Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضایی گفت: خادمان کاروان زیر سایه خورشید، با هدف نشر سیره رضوی جهت اجرای برنامه های متنوع ایام دهه کرامت ، وارد استان همدان شدند.

«رضا مرتضایی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: در فضایی که ویروس منحوس کرونا باعث بروز مشکلات و محدودیت‌هاییحتی در زیارت شده است، حضور پرچم متبرک رضوی در شهرها باعث بهره‌مندی مردم از این توفیق الهی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول شبکه جوانان رضوی استان همدان افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان، عیادت از بیماران کرونایی، دلجویی و تشکر از کادر درمان استان، حضور در برخی شهرستانهای استان از برخی برنامه های خادمان کاروان زیر سایه خورشید در همدان است.

 

وی به ترویج و نشر معارف و فرهنگ رضوی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: خادمان کاروان زیر سایه خورشید تلاش می کنند ، معارف و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و به ویژه فرهنگ قدسی رضوی را برای مردم و اقشار مختلف جامعه بیش از پیش تبیین کنند.

 

وی با بیان اینکه توجه به اصل امامت و ولایت هم سعادت دنیا و هم حیات ابدی آدمی را رقم می‌زند، گفت: پيروي از قرآن و  ائمه اطهار (ع) سعادت دنيا و آخرت را نصيب انسان ها مي‌كند.

 

مرتضایی با اشاره به اینکه توسل به امام رضا(ع) گره‌های بسیاری را باز کرده است، اظهار داشت: افراد زیادی به واسطه توسل به امام رضا(ع) از برکات حضرت بهره‌مند شدند و باید قدر این موقعیت را بدانیم.

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیره رضوی دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه هزارو۱۰۰ پرس غذای گرم در پویش کرامت امام حسن مجتبی (ع) در اصفهان

محمود افقری از اعضای هیات امنای حسنیه بنی فاطمه گفت: این تعداد غذا با کمک خیران اصفهانی پخته می شود و قرار است تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۳۳ هزار پرس انواع غذای گرم پخت و بین نیازمندان توزیع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تا زمانی که مردم در صحنه هستند خللی به اسلام وارد نخواهد شد
  • توزیع روزانه هزارو۱۰۰ پرس غذای گرم در پویش کرامت امام حسن مجتبی (ع) در اصفهان
  • توزیع ۴۸ هزار افطاری متبرک در مناطق کم برخوردار در مشهد
  • ثبت بیش از ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفر‌های نوروزی در جاده‌های همدان 
  • ثبت ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی در جاده های استان همدان
  • ۴ زندانی جرایم غیر عمد همزمان با میلاد کریم اهل‌بیت (ع) آزاد شدند
  • جشن تکریم ۴۰۰ روزه اولی‌ در باغ خاتون مشهد + فیلم
  • ثبت ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی در جاده های همدان
  • برگزاری اردو‌های نذرشفا در مشهد الرضا
  • تیم ملی برای تکرار برد پرگل وارد ورزشگاه شد (عکس)