Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه شرکت آب و فاضلاب استان تهران، سهراب فلاوند در این باره اظهار داشت: از این تعداد ۶۰۹ رشته پس از اخذ جرایم مربوطه تبدیل به مجاز شده‌اند و برخورد با این گونه انشعاب‌ها به‌طور مستمر ادامه خواهد داشت.  

وی افزود: آبفای غرب استان تهران مسئولیت تامین آب شرب شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد را بر عهده دارد و متاسفانه با وجود اطلاع‌رسانی در خصوص لزوم مدیریت مصرف بهینه از سوی شهروندان هم‌چنان شاهد هستیم برخی افراد متخلف و سودجو مبادرت به بهره‌برداری غیرقانونی از تاسیسات توزیع آب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون درآمد و امور مشترکین آبفای غرب استان تهران ادامه داد: وجود انشعاب‌های غیرمجاز موجب آسیب به شبکه توزیع، هدررفت آب و تضییع حقوق مشترکان قانونی خواهد شد و طبق قانون، جرم تلقی می‌شود.  

وی تصریح کرد: به ‌منظور محاسبه دقیق میزان مصرف آب شرب مشترکان از ابتدای امسال بیش از یک هزار و ۳۳ مورد دستگاه کنتور خراب تعویض شده است و این روند ادامه دارد.  

 فلاوند افزود: مشترکان در خصوص تعویض کنتور خراب هیچ‌گونه مبلغی نباید پرداخت کنند و این خدمت کاملاً رایگان است.  

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال در غرب استان تهران ۷۲۴ رشته انشعاب جدید آب و ۶۷ رشته انشعاب جدید فاضلاب نصب شده است.  

به گزارش ایرنا، کمبود آب در غرب استان تهران معضلی است که نه تنها صدای مردم این مناطق را در آورده است بلکه مسئولان را ملزم به سیاست گذاری های جدید در این مناطق کرده است.

به گفته مدیرعامل آبفای غرب استان تهران بیشترین آب‌شرب جنوب غرب استان تهران از منابع زیرزمینی تامین می‌شود با این اوصاف باغ و خانه باغ هایی در این محدوده از استان تهران قد علم کرده اند که صاحبان آنها با زدن انشعاب های غیرمجاز و حتی چاه های غیرمجاز درصدد آبیاری درختان هستند.

برداشت آب از انشعاب های غیرمجاز و چاه های آب نه تنها باعث کاهش فشار آب مورد نیاز سایر شهروندان می شود بلکه در شرایطی که کشورمان دچار کم‌آبی است، برداشت از سفره‌های زیرزمینی مشکلاتی از جمله فرونشست و پدیده گردوخاک را ایجاد می کند.

رفع مشکل آب مردم جنوب و غرب استان تهران نیازمند اجرای طرح های جامع و اتصال به شبکه سراسری آب و کاهش برداشت از سفره‌های آب است.

برخورد قضایی بازدارنده با متخلفان نیز می‌تواند یکی دیگر از راهکارها برای حل مشکلات مردم این شهرستان ها باشد.

برچسب‌ها شهر تهران شرکت آب و فاضلاب استان تهران سرانه مصرف آب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران شرکت آب و فاضلاب استان تهران سرانه مصرف آب شهر تهران شرکت آب و فاضلاب استان تهران سرانه مصرف آب غرب استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۸۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در خصوص بازدید‌های مستمر و میدانی واحد مدیریت نظارت بر درمان دانشگاه، یک واحد طب سنتی غیرمجاز با ارایه خدمات از قبیل حجامت، گچ گیری، ختنه، فصد و. در شهر سرایان توسط کارشناسان نظارت بر درمان و پلیس اماکن عمومی شناسایی، پلمب و پرونده به مراجع ذی صلاح ارجاع شد.


دکتر جمشید مشایخی جم افزود: فرد فاقد صلاحیت و بدون هیچگونه مجوزی از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به انجام ارائه خدمات طب سنتی کرده بود که با پیگیری‌های انجام شده، این واحد غیر مجاز پلمب شد.

وی گفت: همشهریان برای انجام خدمات طب سنتی در مؤسسات و مراکز پزشکی داری مجوز از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به دریافت خدمات کنند و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مراکز غیر مجاز، موضوع را از طریق سامانه مرکز ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت ۱۹۰ بصورت شبانه روزی و یا با شماره‌های ۳۲۳۸۱۳۱۱- ۳۲۳۸۱۳۳۹ -۰۵۶ گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • ۲۱۹ انشعاب غیر مجاز آب در خواف شناسایی شد
  • شناسایی بیش از ۲۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در خواف
  • ممنوعیت استفاده از نیروی کار اتباع غیرمجاز در واحد‌های تولیدی
  • ۲ هزار و ۴۹۲ نیروی کار غیرمجاز خارجی در البرز شناسایی شدند
  • شناسایی نیروی کار اتباع خارجی غیر مجاز در استان البرز 
  • شناسایی ۶۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در طرقبه شاندیز
  • شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان
  • شناسایی ۱۷۱ تبعه خارجی غیرمجاز در واحدهای اقتصادی کرمانشاه
  • شناسایی بیش از ۱۷۰ تبعه غیر مجاز در کرمانشاه
  • شناسایی ۱۸ تغییر کاربری غیرمجاز در بهشهر