Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:28:40 GMT

قوانین و دستورالعمل ها به نفع مردم تفسیر شود

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۹۵۴۸

قوانین و دستورالعمل ها به نفع مردم تفسیر شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجید نصیرایی ظهر دوشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان با تاکید بر اخلاص و جدیت در پیگیری مشکلات مردم اظهار کرد: هر جا به معنای واقعی انقلابی عمل کردیم و خالصانه و صادقانه پیش رفتیم توانستیم علی رغم همه محدویت ها تحول ایجاد کنیم که دفاع مقدس نمونه آن است.

وی با بیان اینکه همه موظفیم باری از دوش مردم برداریم ابراز داشت: همه باید در کنار هم برای خدمت به محرومین تلاش کنیم و سرمایه های اجتماعی را تقویت کنیم و ارتباط خود با مردم را بیشتر کنیم

وی تاکید کرد: قوانین و دستورالعمل ها هم باید به نفع مردم تصویب و هم تفسیر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان تصریح کرد: این خط کشی های سیاسی باید از بین برود و نباید به بهانه تفکرات سیاسی نیروی کارآمد حذف شود.

نصیرایی ادامه داد: اگر کسی می خواهد انقلابی باشد راهش خدمت به مردم و دستگیری از اقشار ضعیف جامعه است و مسئول هم موظف است برای حل مشکلات مردم راهکار پیدا کند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های حاکمیتی و دولتی در حوزه صنایع و کشاورزی منطقه خواستار ورود قرارگاه خاتم النبیا و استفاده از این ظرفیت بزرگ برای پیشرفت منطقه شد.

ابراهیم رسولی مقدم فرماندار سرایان نیز در این جلسه به مدیریت کرونا در کشور اشاره کرد و ابراز داشت: اگر این مدل مدیریت که توجه سازمان های جهانی را به خود واداشت به دیگر سطوح مدیریتی کشور تعمیم دهیم موفق خواهیم بود.

وی با اشاره به پروژه گازرسانی به روستاهای عشایری شهرستان گفت: این پروژه در در دو مقطع هفته دولت و پایان سال به بهره برداری کامل خواهد رسید.

رسولی مقدم همچنین ابراز امیدواری کرد: پروژه آبرسانی به روستاهای کوهپایه ای شهرستان با تزریق اعتبار لازم امسال به بهره برداری برسد.

نماینده عالی دولت در سرایان از مدیران خواست در مدیریت منابع مالی به مدیریت زمان نیز توجه کرده و به تقویم زمانی پروژه ها پایبند باشند.

رسولی مقدم عنوان کرد: همچنین با توجه به محدودیت منابع تکمیل پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالا در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 4961488

منبع: مهر

کلیدواژه: مجمع نمایندگان خراسان جنوبی سرایان ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه دهه کرامت مواد مخدر ایلام استانداری سمنان بیرجند سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۹۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه راهبری طرح های سرمایه گذاری استان به رياست محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد.

در این جلسه درخواست ها و روند سرمایه‌گذاری در حوزه  کشاورزی و گردشگری استان بررسی و استاندار آذربایجان غربی دستورات لازم جهت تسهیل، روانسازی و تامین امکانات لازم برای این سرمایه‌گذاری را صادر کرد.

استاندار آذربایجان غربی همچنین در این جلسه با اشاره به ظرفیت های منحصر بفرد استان در حوزه گردشگری، وجود 1809 اثر ثبت شده ملی، 5 اثر ثبت جهانی و 53 منطقه نمونه گردشگری، طبیعت بکر و زیبا، آب و هوای مناسب و موقیعت جغرافیایی ویژه، گفت: این ظرفیت ها و پتانسیل ها، آذربایجان غربی را به یکی از مناطق ویژه گردشگری و تاریخی منطقه تبدیل کرده است.

محمدصادق معتمدیان ظرفیت های کشاورزی استان را نیز یادآور شده و اظهار داشت: زمینه های مختلف سرمایه گذاری از جمله تغییر الگوی کشت و احداث باغات با درختان کم آب بر و با ارزش افزوده بالا و همچنین ظرفیت سرمایه گذاری در حوزه فرآوری محصولات کشاورزی، می تواند فرصت های سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران در استان را فراهم کند.

وی در ادامه از اهتمام جدی مدیران استان برای جذب سرمایه گذار و رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاری در استان خبر داده و افزود: تلاش می شود ضمن معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری به سرمایه گذاران، روند سرمایه گذاری در استان روانسازی و امکانات مورد نیاز سرمایه گذاران در کمترین زمان تامین شود.

این سرمایه گذار ملی قصد دارد در حوزه کشاورزی و گردشگری آذربایجان‌غربی فعالیت کند و در حال حاضر این شرکت، باغ ۳ هزار هکتاری گردو و پسته را در ماکو احداث کرده که در نوع خود در خاورمیانه بی نظیر است.

 

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • اراده جدی دولت برای مشارکت مردم و بخش غیردولتی در اقتصاد
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • تاکید بر توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشد
  • تاکید استاندار جدید بر توسعه و توازن یکپارچه مازندران
  • تاکید صفری بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید