Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادیا امرایی گفت: باید به دنبال این باشیم که چرا آمارکرونایی در پلدختر در حال افزایش است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ امرایی روز دوشنبه  در جلسه ستاد کروناشهرستان پلدختر با بیان این مطلب ،اظهار کرد:مردم اگاهی و اطلاع رسانی می خواهند.

او با بیان اینکه خیلی از مردم اصلا به کرونا بی اعتنا هستند، افزود: با شرایط کنونی حس می کنیم آمارها تا یکی دو ماه آینده به ۸۰۰ نفر هم خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امرایی با بیان اینکه مدیران خودشان هم به عنوان الگو ماسک نمی زنند، تصریح کرد: اگر دستگاه یا مدیر دستگاهی به مصوبات بی توجه بوده و کم کاری کند برخورد خواهیم کرد.

معاون فرمانداری پلدختر خاطر نشالن کرد: ۸ دستگاه در زمینه مصوبات جلسه کرونای قبل به وظایف خود عمل نکرده اند.

 او با بیان ایتکه برگزاری مراسمات رسمی معنا ندارد، گفت: برپایی برخی مراسمات شلوغ خود عامل شیوع و ابتلای مردم به کرونا است.

امرایی یادآورشد: کمیته ها باید در قالب ستاد کرونا پای کار باشند اما متاسفانه ما در این زمینه می بینیم که برخی دستگاهها اساسا دغدغه ای در این خصوص ندارند.

او با بیان اینکه کلیه مراجعین به ادارات باید الزامآ ماسک داشته باشند، تاکید کرد: از ۸۰ درصد نگرانی مردم نسبت به کرونا به ۱۷ درصد رسیده ایم که نشان می دهد حساسیت های مردم نسبت به کرونا کم شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلدختر کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۹۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چت‌بات Grok فعال می‌شود

«ایلان ماسک»، بنیان‌گذار استارتاپ xAI، مدتی پیش کد منبع مدل هوش مصنوعی Grok را در دسترس عمومی قرار داد. حالا او می‌گوید که این چت‌بات تا چند روز آینده برای تمامی مشترکین پریمیوم شبکه اجتماعی ایکس فعال خواهد شد. پیش‌تر تنها مشترکین پریمیوم پلاس این پلتفرم می‌توانستند از Grok استفاده کنند.

براساس پست ایلان ماسک در ایکس، به‌زودی چت‌بات Grok در دسترس همه مشترکین پریمیوم شبکه اجتماعی ایکس قرار می‌گیرد. به‌نظر می‌رسد که ماسک می‌خواهد علاوه بر افزایش رقابت با دیگر چت‌بات‌های محبوب مانند ChatGPT یا Claude، قصد دارد تعداد مشترکین ایکس را نیز بیشتر کند؛ چرا که داده‌ها نشان می‌دهند در سال‌های اخیر افراد کمتری از پلتفرم ایکس استفاده کرده‌اند.

فعال‌شدن چت‌بات Grok برای تمامی مشترکین پریمیوم

شبکه اجتماعی توییتر (ایکس فعلی) در سال‌های اخیر، مخصوصاً از زمانی که ایلان ماسک مالک آن شد، با مشکلات زیادی مواجه شده و براساس گزارش NBC، سالانه استفاده کاربران از آن ۱۸ درصد کاهش یافته است. همچنین توهین ایلان ماسک به تبلیغ‌کنندگان ممکن است به چشم‌انداز مالی شرکت نیز آسیب رسانده باشد. مطابق گزارش‌ها، ۷۵ نفر از ۱۰۰ تبلیغ‌کننده برتر ایالات‌متحده در پلتفرم ایکس از اکتبر ۲۰۲۲ (مهرماه ۱۴۰۲) دیگر بودجه تبلیغاتی خود را در این پلتفرم خرج نکرده‌اند.

اکنون ارائه دسترسی به یک چت‌بات هوش مصنوعی ممکن است باعث استقبال بیشتر کاربران از ایکس شود. یکی از رقیب‌های این پلتفرم، یعنی تردز متا، تا سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ به بیش از ۱۳۰ میلیون کاربر فعال ماهانه رسید. همچنین حالا کاربران می‌توانند بدون دعوت‌نامه از بلواسکای استفاده کنند که این امر ممکن است کاربران قدیمی ایکس را بیشتر به این پلتفرم سوق دهد.

هوش مصنوعی Grok اولین‌بار در اواسط آبان‌ماه رونمایی شد و سپس این چت‌بات به‌عنوان بخشی از شبکه اجتماعی ایکس در اختیار برخی کاربران پریمیوم این پلتفرم قرار گرفت.

 

منبع : دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • جاده پلدختر معمولان خرم‌آباد نیازمند توجه فوری و بسیار جدی دولت است
  • سی و ششمین سالگردشهادت سردار املاکی
  • ۶۱۷ مصدوم در حوادث ترافیکی جاده‌ای خراسان شمالی
  • افزایش رضایتمندی مردم و مسافران نکته مورد تاکید قرارگاه نوروزی پلیس
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان
  • چت‌بات Grok فعال می‌شود
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • درخواست یکصد فعال سیاسی، فرهنگی و روزنامه‌نگار لرستانی: کمیته‌ی حقیقت‌یاب برای ‌مرگ «پرستو بخشی» پزشک جوان اعزام کنید! + متن نامه و اسامی امضاکنندگان
  • ادعای جدید ایلان ماسک ؛ بازگشت بینایی به افراد نابینا