Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@23:13:30 GMT

مهم ترین تخلفات دارویی کشور در البرز رقم خورد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۹۳۶۵

مهم ترین تخلفات دارویی کشور در البرز رقم خورد

سخنگوی تعزیرات حکومتی جمهوری اسلامی ایران گفت: البرز مهم ترین استان در حوزه پرونده‌های دارویی است و مهمترین پرونده‌های دارویی کشور مربوط به این استان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید یاسر رایگانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز، ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز که در ساختمان این اداره کل برگزار شد، گفت: افزایش قیمت به علت عدم وجود تعادل میان عرضه و تقاضا به وجود آمده است و تا مادامی که این مشکل برطرف نشود شرایط قیمت‌ها مطلوب نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز ادامه داد: خودروهایی که توسط دولت با قیمت مناسب عرضه شده است باید به دست مصرف کننده واقعی برسد، تسهیل خرید خودرو برای گروهی که نیاز به این وسیله نقیله دارند ضروری است.

رایگانی اضافه کرد: روند تحویل ۲۵ هزار دستگاه خودرو توسط ٢ شرکت خودروسازی کشور در حال انجام است و امیدوارم هرچه سریع تر به بازار عرضه شود.

وی یادآور شد: این خودروها می‌توانند تأمین کننده بخشی از نیاز جامعه باشند. همچنین عرضه خودروها از سوی شرکت ها بایستی با تعداد بیشتری انجام تا ضمن رسیدن آن به دست مصرف کننده های واقعی، موجب کوتاهی دست دلالان خودروها شود.

این مقام مسؤول اظهار کرد: انتظار می‌رود که روند عرضه خودروها به صورت قطره چکانی و مناسبتی نبوده و در طول سال انجام شود.

به گفته وی، وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده است که یک میلیون و ٢٠٠هزار خودرو در کشور تولید و عرضه خواهد شد.

احتکار اقلام بهداشتی و پزشکی در یک قدمی صفر شدن

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در بخش دیگری از سخنان خود به احتکار اقلام بهداشتی اشاره و گفت: هم اکنون با نظارت‌های صورت گرفته شیب احتکار اقلام بهداشتی به خصوص ماسک و مواد ضدعفونی کننده در کشور به طور کامل نزولی و به صورت تقریبی نزدیک به صفر است.

وی ادامه داد: شیب پرونده اقلام احتکاری بهداشتی در ماه های گذشته به خصوص اسفند ٩٨ تا فروردین ٩٩ زیاد بود اما از فروردین ماه به بعد سیر نزولی دارد.

رایگانی توزیع اقلام بهداشتی در کشور را وظیفه دانشگاه‌های علوم پزشکی هر استان برشمرد و یادآور شد: طبق توافق صورت گرفته در تهران اقلام کشف شده نیز تحویل هیأت امنای ارزی وزارت بهداشت، درمان و پزشکی می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به احتکار دارو اشاره و عنوان کرد: اقلام دارویی مورد نیاز مردم بر اساس مولفه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به خوبی تامین و در سطح استان‌ها در اختیار مراکز زیر مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار داده می‌شود.

رسیدگی به پرونده‌های دارویی در کوتاه ترین زمان ممکن 

رایگانی با بیان اینکه تلاش ما بر این است که رای پرونده‌های صنفی در کوتاه ترین زمان ممکن صادر شود گفت: پرونده های دارویی نیز از جمله این موارد است.

وی مهم ترین پرونده‌های تشکیل شده دارویی را مربوط به البرز عنوان و افزود: البرز مهم ترین استان در حوزه پرونده‌های دارویی است.

گفتنی است طی این برنامه از زحمات علی اکبر مختاری تقدیر و غلامرضا سالاری به عنوان مدیرکل جدید تعزیزات حکومتی استان البرز معرفی شد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو جمهوری اسلامی ایران افزایش قیمت استان البرز حکومتی استان البرز پرونده های دارویی تعزیرات حکومتی اقلام بهداشتی مهم ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۹۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه اول تعزیرات کاشمر، پرونده قاچاق لوازم خانگی شامل ۲۰ عدد ماشین ظرفشویی و ۱۲ عدد جاروبرقی خارجی به ارزش سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال را رسیدگی کرد.    سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به مدارک در پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم را به پرداخت شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.   وی یادآور شد: مأموران انتظامی مستقر در ایست بازرسی شهرستان کاشمر در بازرسی از یک خودروی خاور، کالای قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای استان قم
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • ارسال ۱۳ پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول
  • کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • دستگیری ۴۷ فرد مرتبط با تخلفات میراث‌فرهنگی در البرز
  • گلایه رئیس سازمان غذاودارو از فروش اقلام غیرمجاز در عطاری‌ها