Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@11:35:24 GMT

بازار بزرگ ایران 12 کشتی گیر را جذب کرد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۹۶۰۰

بازار بزرگ ایران 12 کشتی گیر را جذب کرد

مسئولان تیم بازار بزرگ ایران قرارداد 12 کشتی گیر را برای شرکت در لیگ برتر کشتی آزاد ثبت کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، بعد از شروع رسمی ثبت قرارداد کشتی گیران در سازمان لیگ، امروز تیم کشتی آزاد بازار بزرگ ایران با حضور کیومرث محرابی، پژمان درستکار و داود رخش خورشید قرارداد ۱۲ کشتی گیر مدنظر خود را در سازمان لیگ به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازار بزرگ ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در لیگ برتر کشتی آزاد، امروز با کشتی گیرانی همچون رضا اطری، مجید داستان، امیرحسین مقصودی، بهنام احسان پور، پیمان یاراحمدی، میثم نصیری، امیرحسین حسینی، احمد بذری، کامران قاسمپور، محمدجواد ابراهیمی، مجتبی گلیج و محمدحسین محمدیان قرارداد امضا کرد تا استارت رسمی خود را برای حضور در لیگ برتر کشتی سال ۹۹ بزند.

از میان ۱۲ کشتی گیری که امروز توسط بازار بزرگ ایران جذب شدند، دو کشتی گیر سهمیه ملی پوش به حساب می‌آمدند. با توجه به ملاک قرار دادن مسابقات جهانی ۲۰۱۹ رضا اطری و بهنام احسان پور جزو سهمیه‌های ملی پوش بازار بزرگ ایران هستند و این تیم می‌تواند یک ملی پوش دیگر را هم جذب کند.

کد خبر 431183

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کشتی کشتی آزاد فدراسیون کشتی کشتی فرنگی لیگ برتر کشتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بازار بزرگ ایران کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۹۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ همت از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌ها تسویه شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی اسلامی معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان در ماه مبارک رمضان و همچنین تجلیل از همراهی و همکاری آنان در زمینه ارائه خدمات سلامت به بیمه‌شدگان و بازنشستگان این سازمان، گفت: پس از آن‌که در روز‌های پایانی اسفند سال گذشته، موفق شدیم ۱۸۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی را تسویه کنیم، امروز نیز مجموعاً بیش از ۲۱۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف‌قرارداد این سازمان در بخش غیردانشگاهی به حساب این مراکز واریز شد.

وی افزود: ۱۲ هزار میلیارد ریال از سهم این سازمان در مورد داروخانه‌های طرف قرارداد و ۶۶۹۰ میلیارد ریال از مطالبات مراکز غیردانشگاهی طرف قرارداد تسویه شد. همچنین ۲۶۰۰ میلیارد ریال نیز از مطالبات مراکز دیالیز و ۶۳۰ میلیارد ریال از مطالبات طرح پزشک خانواده در دو استان فارس و مازندران نیز پرداخت شد که سرجمع مبالغ پرداختی در این مرحله بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال است.

وی افزود: با تجهیز منابع صورت‌گرفته و بهبود شرایط ناترازی منابع و مصارف سازمان تأمین‌اجتماعی، تلاش داریم با استمرار اقدامات تحولی و بهبود فرایند تأمین منابع در سازمان، فاصله زمانی میان پرداختی‌ها به مراکز طرف قرارداد را در سال جاری کاهش دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسویه ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌ها
  • زمینه‌های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه
  • تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی
  • ۲ همت از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌ها تسویه شد
  • پالایشگاه‌های هندی نفت بیشتری از آمریکا می‌خرند
  • انحصارزدایی از بازار اجاره نویسی با اعطای حق انتخاب به مردم
  • لحظه ترسناک فروریختن پل بزرگ بالتیمور در شهر مریلند آمریکا پس از برخورد یک کشتی باری / تعدادی ماشین و انسان در آب سقوط کردند (فیلم)
  • رنگرز: ۴ طلای المپیک را می‌خواهم
  • حسن رنگرز: ۴ طلای المپیک را می‌خواهم
  • ۴ طلای المپیک را می‌خواهم