Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین ، شرکت مدیران خودرو در اواخر سال 97 لوکس ترین سدان خود با نام آریزو 6 را معرفی نمود.

این سدان لوکس با زبان جدید طراحی و تکنولوژی خیلی زود موردتوجه قرار گرفت. آریزو 6 جدا از طراحی زیبا و به روز به لحاظ تکنولوژی و امکانات نیز دارای نکات ارزنده ای است.

نکته مهم نسل جدید گیربکس های سی وی تی است که در این خودرو و لوکس ترین محصول شرکت سازنده یعنی تیگو 8 به کار رفته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب این است که این گیربکس سال گذشته به عنوان یکی از ده گیربکس برتر انتخابی توسط متخصصین عملکرد گیربکس در پر رقابت ترین بازار دنیا یعنی کشور چین انتخاب شد.

بازدهی بالا و کارایی مناسب از ویژگی های بارز این سیستم انتقال قدرت به حساب می آید. از سوی دیگر این گیربکس هماهنگی بسیار خوبی با موتور 1.5 لیتری توربو آریزو 6 دارد که می‌تواند شتاب بسیار خوبی را ایجاد نماید. شتاب صفر تا صد این خودرو حدود 9 ثانیه است و نکته جالب دیگر مصرف سوخت پائین سوخت است که در هر 100 کیلومتر حدود 7 لیتر است و این خود هماهنگی موتور و گیربکس و تکنولوژی بالا را نشان می‌دهد.

از سوی دیگر امکانات رفاهی روز چون دوربین 360 درجه، فرمان برقی، ترمز پارک برقی و اتوهلد در کنار امکانات ایمنی چون ایربگ های جانبی و پرده ای، سیستم پایداری الکترونیکی، کنترل ضد لغزش و کنترل در سربالایی یک سدان مدرن، راحت و ایمن را ساخته است. آریزو 6 هم اکنون به عنوان یک سدان زیبا و به روز با رقبای کره ای‌ خود چون کیا سراتو و هیوندای النترا به رقابت می پردازد. حال با توجه به ممنوعیت واردات خود در 2 سال اخیر با توجه به گارانتی 5 سال یا 150000 کیلومتر و سرویس 2 سال یا 6 نوبت رایگان که یک امتیاز خاص است می‌تواند گزینه مطلوب کسانی باشد که تا پیش از این به دنبال سدانهای وارداتی بودند. حال این چینی باکیفیت و زیبا به آنها چشمک می زند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو سدان شرکت مدیران خودرو آریزو 6 قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت آریزو 6

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات ارتقای تصفیه خانه آب رامسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بهزاد برارزاده با بیان اینکه تصفیه خانه آب رامسر با ظرفیت تصفیه ۱۵۰ متر مکعب آب در شبانه روز از سال۹۵ وارد مدار بهره برداری شد، افزود: هم اکنون این تصفیه خانه با ظرفیت ۴۱۹ متر مکعب، آب شرب ۲۵۰۰۰ نفر از مشترکین شهر رامسر، کتالم و ساداتشهر را تامین می‌کند.

او با بیان اینکه عملیات ارتقای این تصفیه خانه با پیش بینی صرف۷۵ میلیارد ریال هزینه از سال گذشته در دستور کار شرکت قرار گرفت تصریح کرد: به همین منظور در سال گذشته ۶ دستگاه الکتروموتور و گیربکس برای حوضچه‌های اختلاط آرام به منظور انعقاد بهتر خریداری، همزن و مخزن تزریق پلی الکترولیت (کمک کننده منعقد) در ابتدای خط نصب و راه اندازی و لجن حوضچه‌های ته نشینی تخلیه شد.

مدیرعامل آبفامازندران تعداد این حوضچه‌ها را ۳ و حجم هر کدام از این حوضچه‌ها را ۹۰۰ متر مکعب عنوان و تصریح کرد: با تلاش همکاران شرکت طی مدت سه ماه این حوضچه‌ها تخلیه شد.

برارزاده، با اشاره به بازسازی و اصلاح سردرب ورودی تصفیه خانه به منظور تسهیل در ورود و خروج کشنده‌های حامل مواد شیمیایی گفت: یک دستگاه سافت استارتر برای واحد هوادهی در ساختمان فیلتراسیون نیز نصب شد.

او در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: در ادامه اجرای عملیات ارتقای تصفیه خانه آب رامسر در سالجاری، راه اندازی سیستم ازن زنی، نصب الکتروموتور و گیربکس‌های خریداری شده در حوضچه اختلاط آرام، شارژ مجدد سیلیس‌های واحد فیلتر شنی، روشنایی محوطه تصفیه خانه، رفع نواقص موجود در ابنیه، اصلاح منهول بای پس شیرخانه ورودی و نیز خرید و نصب سافت استارتر‌های پمپ‌های بکواش و بلوئر‌های هوا، نصب همزن در مخازن رزرو کلروفریک روزانه، نصب همزن و تعمیر الکتروموتور و گیربکس‌های حوضچه آهک پیش بینی شد.

برارزاده اظهار امیدواری کرد با تامین اعتبارات لازم، عملیات ارتقای تصفیه خانه آب رامسر تا شهریور ۱۴۰۳ به اتمام برسد

دیگر خبرها

  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • انواع گیربکس اتوماتیک
  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • آغاز عملیات ارتقای تصفیه خانه آب رامسر
  • طرح ارتقای تصفیه خانه آب رامسر آغاز شد
  • قیمت «ریرا» چقدر است؟ «ریرا» دقیقا کی عرضه می‌شود؟
  • صفر تا صد این خودروی چینی-انگلیسی کمتر از ۲ ثانیه طول می‌کشد/خودرویی شبیه به قطره اشک/عکس
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت +جدول
  • افت قیمت ۴ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برخی خودروها در بازار | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید
  • استانداردهای خودرویی کشور ۱۲۰ گانه شد