Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@14:48:28 GMT

خطبه عقد زوج فردوس توسط خدام رضوی قرائت شد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۹۷۵۶

خطبه عقد زوج فردوس توسط خدام رضوی قرائت شد

خطبه عقد زوج جوان فردوسی توسط خادمان کاروان زیرسایه خورشید به مناسبت دهه کرامت قرائت شد و این زوج‌ زندگی مشترک خود را با اجازه امام رضا(ع) آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، چند روز است که کاروان خادمان حرم امام رضا(ع) در قالب کاروان زیرسایه خورشید به خراسان جنوبی سفر کرده‌اند تا عطر و بو و پرچم حریم نورانی حضرت را در سراسر خراسان جنوبی به مانند دیگر استان‌های کشور جاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همزمان با ششمین روز دهه کرامت، خادمین حرم مطهر امام رضا(ع) در قالب سیزدهمین کاروان زیر سایه خورشید با حضور در مزار شهدای شهرستان فردوس ضمن ادای احترام به مقام این بزرگواران با شهدا میثاقی دوباره بستند.

 

در ادامه مراسم عقد ازدواج زوج فردوس با حضور خادمین حرم امام هشتم(ع) و زیر سایه پرچم رضوی برگزار شد. در این مراسم که عنوانش «با اجازه امام رضا(ع)؛ بله» بود، قرائت خطبه عقد توسط خدام حرم رضوی در سایه‌سار پرچم امام مهربانی‌ها انجام گرفت.

 

این مراسم با قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) آغاز شد و حضور پرچم متبرک گنبد نورانی امام رئوف، معنویت ویژه‌ای به مراسم عقد ازدواج این زوج جوان بخشیده بود و زیر سایه پرچم رضوی، میثاق‌نامه زندگی امام رضایی را امضا کردند.

 

دیدار با امام جمعه فردوس، دیدار با خانواده شهدا، دیدار و تجلیل از گروه های جهادی، تجلیل از کادر درمانی، دیدار با کارآفرینان و واحدهای تولیدی از دیگر برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در  شهرستان فردوس بود.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان فردوس کاروان خدام رضوی زیر سایه خورشید دهه کرامت سایه خورشید کاروان زیر امام رضا ع زیر سایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۹۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بیش از ۹ هزار زائر خراسان‌رضوی امسال به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شجاع افزود: امسال ۹ هزار و ۳۶۵ زائر در قالب ۶۷ کاروان از خراسان رضوی به حج تمتع اعزام خواهند شد که از این تعداد ۳۲ کاروان به ظرفیت ۴هزار و ۴۴۰ زائر در کاروان‌های مدینه‌بعد و ۳۵ کاروان به ظرفیت ۴هزار و ۹۲۵ زائر در کاروان‌های مدینه‌ قبل ثبت‌نام شده‌اند. وی گفت: تعداد ۵ هزار و ۳۹۰ زائر از مشهد در قالب ۳۷ کاروان و ۳ هزار و ۹۷۵ زائر از شهرستان‌های استان نیز در قالب ۳۰ کاروان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد. سرپرست حج و زیارت خراسان‌رضوی ادامه داد: در عملیات حج تمتع امسال نیز زائران استان خراسان‌شمالی طبق سنوات گذشته به همراه زائران استان خراسان‌رضوی از اواخر اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد مقدس به سرزمین وحی اعزام خواهند شد. مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی هم گفت: اعزام زائران عمره مفردهاز امروز (۳ اردیبهشت‌ماه) از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس از سرگرفته شد.  
محمود امانی‌بنی افزود: در همین زمینه نخستین کاروان زائران عمره مفرده از فرودگاه مشهد از طریق پرواز شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه امروز به عربستان اعزام شدند.  
امانی‌بنی از پیش‌بینی تمام تمهیدات برای عملیات اعزام و بازگشت زائران عمره مفرده در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس خبر داد و خاطرنشان کرد: نخستین کاروان زائران خراسانی عمره مفرده درحالی امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند که این سفر زیارتی ۹ سال متوقف شده بود.

دیگر خبرها

  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان
  • استقبال از پرچم حرم رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی در مالزی
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر خراسان‌رضوی امسال به سرزمین وحی
  • حدود هفت درصد از زائران حج عمره مفرده کشور اهل خراسان رضوی هستند
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر از خراسان‌رضوی به سرزمین وحی