و ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه امام رضا آغاز شد. این بازی با برتری ۲ بر یک به سود شهرخودرو به پایان رسید.

سعید صادقی در دقایق ۶ و ۶۲ برای شهر خودرو و ایوان مارکوویچ دقیقه ۴۱ برای ذوب‌آهن گلزنی کرد. دانیال اسماعیلی فر در دقیقه ۲۱ یک ضربه پنالتی را برای ذوب‌آهن از دست داد.

شهرخودرو با ۳۸ امتیاز به رده دوم صعود کرد و ذوب آهن با ۲۲ امتیاز در رده یازدهم جدول باقی ماند.

حضور قائم مقام سایپا در اردوی نارنجی پوشان

تیم فوتبال سایپا عصر دیروز یکشنبه ٨ تیرماه آخرین جلسه تمرین خود قبل از مسابقه هفته بیست و دوم لیگ برتر برابر استقلال تهران را انجام داد.

محمد رسایی، قائم مقام مدیرعامل و معاون ورزش باشگاه سایپا در اردوی نارنجی پوشان حضور یافت.

قائم مقام مدیرعامل باشگاه سایپا ضمن بازدید از شرایط اردو دقایقی را با ابراهیم صادقی به گفتگو پرداخت.

تیم فوتبال سایپا فردا از ساعت ٢١:٠٠ میهمان استقلال تهران در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

104 / 351 بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران پرسپولیس پیکان علی علیپور مهدی عبدی وحید امیری یحیی گل محمدی صنعت نفت آبادان محسن فروزان تراکتور سپاهان نساجی تراکتور استقلال شهرخودرو سایپا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران پرسپولیس پیکان علی علیپور مهدی عبدی وحید امیری یحیی گل محمدی صنعت نفت آبادان محسن فروزان تراکتور سپاهان نساجی تراکتور استقلال شهرخودرو سایپا هفته بیست تیم فوتبال باقی ماند لیگ برتر ذوب آهن گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۸۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو رقیب پرسپولیس جان می‌دهند، امتیاز نه!

به گزارش "ورزش سه" پرسپولیس که در فاصله هفت هفته مانده تا پایان فصل همچنان در فاصله یک امتیازی استقلال صدرنشین منتظر لغزش حریف سنتی است در سه بازی آینده تیم خود دو بازی مقابل تیم‌های ته جدول برگزار خواهد کرد.

پرسپولیس پنجشنبه این هفته مقابل صنعت نفت آبادان قرار خواهد گرفت که به نظر می‌رسد مصاف مقابل این تیم که به دنبال فرار از سقوط است آن هم در خانه حریف برای اوسمار و تیمش شرایط سختی را فراهم خواهد کرد.

غیر از این پرسپولیس بعد از بازی جام حذفی در اراک مقابل ایرالکو و سپس مصاف با سپاهان در تهران باید برای مصاف با نساجی قعر جدولی به قائمشهر برود که این بازی هم با توجه به شرایط نساجی در جدول برای سرخ‌ها می‌تواند چالشی دشوار در راه رسیدن به قهرمانی و کورسی که با استقلال بسته‌اند، باشد.

در عین حال استقلال هم باید در هفته بیست و هشتم لیگ برتر باید مقابل نساجی در قائمشهر بازی کند که همین شرایط برای آبی‌ها هم با فاصله بیشتر و تعداد کمتر برقرار خواهد بود.

از بین تیم‌های پایین جدول استقلال خوزستان هم در هفته بیست و هشتم مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد که این بازی در تهران برگزار می‌شود.

فولاد دیگر تیم خوزستانی رده‌های پایین جدول هم در هفته بیست و هفتم میزبان استقلال خواهد بود که برخلاف تصور و آنچه روی کاغذ به نظر می‌رسد سرخابی‌ها در مصاف با این تیم‌های فانوس به دست شاید کار دشوارتری نسبت به دیدار مقابل تیم‌های بالای جدول داشته باشند.

دیگر خبرها

  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور
  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!
  • واکنش ستاره ذوب‌آهن به پیشنهاد پرسپولیس یا استقلال
  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • دو رقیب پرسپولیس جان می‌دهند، امتیاز نه!
  • عارف آقاسی غایب تیم تراکتور مقابل نساجی
  • فرمانده سپاهان و تراکتور در آخر خط؟
  • پرسپولیس به دو دلیل جام را از دست استقلال خواهد گرفت | یک مدعی از شرایط عادی خارج شده است