Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه پایانی دادگاه رسیدگی به اتهام قاچاق که هم زمان با هفته قوه قضاییه برگزار شد، آن طور که خبرگزاری میزان نوشته، در اقدامی بی سابقه قاضی صلواتی در ابتدای جلسه خطاب به ایروانی گفت: «آقای ایروانی اتهامات شما در 5 بند در جلسات قبل قرائت شد به استناد ماده  280 قانون آیین دادرسی کیفری بند الف اتهامات شما از افساد فی الارض از مجرای اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور به اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور با توسل به قاچاق سازمان یافته و حرفه ای قطعات خودرو بصورت عمده و کلان به میزان 664 میلیون و 37 هزار و425 دلار اصلاح و تغیر پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

عباس ایروانی: حتی یک دلار قاچاق هم ثابت نخواهد شد

عباس ایروانی موسس و مالک ۶۵ ساله گروه قطعات خودرو عظام براساس گزارش خبرگزاری میزان در آخرین جلسه دادگاه گفت: از ریاست دادگاه که بنده را از اتهام افساد فی‌الارض مبرا داشتند کمال تشکر را دارم. به هیچ عنوان اتهامات وارده را قبول ندارم؛ برای بنده دو پرونده ایجاد شد که در پرونده اول درباره واردات غیر قانونی ۶۶۴ میلیون دلاری صحبت شده است و در پرونده دوم اتهام خروج ارز بدون واردات کالا آمده اما این دو پرونده اساساً با یکدیگر در تناقض آشکار هستند.

ایروانی در آخرین دفاعش تاکید کرد: جمع واردات مواد اولیه در گروه عظام مبلغ ۶۶۴ میلیون دلار است که کاملا قانونی بوده است. این گونه که نماینده دادستان می‌گوید یعنی تمام واردات ما از سال 1380 تاکنون قاچاق بوده است. در صورتیکه دادستان اختلاف تنها بر سر یک محموله ۱۲۰ هزار دلاری شرکت سازه پویش را به عنوان مستند جرم قاچاق ارائه داده است و آن را به کل شرکت سازه پویش و در نهایت به کل گروه عظام مرتبط دانسته است. در نتیجه تسری این موضوع به ۱۱ شرکت دیگر وجاهت قانونی ندارد. از سوی گمرک جمهوری اسلامی ایران هیچگونه شکایتی در این باره وجود ندارد و به تبع آن هیچگونه تخلفی انجام نشده است.  

عباس ایروانی: چرا گمرک در جلسات دادگاه حضور ندارد؟

آن طور که در خبرگزاری میزان آمده موسس گروه عظام در جلسات قبل دادگاه با رد تمامی اتهامات تاکید کرده: «به هیچ وجه اتهامات وارده را قبول ندارم چون پرونده بدون کارشناسی به دادگاه ارجاع شده است. نمی‌شود که به مردم بگوییم کل واردات مواد اولیه گروه عظام از سال ۸۱ تا الان قاچاق بوده است. پس میلیاردها تومان عوارض گمرکی مربوط به ۱۷ هزار برگه سبز گمرکی را در این سال‌ها برای چه چیزی پرداخت می‌کردیم؟ کارشناسان گمرک روی بخش کوچکی از واردات تشکیک کرده‌اند.... چرا واردات شرکت‌های دیگر را به این موضوع اضافه کرده‌اند!؟ اصلا چرا شاکی ما که ظاهرا گمرک است در جلسات حضور نداشت؟»

وکیل ایروانی: قاچاق کالا منوط به طرح شکایت ازسوی گمرک است

دبیر دریابیگی وکیل عباس ایروانی و ۲ تن دیگر از مدیران گروه عظام در دادگاه گفت: جرم قاچاق از سه شکل مادی، معنوی و قانونی آن باید احراز شود کم اظهاری از سال ۱۳۸۰ تا روز تشکیل این پرونده درست نیست و با توجه به این که این قانون، قانون قاچاق سازمان {یافته} از سال ۱۳۹۲ تصویب شده است نمی‌توان به موارد سال‌های ۱۳۸۰ به بعد تا این زمان را در زمره قاچاق سازمان یافته دانست. با توجه قانون مبارزه با قاچاق در سال ۹۲ قاچاق کالا منوط به طرح شکایت ازسوی گمرک است بر این اساس باید بررسی و استعلام ارزش کالا از طریق گمرگ صورت گیرد. این که گفته می‌شود کم اظهاری درباره کالا‌ها وجود دارد باید مشخص شود که این کم اظهاری چگونه مطرح شده است و چگونه کالا‌هایی که سال‌ها از ترخیص آن‌ها گذشته است کم اظهاری مطرح می‌شود. سازمان یافتگی جرائم قاچاق شرایط خاص خود را دارد این در حالی است که پرونده حاضر اساساً باید درباره تحقق و عدم تحقق قاچاق مورد بررسی قرار گیرد نه این که بر اساس جرم قاچاق پرونده را بررسی کرد؛ مجموعه تحت هدایت آقای ایروانی هرگز جزء اقدامات سازمان یافتگی نبوده است.

وکیل عباس ایروانی افزود: نماینده دادستان پیشتر اعلام کرده است گروه عظام از سال ۸۹ پروانه خط تولید کویل را به دست آورده است و از این طریق تسهیلات ارزی و ریالی داشته در حالی که هیچگونه تسهیلات ارزی و ریالی دریافت نکرده است و نماینده دادستان تفاوتی بین پروانه مونتاژ و پروانه تولید قائل نشده است.

براین اساس روند رسیدگی به اتهام قاچاق گروه قطعات خودرو عظام که از۱۰ مهر ۱۳۹۸ آغاز شده بود، عصر ۸ تیر ۱۳۹۹ ختم رسیدگی اش اعلام شد و آن طور که قاضی صلواتی گفته در مهلت مقرر حکم آن اعلام می شود.

توصیه رهبری به قوه قضاییه در مبارزه با فساد

مبارزه با فساد یکی از مطالبات اصلی مردم و فعالین اقتصادی است. مبارزه با فساد پیش از دادگاه، به تسهیل و بروزرسانی و رفع اشکال قوانین، اصلاح رویه های فساد زا و افزایش شفافیت و نظارت اجتماعی نیاز دارد. همچنین روند قضایی مبارزه با فساد به ویژه در حوزه ی صنعت که با اشتغال هزاران نفر و زنجیره تامین کالاها ارتباط دارد، دقت نظر و کارشناسی بسیاری می طللبد.

رهبر معظم انقلاب با چنین نگاهی همواره توصیه های دقیقی به فعالین قضایی داشته و دارند، از جمله معظم له ۷ تیر ۱۳۹۹ در ارتباط تصویری با رئیس و مسئولان عالی قضائی و همچنین رؤسای کل دادگستری‌های سراسر کشور گفتند: مبارزه با فساد باید بدون اغماض و بر اساس حق و عدل و قانون و همچنین بدون تعدی و ظلم به افراد بی‌گناه با قدرت ادامه یابد.... خدای نکرده اگر چنانچه کسی که مجرم نیست و مفسد نیست و فاسد نیست، به عنوان مفسد و فاسد شناخته بشود و معرّفی بشود و با او رفتار بشود، این ظلم بسیار بزرگی است؛ یا اگر چنانچه بیش از آن مقداری که مستحقّ مجازات و مستحقّ ملامت است، مجازات و ملامت بشود این هم کاملاً درست نیست؛ یعنی وجود فساد و مفسد، خیلی خطرناک است امّا تعدّی به بی‌گناه به معنای واقعی کلمه از این خطرناک‌تر است؛ این را من تأ‌کید می کنم.

ایشان همچنان که به ظرافت های پیگیری قضایی توجه دادند، گفتند: یکی از کارهای خوب قوّه‌ی قضائیّه حمایت از تولید و جلوگیری از تعطیلی واحدها است واقعاً هر بخشی از نظام جمهوری اسلامی که می تواند کمکی به حرکت اقتصادی جامعه به کند، وظیفه‌اش را انجام بدهد. مردم از لحاظ معیشت دچار سختی‌اند، یعنی معیشت مردم سخت است؛ هر کسی میتواند به مسئله‌ی اقتصاد کمک کند.

حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه نیز که تجربه سال ها کار قضایی دارد، بارها بر رعایت و دقت نظر در کارشناسی و رسیدگی به پرونده های قضایی تاکید کرده است. حجت الاسلام رییسی در تازه ترین مصاحبه تلویزیونی اش به مناسبت هفته قوه قضائیه دوباره تاکید کرد: خط قرمز فقط بی استناد حکم دادن و بی استناد نظر دادن است و الا هر جا سخنی مستند باشد، قابل پیگیری است. هیچ پرونده‌ای را زیر میز نمی‌گذاریم و باید بررسی کنند و تصمیم گیری کنند. مردم باید بدانند کارها به طور قانونی دنبال می‌شود اما افراد نباید اتهام و افترا بزنند. رسیدگی حتما قاطع است و خط قرمز این است که بدون استناد باشد.

عباس ایروانی، بنیانگذار گروه قطعات خودرو عظام، از بنیان گذاران صنعت قطعه سازی ایران شناخته می‌شود. گروه قطعات خودرو عظام مشتمل بر 12 کارخانه است که برای 4000 نفر به صورت مستقیم و برای 22000 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال زایی کرده است. اکثر کارخانه های گره عظام تحت لایسنس معتبرترین شرکت‌های تولید کننده قطعات خودرو جهان بوده و سهم بسزایی در خودکفایی و ارتقا کیفی قطعات خودرو و جلوگیری از خروج ارز دارند.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 اخبار حوادث گمرک بدهی بانکی دادگاه عظام گروه قطعات خودرو عظام عباس ایروانی دادگاه عباس ایروانی اخبار مرتبط عباس ایروانی مالک گروه تولیدی عظام با رد تمامی اتهامات تاکید کرد : با قدرت به تولید ادامه می‌دهیم

رکنا: صنعت خودرو سازی ایران از جمله نخستین صنایعی بود که مورد تحریم آمریکا قرار گرفت.

در دور دوم دادگاه گروه عظام چه می گذرد؟

حوادث رکنا: دور جدیدی از رسیدگی به فعالیت های گروه عظام در دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی به…

تکلیف 3700 خودرو خارجی دپو شده در گمرک بعد از 3 سال هنوز مشخص نشده است

رکنا: دبیر انجمن واردکنندگان خودرو اظهار کرد که با ایرادات جدی که در مصوبه جدید دولت در…

صادرکنندگان حداقل 70 درصد از درآمد ارزی خود را بازگردانند

رکنا: رئیس کل بانک مرکزی گفت: اگر صادرکنندگان اعتراضی به نرخ پایه صادراتی محاسباتی در…

ویدئو محصول جدید ایران خودرو K۱۳۲ کی به بازار می آید؟ + فیلم وزیر راه خبرهای جنجالی فضای مجازی درباره خانه را تکذیب کرد + فیلم سقوط بالگرد در فارس تکذیب شد / علت اصلی آتش در آن منطقه چه بود؟ شلیک موشک به هواپیمای اوکراین خودسرانه بود / دادستان نظامی تهران تشریح کرد + فیلم پیدا شدن جسد پسر تهرانی در سد قیصرق مهربان سراب + عکس و فیلم توضیحات فرمانده هوانیروز ارتش درباره سقوط هلیکوپتر در مرودشت ارسال نظر   نام: : Email نظر: ارسال دیدگاه پرسش و پاسخ آخرین حقوقی روانشناسی سلامت از سايه‌ام هم می‌ترسم شوهرم به من توجهی ندارد از طلاقم پشيمان هستم بدبينی‌های شوهرم مرا افسرده كرده است چگونه اعتماد به نفس داشته باشم؟ نگران آينده ازدواج با خواستگار كوچكتر از خودم هستم با آمدن خواهرزنم به منزل ما به مشكل برخورديم از عاقبت ازدواج با خواستگارم كه كم‌سن تر از من است می‌ترسم پسرم از سيگار كشيدن در فيلم‌ها تقليد می‌كند پسرم لجباز و عصبی است رای دادگاه را قبول ندارم درخواست نحله زمان مشخصی دارد؟ ميزان نحله برای زن چگونه تعيين می شود؟ ‎همسرم اجازه نميدهد دخترم را ببينم فروشنده خودرو سند را نميدهد چگونه حسابهاى بانكى ام را آزاد كنم؟ شوهرم با صيغه نامه فرار كرد فروشنده ملك فرارى شده است چگونه ميتوانم پولم را پس بگيرم؟ رسيد سفته ای كه داده ام را ندارم از سايه‌ام هم می‌ترسم شوهرم به من توجهی ندارد از طلاقم پشيمان هستم بدبينی‌های شوهرم مرا افسرده كرده است چگونه اعتماد به نفس داشته باشم؟ نگران آينده ازدواج با خواستگار كوچكتر از خودم هستم با آمدن خواهرزنم به منزل ما به مشكل برخورديم از عاقبت ازدواج با خواستگارم كه كم‌سن تر از من است می‌ترسم پسرم از سيگار كشيدن در فيلم‌ها تقليد می‌كند پسرم لجباز و عصبی است با انجام تست ريه تنفسم مشكل تر شد لبخندم كج است درمانی دارد؟ وزنم بعد از پرتودرماني به شدت كم شده در بچگی زمین خوردم و از آن به بعد تشنج دارم لب و زبانم بیحس شده است چگونه شقاق را درمان کنم؟ درمان عفونت کلیه چیست؟ قطر مثانه ام زیاد شده است قد و وزن فرزندم تناسب دارد؟ بعد از 16 سالگی قد رشد میکند؟ تبلیغات متنی بلیط هواپیما حوادث روز سلبریتی ها Top News آخرین اخبار پربازدیدترین پربحث ترین ۱۵:۳۹ تعیین جریمه برای افراد بدون ماسک از 15 تیرماه / 60 درصد مبتلایان جدید کرونا، مسافرت رفته بودند ۱۵:۲۹ سهمیه فروش سوخت به مرزنشینان تعیین شد ۱۵:۲۴ ابتلای لژیونر ایرانی در بلژیک به کرونا + عکس ۱۵:۲۰ بهنوش بختیاری و تفاوت چشمگیرش + عکس ۱۵:۱۶ پشت پرده های عجیب پرونده کارگران هفت تپه / در دادگاه امروز فاش شد ۱۵:۱۴ کلاهبرداری از بیمه با تصادفات ساختگی ۱۵:۰۹ محصول جدید ایران خودرو K۱۳۲ کی به بازار می آید؟ + فیلم ۱۵:۰۶ عکس های خصوصی دختران مرودشتی شهر را بهم ریخت / پلیس فتا فاش کرد ۱۵:۰۰ مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ۱۵:۰۰ وزیر راه خبرهای جنجالی فضای مجازی درباره خانه را تکذیب کرد + فیلم ۱۴:۵۸ دار زدن مرد دارابی توسط قاتل بی رحم ۱۴:۵۱ قیمت خودرو در بازار / پژو پارس ۱۵۴ میلیون تومان ۱۴:۴۳ سیمان گران شد + سند ۱۴:۲۹ قیمت سهام امروز شرکت ها در بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید ۱۴:۲۷ شلیک موشک به هواپیمای اوکراین خودسرانه بود / دادستان نظامی تهران تشریح کرد + فیلم ۱۴:۲۶ یارانه معیشتی فردا سه شنبه 10 تیر واریز می شود ۱۴:۱۷ 162 مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته در ایران جانباختند / بهبودی ۱۸۶ هزار نفر از بیماران ۱۴:۱۶ شناسایی 36 عامل ترور سردار سلیمانی / اعلان قرمز صادر شده است! ۱۴:۱۲ پیدا شدن جسد پسر تهرانی در سد قیصرق مهربان سراب + عکس و فیلم ۱۴:۰۸ بازداشت خانم رقصنده معروف اینستاگرام بخاطر فیلم ناجور + عکس / مصر ۱۳:۴۸ پرواز قلب دختر شهرکردی بدون صاحبش با هلیکوپتر به تهران / او فرشته شد + عکس ها ۱۳:۴۵ شرکت عظیم خودرو فقط برای کلاهبرداری بود / 1300 زن و مرد فریب خوردند + عکس ۱۳:۴۵ قیمت طلا ، دلار در بازار دوشنبه 9 تیر / سکه به 8 میلیون و 860 هزار تومان رسید ۱۳:۴۳ فیلمی که مسیر بازیگری برد پیت را تغییر داد ۱۳:۳۷ کاهش قیمت میوه و سبزی در بازار امروز دوشنبه 9 تیر ادامه ۱۵:۳۹ تعیین جریمه برای افراد بدون ماسک از 15 تیرماه / 60 درصد مبتلایان جدید کرونا، مسافرت رفته بودند ۱۵:۳۶ قاضی صلواتی: افساد فی‌الارض از اتهامات عباس ایروانی برداشته شد ۱۵:۳۵ یونس دلفی هم کرونایی شد ۱۵:۳۵ پایان کار سارق حرفه ای با 3 مالخر میلیاردی در تهران ۱۵:۳۱ بروز سکته مغزی در افراد مبتلا به کرونا ۱۵:۳۰ اسرائیل خواستار تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شد ۱۵:۲۹ سهمیه فروش سوخت به مرزنشینان تعیین شد ۱۵:۲۶ شکایت ناطق نوری از حمید رسایی ۱۵:۲۵ کرونا و سقوط ۴۰ درصدی فروش ایرباس ۱۵:۲۵ خرید عرضه اولیه سیتا + جزئیات ۱۵:۲۴ ابتلای لژیونر ایرانی در بلژیک به کرونا + عکس ۱۵:۲۰ دستگیری فروشنده هروئین در خرمدشت ۱۵:۲۰ بهنوش بختیاری و تفاوت چشمگیرش + عکس ۱۵:۱۹ کسب و کارهای اینترنتی کد کارگاهی دریافت می‌کنند ۱۵:۱۶ پشت پرده های عجیب پرونده کارگران هفت تپه / در دادگاه امروز فاش شد ۱۵:۱۴ کلاهبرداری از بیمه با تصادفات ساختگی ۱۵:۱۰ دریافت گذرنامه راز کارت پایان خدمت جعلی را فاش کرد ۱۵:۰۹ محصول جدید ایران خودرو K۱۳۲ کی به بازار می آید؟ + فیلم ۱۵:۰۹ وضعیت شرکت‌های بورسی سهام عدالت امروز ۱۵:۰۶ عکس های خصوصی دختران مرودشتی شهر را بهم ریخت / پلیس فتا فاش کرد ۱۵:۰۶ پیش‌فروش "یورو" در بازار + آخرین جزئیات ۱۵:۰۰ کشف چک پول های تقلبی در ممسنی ۱۵:۰۰ مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ۱۵:۰۰ وزیر راه خبرهای جنجالی فضای مجازی درباره خانه را تکذیب کرد + فیلم ۱۴:۵۸ دار زدن مرد دارابی توسط قاتل بی رحم ادامه روز ماه سال ۱۸:۰۵ تیکه سنگین احسان علیخانی به پدرش در برنامه تلویزیونی + فیلم ۰۸:۳۵ حادثه هولناک هنگام پخش عصر جدید / احسان علیخانی شوکه شد + فیلم ۲۳:۵۶ آزار شیطانی دختر 16 ساله تهرانی در پارتی شبانه ! / سحر من را به 2 پسر فروخت! ۱۴:۲۹ قیمت سهام امروز شرکت ها در بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید ۲۳:۰۰ وحید خزایی اعدام می شود! / او مفسد الا فی الارض است! + جزییات و فیلم ۲۱:۳۲ دردسر زن ۴۰۰ کیلویی برای اورژانس رودسر + عکس ۱۰:۱۹ یک اتفاق نادر / دختر 17 ساله پاکدامن ازدواج نکرده مادر شد ! / هند ۰۶:۲۰ سورپرایز همسر نیکبخت واحدی در شب عروسی / نیکبخت پدر شد + فیلم ۲۱:۲۲ خودکشی مرد جوان در متروی تهران / دقایقی پیش رخ داد ۰۷:۱۰ آزار شیطانی 4 مرد به دختر نوجوان / در خانه زن زندانی چه گذشت؟! ۱۳:۲۷ کور شدن لیلا بلوکات به خاطر ابتلا به کرونا / روزها خیلی سخت می گذرد + صوت ۲۱:۱۲ بازداشت نیکبخت واحدی در پارتی شبانه نیاوران / من را فروخته بودند! + فیلم ۱۶:۱۱ جزئیات مرگ عامل اسیدپاشی به دختر تبریزی در زندان + عکس چهره معصومه قبل و بعد از اسیدپاشی ۰۰:۰۸ مهسا خائن بود؟ / شوهرش او را زندانی کرد ! + جزییات ۱۸:۱۶ 2 خودکشی در یک روز اهواز / زن ۳۴ ساله در بالکن طبقه 5 / پسر ۱۸ ساله روی پل نادری ۰۸:۴۲ تیرباران وحشتناک در مراسم عزاداری شیخ شادگان + فیلم ۲۳:۳۳ 3 پلیس تیرانداز قاتل 3 مرد در تهران هستند؟ / قصاص آنها در دیوان شکست + جزییات دادگاه ۱۴:۱۷ 162 مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته در ایران جانباختند / بهبودی ۱۸۶ هزار نفر از بیماران ۰۷:۳۹ ماجرای قتل مرد تهرانی که خودش را زن معرفی کرده بود ۱۲:۲۳ بازداشت 3 مرد که متخصص بیهوشی پیرانشهر را به قصد قتل لت و پار کردند + عکس ۱۲:۵۹ اخبار اقتصادی / مهم ترین های 24 ساعت گذشته ۱۷:۱۸ قتل زن ایرانی در خانه فساد نعیمه / 3 افغان به نیلوفر رحم نکردند + عکس ۰۱:۰۱ جنایت خونین بخاطر غذا در بومهن + جزییات ۲۳:۲۵ قتل بخاطر عکس بی حجاب زن تهرانی + جزییات در دادگاه ۱۹:۰۸ صاحبخانه ها با شکایت مستاجران به دادگاه می روند / افزایش بیش از 25 درصد اجاره ممنوع ! + صوت ۱۸:۱۱ انتشار رقص هانیه توسلی و جواد عزتی در فضای مجازی + فیلم ۲۳:۴۹ ریحانه عامری / گفتگو با عکاس مدل ریحانه عامری ! / او کجا کار می کرد؟! + عکس ۰۸:۰۲ عروس 15 ساله چابهاری یک روز بعد از جشن عروسی بچه اش به دنیا آمد ! ۱۹:۱۶ علت تصادف افشین آذری اعلام شد / دو دختر در خودروی افشین آذری چه نسبتی با او داشتند + عکس ۰۷:۰۰ پیاده روی عاشقانه مهدی کوشکی و ریحانه پارسا در پارک/ جنجال جدید ۱۷:۳۵ مادر سنگدل مشهدی دستگیر شد / فیلم وحشتناک از کودک آزاری این زن ۰۶:۲۰ راز خودکشی عاشقانه دختر خاله و پسر خاله در سد گدار چیست؟! گفتگو با خانواده ها + فیلم و عکس ۰۸:۱۰ بهاره رهنما ، نویسنده "بچه مهندس 3" را به فرزند خواندگی قبول کرد! + فیلم ۱۵:۰۳ فاطمه را جلوی چشمانم از طبقه 11 برج پرند به پایین پرت کرد / فیلم گفتگوی تکاندهنده با مادر دختر 16 ساله ۲۲:۵۴ آزار شیطانی دختر چوپان از سوی مرد کارخانه دار تهرانی / جنین برای کیست؟ ۱۶:۱۶ نامه آخر رومینا اشرفی به پدرش با یک نقاشی وحشتناک / او چه نوشته بود؟ / معلمش چه گفت؟! ۱۴:۲۳ خودکشی دختر و پسر عاشق پیشه با دستان گره زده به هم در سد گدار + فیلم دردناک جنازه ها 16+ ۰۹:۱۵ وقتی صاحبکارم فهمید دختر هستم، همان شب به سراغم آمد / مهناز با لباس پسرانه کار می کرد! ۲۳:۲۰ زن تهرانی با مردان پولدار جلوی دوربین مخفی خلوت می کرد ! / 2 مرد همه صحنه ها را می دیدند ۲۰:۲۶ قتل ریحانه عامری توسط پدرش با تبر در کرمان / رومینا اشرفی تکرار شد + عکس و فیلم ۱۱:۴۷ حکم اعدام عامل شهادت سردار سلیمانی صادر شد / سید محمود کیست؟ ۰۰:۲۵ عبدالعلی مظفریان طلافروش مشهور تهران کشته شد / جسد در جاده تلو پیدا شد + عکس ۱۵:۴۰ شوهر لاغر زیر زن 110 کیلویی اش ماند و کشته شد ۰۸:۳۰ زهره دختر 13 ساله کرمانی که نمی خواست ازدواج کند این بلا را سر خودش آورد + عکس ۰۹:۳۶ داماد آبادانی چرا سر عروس 19 ساله را برید ؟ ۰۸:۲۴ مردی در شهرری سر زن خائنش را برید + عکس ۰۰:۳۱ می دانستم مادرم لیلا دور از چشم پدرم با مرد غریبه سروسر دارد / زن 37 ساله به خاطر شرف خانواده کشته شد ! + عکس ۲۳:۴۲ عکس قاتل فاطمه فرحی که سرش بریده شد ! / پسرعمو اعتراف کرد! + عکس فاطمه ۱۳:۱۲ چرا رومینا اشرفی 14 ساله عاشق بهمن خاوری 30 ساله شد؟! + عکس جدید ۱۳:۵۳ فروش دختر 11 ساله به پیرمرد 90 ساله بوشهری + فیلم تکاندهنده ۰۹:۱۹ 5 فیلم از لحظه به لحظه شهادت سردار قاسم سلیمانی + جزئیات و عکس ۱۰:۳۹ عکس دلخراش از پیکر سوخته سردار شهید قاسم سلیمانی ۰۷:۳۶ عکس لحظه ترور سردار سلیمانی در فرودگاه بغداد / ترامپ دستور داد + جزییات شهادت ۱۳:۰۷ این عکس در فرودگاه مهرآباد همه را وحشت زده کرد! ۱۱:۱۹ تولد نوزادی عجیب الخلقه در تهران + فیلم و عکس 16+ ۱۴:۵۹ عکس ها و اسامی کشته شدگان هواپیمای پرواز اوکراین ۱۴:۱۷ عکس عروسی زوج نابغه دانشگاه شریف 6 روز قبل از کشته شدن در سقوط هواپیما + فیلم ۰۸:۲۵ 7 روز تجاوز جنسی به سمانه 21 در ویلای چالوس + عکس ۱۸:۱۶ یک عکس از روز اول کرونا در قم ۱۱:۱۲ کشف حجاب عجیب مهناز افشار در جشنواره برلین + فیلم و عکس ۲۲:۲۳ عکس اولین قربانی کرونا در قم ۰۹:۱۱ همخوابی زن جوان با پسر 14 ساله همسایه لو رفت / او باردار شد + عکس ۱۴:۵۳ آخرین دلنوشته و عکس نرجس پرستار فداکار گیلانی / حالا در 25 سالگی زندگیم تموم شد ۰۱:۱۴ وقتی داماد جوان به سراغ مادرزنش رفت / فاجعه زیر پتو رخ داده بود + عکس تبهکار فرار بدون پوشش ۱۳:۱۲ فیلم لحظه بازداشت امیر تتلو در ترکیه / دقایقی پیش رخ داد + عکس ۲۲:۱۰ برای مداح مشهور کشورمان دعا کنید + عکس ۲۲:۲۸ فیلم رسوایی مرد خائن و زن غریبه در خلوتی شان / خانواده همسرش مچ او را گرفتند ۱۴:۳۴ 2 عکس از اسکلت پسر تهرانی با دندان های تمام لمینت / او کیست؟ / اختصاصی ۲۰:۴۱ فیلم لحظه اصابت موشک به خودروی سردار سلیمانی در فرودگاه بغداد ۱۴:۱۸ فیلمی تکاندهنده از بخش کرونای بیمارستان امام تهران / به کادر درمان تعظیم می کنیم ۱۹:۱۵ مرد جانباز زشت ترین صحنه را از دختر و پسر دید / او در تهران با چاقو زخمی شد + عکس ۰۸:۴۴ اولین عکس از پیکر و انگشتر معروف سردار شهید سلیمانی + تصاویر دیده نشده ۰۹:۴۵ راز ماهی های بزرگ رها شده در وسط شهر تهران / دوربین ها فاش می کنند +عکس ۱۹:۲۱ فیلم تکاندهنده از مردی که همسر و فرزندش را در هواپیمای اوکراین از دست داد + عکس ۱۵:۵۳ «سحر تبر» صبح امروز محاکمه شد / قیافه واقعی این دختر چه رازی داشت؟ + عکس روز ماه سال ۱۴:۲۳ خودکشی دختر و پسر عاشق پیشه با دستان گره زده به هم در سد گدار + فیلم دردناک جنازه ها 16+ ۱۶:۵۱ فروش نوزاد / گفتگو با فروشنده و خانم خریدار نوزاد در اینستاگرام + عکس و فیلم ۱۲:۴۴ عکس زوج جوان و تمنا کوچولو مقتولان جنایت برج سپید باغ فیض / مادر بزرگ قصاص می خواهد ۱۵:۰۷ اولین فیلم از لحظه بازداشت وحید خزایی در فرودگاه امام خمینی (ره) ۱۱:۵۱ طبری خنده دار دفاع می کند / فلورا نه جنب برج فلورا ! + فیلم ۲۲:۰۴ مهناز افشار عکس بدحجابی اش را انتشار داد + عکس ۱۸:۱۱ انتشار رقص هانیه توسلی و جواد عزتی در فضای مجازی + فیلم ۱۷:۲۵ چاقو چاقو شدن متخصص بی هوشی بیمارستان پیرانشهر توسط خانواده بیمار + عکس وحشتناک ۱۶:۰۳ آزار شیطانی دختر 15 ساله به بهانه کادوی تولد / دفاعیات عجیب / منچستر ۰۹:۰۶ دانش آموز و رفتگر جوان ملایری بعد از مرگ غم انگیز جاودانه شدند + عکس ۰۸:۳۱ مجوزی برای بگیر و ببند زباله گردها نداریم / با راهکارهای کوتاه مدت به جایی نمی رسیم ۰۸:۰۷ جزئیات بازداشت وحید خزایی در فرودگاه امام توسط اطلاعات سپاه / صبح امروز رخ داد +فیلم و عکس ۲۳:۰۲ عکس نوزادان زیبای تهرانی که 50 میلیون تومان فرخته شدند / جزئیات از زبان رییس پلیس + فیلم ۱۷:۱۸ قتل زن ایرانی در خانه فساد نعیمه / 3 افغان به نیلوفر رحم نکردند + عکس ۱۵:۳۵ انفجار در پارچین تهران زیر سر هکرها بود؟! / سردار جلالی پاسخ داد + فیلم و عکس های ماهواره ای ۱۴:۲۳ 144 مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته جانباختند / شناسایی ۲۴۸۹ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور ۱۴:۰۶ این مردان را می شناسید ؟ / آنها خشن ترین مسافرکش های تهران بودند ۱۳:۴۲ توهین اکبر طبری به زنان در صحن دادگاه / زنان دروغگو و نامردند + فیلم ۱۳:۰۲ تغییر رنگ روپوش دانش‌آموزان در مدارس ممنوع ! /برخورد با مدیر مدارس متخلف ۱۱:۴۴ فیلم 18 ثانیه ای بی آبرویی زن و مرد اسرائیلی/ رفتار شنیع اخلاقی داخل ماشین سازمان ملل ۱۱:۳۵ کمک کنید تا فرزاد 20 تیر ماه اعدام نشود / او ناخواسته قاتل شد + عکس ۰۹:۳۶ دختر سردار سلیمانی عروس معاون اجرایی حزب الله شد + عکس ۰۸:۲۷ اینجا کودکان تهرانی با سیگار نقاشی خاکستری می کشند! + فیلم و عکس ۰۸:۲۰ دوچرخه سواری زنان زیر سقف معقول است / می خواهند اصفهان را مانند خیابانِ منحرفِ آمستردام هلند کنند ۰۷:۳۷ جوان زاهدانی در مقابل دوربین خودکشی کرد ! + فیلم و عکس ۲۰:۲۶ قتل ریحانه عامری توسط پدرش با تبر در کرمان / رومینا اشرفی تکرار شد + عکس و فیلم ۲۳:۴۹ ریحانه عامری / گفتگو با عکاس مدل ریحانه عامری ! / او کجا کار می کرد؟! + عکس ۲۳:۴۲ عکس قاتل فاطمه فرحی که سرش بریده شد ! / پسرعمو اعتراف کرد! + عکس فاطمه ۱۷:۲۲ ریحانه عامری / اعتراف پدر به تماشای لحظه به لحظه جان دادن ریحانه عامری + فیلم و عکس ۲۳:۰۴ ریحانه عامری / آخرین فیلم از ریحانه عامری در کنار پسری که دوستش داشت + عکس و فیلم ۲۲:۳۰ عکس اینستاگرام ریحانه عامری / این عکس ها او را به دردسر انداخت + عکس و فیلم ۲۱:۵۹ قتل فاطمه برحی با فرار از خانه پسرعمو / رومینا اشرفی و ریحانه عامری با او هم سرنوشت بودند + عکس ۰۶:۲۶ اولین عکس از عسل 10 ساله و قاتل جوانش / کمر عسل را شکستم ! ۱۳:۵۳ فروش دختر 11 ساله به پیرمرد 90 ساله بوشهری + فیلم تکاندهنده ۱۴:۲۳ خودکشی دختر و پسر عاشق پیشه با دستان گره زده به هم در سد گدار + فیلم دردناک جنازه ها 16+ ۲۱:۱۵ فیلم ریحانه عامری در لباس عروس قبل از قتل توسط پدرش با تبر + عکس و جزییات ۱۳:۰۰ اکبر طبری باور نمی کرد به این روز بیفتد! + عکس های عبرت آموز ۰۸:۲۴ مردی در شهرری سر زن خائنش را برید + عکس ۰۶:۲۹ ریحانه عامری به خاطر دزدی های دوست پسرش کشته شد ۲۲:۱۵ سوتی جدید صدا و سیما جنجالی شد / توبیخ برای عوامل پخش ۱۶:۴۵ چند همسری در ایران / 9 شرط قانونی برای ازدواج دوم مرد ۱۱:۲۶ فیلم محاکمه اکبر طبری بعد از خودکشی قاضی منصوری در رومانی + جزئیات شوک آور ۱۵:۵۶ شکنجه زن 22 ساله رودباری توسط شوهر 80 ساله/ بدنش پر از سوختگی سیخ داغ است + عکس ۰۱:۲۰ راز هولناک یک مرد با لباس های پاره در اتوبان چمران / خانم پرستار چه گفت؟ + عکس ۱۳:۰۰ ریحانه عامری / پدر بی رحم 3 سال با فکر کشتن ریحانه عامری زندگی می کرد + فیلم و عکس ۱۱:۰۲ نامادری عسل کوچولو را آنقدر شکنجه داد تا به قتل رسید! / اورژانس اجتماعی بی اعتنا بود! + عکس ۲۲:۵۴ آزار شیطانی دختر چوپان از سوی مرد کارخانه دار تهرانی / جنین برای کیست؟ ۰۹:۳۶ داماد آبادانی چرا سر عروس 19 ساله را برید ؟ ۱۷:۱۹ رومینا اشرفی / ‌بهمن خاوری: مادر و خواهرم فرار کردند ! / قبل از رومینا دختر دیگری را فراری داده بودم + عکس ۱۴:۰۲ فیلم لحظه نجات به موقع پسر یک مادر بی احتیاط شیرازی از له شدن در آسانسور ۱۰:۳۹ عکس دلخراش از پیکر سوخته سردار شهید قاسم سلیمانی ۲۰:۲۶ قتل ریحانه عامری توسط پدرش با تبر در کرمان / رومینا اشرفی تکرار شد + عکس و فیلم ۱۴:۴۵ درخواست داوطلبان کنکور ارشد 99 برای به تعویق انداختن آزمون ۰۷:۳۶ عکس لحظه ترور سردار سلیمانی در فرودگاه بغداد / ترامپ دستور داد + جزییات شهادت ۱۴:۵۳ آخرین دلنوشته و عکس نرجس پرستار فداکار گیلانی / حالا در 25 سالگی زندگیم تموم شد ۱۱:۱۹ تولد نوزادی عجیب الخلقه در تهران + فیلم و عکس 16+ ۲۳:۴۹ ریحانه عامری / گفتگو با عکاس مدل ریحانه عامری ! / او کجا کار می کرد؟! + عکس ۱۶:۱۱ جسد سردار شهید سلیمانی 5 تکه بود / جزییات خیلی تلخ از زبان سردار باقرزاده ۲۳:۴۰ رومینا اشرفی / فیلم دیده نشده از خنده های فراموش نشدنی دختر 13 ساله تالشی ۱۱:۰۱ این پسربچه خوشگل گمشده است؟ / او را دیده اید + عکس ۱۴:۵۹ عکس ها و اسامی کشته شدگان هواپیمای پرواز اوکراین ۱۳:۵۲ بازگشت عجیب تتلو به اینستاگرام! / 131k در کمتر از 2 ساعت + عکس ها ۱۲:۰۶ فرو کردن چاقو در گردن موبایل فروش اسلامشهری ۱۸:۳۰ ناگفته های پاکبان که با سحر قریشی سلفی نگرفت! + فیلم ۱۰:۴۸ خودکشی یک دختر بخاطر فقر مطلق در ایلام / نماینده مجلس اذعان کرد! + عکس ۱۰:۱۵ جسد دختر 14 ساله از درخت آویزان بود/ مردان پلید افغان با کبری چه کردند؟ + عکس ۱۲:۳۹ این کارتن خواب چطور میلیونر شد / در مشهد فاش شد ۰۸:۴۴ اولین عکس از پیکر و انگشتر معروف سردار شهید سلیمانی + تصاویر دیده نشده ۲۳:۴۲ عکس قاتل فاطمه فرحی که سرش بریده شد ! / پسرعمو اعتراف کرد! + عکس فاطمه ۲۲:۳۶ شهادت سرباز خوش چهره ایرانی توسط یک گروهک تروریستی در ارومیه + عکس تلخ ۲۲:۲۳ عکس اولین قربانی کرونا در قم ۱۲:۲۹ عکس برهنه بازیگر مرد ایرانی / مانکن این روزهای ایران در استخر! ۱۴:۱۷ عکس عروسی زوج نابغه دانشگاه شریف 6 روز قبل از کشته شدن در سقوط هواپیما + فیلم ۱۰:۱۸ لیست یارانه معیشتی تغییر می کند +جزئیات ۱۱:۴۸ یارانه نقدی و یارانه معیشتی سال آینده ترکیب می شود هم اکنون دیگران می خوانند قیمت سهام امروز شرکت ها در بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید کور شدن لیلا بلوکات به خاطر ابتلا به کرونا / روزها خیلی سخت می گذرد + صوت 162 مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته در ایران جانباختند / بهبودی ۱۸۶ هزار نفر از بیماران اخبار اقتصادی / مهم ترین های 24 ساعت گذشته شناسایی 36 عامل ترور سردار سلیمانی / اعلان قرمز صادر شده است! دیگر رسانه ها

موضوعات داغ

فیلم فضای مجازی عکس اخبار تهران حوادث تهران ایران قتل ویدیو مرد دادگاه پرونده های ویژه تعیین جریمه برای افراد بدون ماسک از 15 تیرماه / 60 درصد مبتلایان جدید کرونا، مسافرت رفته بودند سهمیه فروش سوخت به مرزنشینان تعیین شد ابتلای لژیونر ایرانی در بلژیک به کرونا + عکس بهنوش بختیاری و تفاوت چشمگیرش + عکس پشت پرده های عجیب پرونده کارگران هفت تپه / در دادگاه امروز فاش شد حوادث یونس دلفی هم کرونایی شد ابتلای لژیونر ایرانی در بلژیک به کرونا + عکس دستگیری فروشنده هروئین در خرمدشت کشف چک پول های تقلبی در ممسنی مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا چهره ها بهنوش بختیاری و تفاوت چشمگیرش + عکس فیلمی که مسیر بازیگری برد پیت را تغییر داد کور شدن لیلا بلوکات به خاطر ابتلا به کرونا / روزها خیلی سخت می گذرد + صوت پیمان معادی و شغل دومش در شهرک غرب / پیمان معادی 50 ساله شد + فیلم اکران "بادبادک ها" در ایرلند پربازدیدترین ویدیوها پربازدیدترین اخبار انتشار رقص هانیه توسلی و جواد عزتی در فضای مجازی + فیلم عبدالعلی مظفریان طلافروش مشهور تهران کشته شد / جسد در جاده تلو پیدا شد + عکس راز خودکشی دختر پشت کنکوری / معلم خصوصی شیطان صفت بود اشتراک در خبرنامه

با اشتراک در خبرنامه رکنامهمترین و جدیدترین اخبار روز را در ایمیل خود داشته باشید:

اشتراک در خبرنامه

"سنجاق" مجری انحصاری تبلیغات رکنا

 تماس با ما  درباره ما  تعرفه تبلیغات  شهروند خبرنگار  پرسش و پاسخ آرشیو

سایت اینترنتی رکنا کلیه حقوق متعلق به سایت اینترنتی رکنا است

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: رکنا

کلیدواژه: بورس کرونا ریحانه عامری اخبار حوادث گمرک بدهی بانکی دادگاه عظام گروه قطعات خودرو عظام عباس ایروانی دادگاه عباس ایروانی فیلم فضای مجازی عکس اخبار تهران حوادث تهران ایران قتل ویدیو مرد دادگاه گروه قطعات خودرو عظام مبارزه با فساد افساد فی الارض عباس ایروانی قاضی صلواتی گروه عظام کم اظهاری سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» برگزار شد

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی حجت الاسلام والمسلمین افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب با حضور وکیل متهم، خانواده متهم و نماینده دادستان برگزار شد.

در ابتدای جلسه قاضی حجت الاسلام والمسلمین افشاری پس از قرائت اتهامات متهم از وی خواست تا دفاعیات خود را مطرح کند.

تشویق نسل جوان به فساد و فحشا و فراهم کردن کردن شرایط آن، فعالیت تبلغی علیه نظام، دائر کردن سایت شرط بندی برای قمار و تشویق دیگران به آن، انتشار محتویات مستهجن در قالب تولید کلیپ و آهنگ، تحریک و دعوت از مخاطبان‌تان به ارتکاب جرایم منافی عفت، مصرف مواد مخدر، اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور با توصیه به هواداران، فعالیت آموزشی و تبلیغی مغایر شرع اسلام، اتهامات امیرحسین مقصودلو در این پرونده است.

سپس با دستور قاضی، متهم در جایگاه قرار گرفت و به دفاع ازخود پرداخت.

قاضی خطاب به متهم گفت: قبول دارید رفتار‌هایی داشتید که خلاف ادب و شان انسانی بوده است؟

متهم گفت: بله در خیلی موارد اینطور بوده است.

متهم در پاسخ به اتهامش درباره تبلیغ قمار و شرط‌بندی مدعی شد: صاحب سایت شرط‌بندی نبودم. صاحبان سایت شرط بندی مشخص هستند. من فقط تبلیغش می‌کردم.

مقصودلو ادامه داد: در آن زمان برای بنده اعلان پلیس اینترپل صادر شده بود و دستگیرم کردند. پس از دستگیری در ترکیه با کمک گردانندگان اصلی سایت شرط‌بندی و قمار آزاد شدم و برایم ویلایی خریداری کردند.

متهم درباره اقداماتش در فضای مجازی در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ گفت: در آن بازه یکی از بازیگران زن کشور که اکنون ساکن ترکیه است. من را تحریک کرد تا آهنگی درست کنم. البته بعد‌ها متوجه اشتباهم شده و این اهنگ را پاک کردم.

در بخش دیگری از جلسه دادگاه به اقدامات متهم در تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی پرداخته شد.

متهم مقصودلو در پایان این جلسه دادگاه گفت: بابت همه اشتباهاتم عذرخواهی می‌کنم.

پس از پایان دفاعیات متهم قاضی افشاری گفت: در جلسه بعدی متهم اگر مطالب دیگری داشت، بیان کند همچنین نماینده دادستان نیز موارد خود را شرح دهد. وقت رسیدگی به جلسه سوم متعاقبا اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • توماج صالحی به اتهام فسادفی‌الارض به اعدام محکوم شد
  • در دومین جلسه دادگاه «تتلو» چه گذشت؟ + عکس
  • توضیحات قاضی از دادگاه منافقین/ تشریح اتهامات از سوی وکیل
  • آهنگسازی تتلو به تحریک بازیگر زن در اغتشاشات ۱۴۰۱
  • برگزاری دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو
  • در دومین جلسه رسیدگی به اتهامات «تتلو» چه گذشت
  • دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» برگزار شد
  • دومین جلسه رسیدگی به اتهامات «تتلو» برگزار شد
  • در دومین دادگاه تتلو چه گذشت؟
  • برگزاری دومین جلسه رسیدگی به اتهامات تتلو