Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@23:57:40 GMT

اصلاح ۱۰ هزار واحدی شاخص کل بورس امروز ۹ تیر

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۰۰۳۴

اصلاح ۱۰ هزار واحدی شاخص کل بورس امروز ۹ تیر

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز اصلاح ۱۰ هزار واحدی را تجربه کرد و از رسیدن به ابرکانال ۱.۵ میلیون واحدی باز ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه_ ۹ تیرماه_ با کاهش ۱۰ هزار و سه واحدی به یک میلیون و ۴۸۱ هزار و ۹۲۴ واحد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تغییرات شاخص‌های دیگر بورس نیز می‌توان به کاهش ۵۴۲۰ واحدی شاخص هم وزن، ۲۶۴۸ واحدی شاخص قیمت، ۹۵۷۷ واحدی شاخص قیمت، ۱۱ هزار و ۴۲ واحدی شاخص بازار دوم، ۶۸۹۲ واحدی شاخص صنعت، ۶۹۰ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و افزایش ۳۱۰ واحدی شاخص ۵۰ شرکت فعال‌تر اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز بورس تهران برابر با ۱۲ هزار و ۲۶۰ میلیون سهم بود که در طول یک میلیون و ۸۷۷ هزار و ۴۴۶ معامله داد و ستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۵۷ میلیون و ۴۸۲ هزار و ۷۷۴ میلیون ریال رسید.

ارزش کل بورس اوراق بهادار تهران نیز به بالغ بر ۵۴ میلیون و ۸۳۲ هزار و ۸۴۲ میلیارد ریال شد.

در این میان نمادهای "خبهمن"، "خمحور" و "وملی" بیشترین افزایش قیمت و نمادهای "پاساح"، "پکویرح" و "کگلح" نیز بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

شاخص بورس‌های جهانی نوع شاخص

تغییرات (درصد)

شاخص کل بورس

۰.۶۷

کل هم وزن

۱.۲۳

قیمت

۰.۶۷

بازار اول

۰.۸۵ بازار دوم ۰.۳۸

صنعت

۰.۵۳ ۳۰ شرکت بزرگ‌تر

۰.۹۵

۵۰ شرکت فعال‌تر

۰.۵۴

www.imna.ir

کد خبر 431186

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بازار بورس شاخص بورس معاملات بورس بورس شاخص کل بورس بورس تهران شاخص بورس تهران بازار دوم بورس بازار اول بورس بازار معاملات نقدی بورس تالار بورس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شاخص کل بورس واحدی شاخص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورق بازار سرمایه برگشت | افزایش ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحدی شاخص کل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، از ابتدای صبح امروز حال و هوای بازار سرمایه مثبت شد اغلب نمادها با صف خرید مواجه بودند.

در پایان معاملات جاری شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحد افزایش پیدا کرد و به دو میلیون و ۲۰۶ هزار و ۹۰۷ واحد رسید.

شاخص هم‌وزن نیز ۲۴۵۸ واحد رشد کرد و در عدد ۷۲۶ هزار واحد ایستاد.

تغییر محدوده نوسان قیمت صندوق های طلا در روز جاری

روز دوشنبه بیش از ۱۶۲ هزار معامله در بازار بورس انجام شد که ارزش آن بالغ بر ۲۹۵۰ میلیارد تومان بود. حجم معاملات نیز به بالای ۶.۲ میلیارد رسید.

فملی، فارس و فولاد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. از نمادهای پرتراکنش نیز می‌توان به ذوق، فاذر و شستا اشاره کرد که بجز فاذر بقیه نمادها سبز شدند.

دامنه نوسان معاملات بورس به حالت قبل برمی گردد

در سومین روز معاملات هفته بازار فرابورس نیز ۶۳ واحد رشد کرد و به رقم ۲۴ هزار و ۷۰۸ رسید. تعداد معاملات امروز فرابورس بیش از ۸۸ فقره بود که ارزش آن ۳۹۳ هزار میلیارد تومان شد.

آریا، هرمز و شگویا بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشتند که به جز آریا دو نماد دیگر مثبت شدند. همچنین فصبا، نخری و بیوتیک از نمادهای پرتراکنش امروز فرابورس بودند.

کد خبر 844625 برچسب‌ها شاخص کل بورس خبر مهم بورس تهران بورس - فرا بورس

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۲۸ فروردین/افت ۴ هزار واحدی
  • بورس امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • ورق بازار سرمایه برگشت | افزایش ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحدی شاخص کل
  • بورس ۱۰ هزار واحد مثبت شد
  • شاخص بورس امروز ۲۷ فروردین/رشد ۱۰ هزار واحدی
  • بورس امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • شاخص بورس امروز ۲۶ فروردین/افت۱۱ هزار واحدی
  • افت ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس در دومین روز هفته
  • افت ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس در معاملات یکشنبه
  • بورس امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار