Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام آگاه اعلام کرده است غول نفتی بریتانیا، بریتش پترولیوم بر آن است تا 5 میلیارد دلار از دارایی های خود را به جیم راتکلیف، میلیاردر معروف بفروشد.

به گزارش «انرژی امروز» از رویترز، پس از اعلام این خبر سهام بریتیش پترولیوم 1.5 درصد افازیش یافت.

بریتیش پترولیوم اعلام کرده است که این میلیاردر 400 میلیون دلار در این شرکت سرمایه گذاری کرده و 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 میلیارد دلار هم برای تکمیل قرارداد پرداخت می کند. این میزان پرداخت تا انتهای سال 2020 صورت خواه گرفت و یک میلیارد دلار باقی مانده هم سال آینده پرداخت می شود.

غول های بزرگ نفت و گاز دنیا تمام تلاش خود را برای بقا در دوران کاهش قیمت نفت به دلیل شیوع ویروس کرونا به کار گرفته اند.

واحد پتروشیمی فروخته شده تولید کننده آروماتیک ها و کاتالیست هاست که 14 شعبه در آسیا، اروپا و ایالات متحده دارد. در سال 2019 این واحد توانست 9.7 میلیون تن محصول پتروشیمی تولید کند.

با این قرارداد بریتیش پترولیوم یک سال زودتر به هدف فروش 15 میلیارد دلار از دارایی های خود می رسد.

برچسب هابریتیش پترولیوم (BP)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: بریتیش پترولیوم BP آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو بریتیش پترولیوم میلیارد دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۸۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارت ۵ میلیارد دلاری گمرکات کردستان در سال گذشته

ناظر گمرکات استان کردستان گفت: حجم مبادلات تجاری حوزه نظارت گمرکات استان کردستان در سال گذشته از لحاظ وزنی به رقم چهار میلیون و ۳۵۹ هزار تن و از حیث ارزش به عدد پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی حوزه نظارت گمرکات استان کردستان، فرامرز امیدی اظهار کرد: در دوازده ماه سال ۱۴۰۲ بالغ بر یک میلیون و ۵۹۴ هزار تن انواع کالای ایرانی به ارزش ۸۳۱ میلیون دلار از گمرکات کردستان به خارج از کشور صادر شده است که از این میزان بیش از یک میلیون و ۱۰۲ هزار تن به ارزش نزدیک به ۵۱۸ میلیون دلار نزد گمرکات استان اظهار شده که در مقایسه با سال ۱۴۰۱ از نظر وزنی ۱۲ درصد و به لحاظ ارزش ۱۷ درصد رشد داشته است.

وی عمده کالاهای صادراتی را محصولات کشاورزی و باغی، مصنوعات فلزی و پلاستیکی، فرآورده‌های لبنی‌، مصالح ساختمانی، انواع جام (شیشه) و فرش اعلام کرد و افزود: این کالاها به مقصد کشورهای خریدار از جمله عراق، سوریه، افغانستان، امارات متحده عربی، روسیه، ترکیه، جمهوری آذربایجان، پاکستان، گرجستان و کویت فرستاده شده است.

ناظر گمرکات کردستان با اشاره به کالاهای ترخیصی از گمرکات کردستان، خاطرنشان کرد: مجموع واردات قطعی و ورود موقت طی سال ۱۴۰۲ به گمرکات استان ۱۱۵ هزار تن انواع کالا به ارزش تقریبی ۶۷۲ میلیون دلار بوده است که از این میزان سهم واردات قطعی ۴۰ هزار تن به ارزش ۳۹۱ میلیون دلار بوده و در مجموع ارزش مجموع واردات قطعی و ورود موقت با رشد ۱۳۰ درصدی همراه بوده است.

امیدی اضافه کرد: بیشتر کالاهای وارداتی از گمرکات استان شمش طلا، شمش آلومینیوم، کالاهای واسطه‌ای، ماشین‌آلات و قطعات خط تولید، مواد اولیه و اقلام مصرفی مورد نیاز مرزنشینان است که از کشورهای عراق، اسپانیا، آلمان، امارات، ترکیه و چین به کشور وارد و در کمترین زمان ممکن ترخیص می‌شود.

وی تصریح کرد: سال گذشته تشریفات گمرکی بیش از دو میلیون و ۵۹۶ هزار تن انواع کالا به ارزش بالغ بر سه میلیارد و ۷۸۴ میلیون دلار انواع کالای عبور خارجی (ترانزیتی) از گمرک مرزی باشماق صورت پذیرفته که تحلیل آماری آن بیانگر رشد ۵۵ درصدی ترانزیت مبدأ در این گمرک است.

ناظر گمرکات کردستان، مجموع درآمدهای وصولی گمرکات استان کردستان در سال ۱۴۰۲ را بیش از پنج هزار و ۲۱۱ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این میزان در مقایسه با سال ۱۴۰۱ از رشد ۹ درصدی برخوردار بوده است.

امیدی افزود: سال ۱۴۰۲ حدود ۲۶۱ هزار و ۵۵۹ تردد کامیونی و ۳۹ هزار و ۵۲۹ تردد خودرو سواری از مرزهای استان به وقوع پیوسته است.

وی تعداد پرونده‌های تعیین ارزش شده در سال ۱۴۰۲ توسط گمرکات کردستان را ۱۶۵۰ فقره پرونده قضائی به ارزش بیش از چهار هزار میلیارد و ۵۰۹ میلیون ریال دانست که در مقایسه با سال ۱۴۰۱ از لحاظ تعداد ۱۲ درصد و به جهت ارزش ریالی ۳۶ درصد رشد داشته است.

ناظر گمرکات کردستان از رشد ۳۴ درصدی وزنی خروج موقت به میزان ۵۴ هزار تن و به ارزش ۲۲۹ میلیون دلار از گمرکات کردستان خبر داد.

کد خبر 747794

دیگر خبرها

  • این ۱۴ نفر بالاترین ثروت در جهان را دارند
  • تجارت ۵ میلیارد دلاری گمرکات کردستان در سال گذشته
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • ثبت صادرات ۶ میلیارد دلاری در خوزستان
  • لمس یک میلیارد دلاری صادرات به روسیه
  • آمریکا باید جریمه ۱۸ میلیارد دلاری خط لوله صلح را پرداخت کند
  • حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • نیاز ۲ میلیارد دلاری برای کمک‌های غذایی به افغانستان
  • هدف گذاری برای تجارت ۱۰میلیارد دلاری ایران و پاکستان