Web Analytics Made Easy - Statcounter

 در توئیت وزارت امور خارجه، «منافقین فرقه ترور و وحشت» خوانده و عنوان شده است: اروپا خانه این موجودیت یاغی و پول مالیات‌دهندگان آمریکایی تأمین‌کننده قساوت‌های این گروهک فاسد است.

در ادامه وزارت امور خارجه نوشت که هم آمریکا و هم اروپا در کشتار ایرانیان بیگناه توسط منافقین دست دارند.

همچنین حساب توئیتری فارسی‌زبان این وزارتخانه با انتشار پیام دیگری عصر امروز نوشت: ایالات متحده امروز از طریق تحریم‌های غیرانسانی مانع صادرات داروی مورد نیاز برای قربانیان جنگ‌افزار شیمیایی، داروهای مورد نیاز سایر قربانیان و همچنین داروهای مورد نیاز برای سایر بیماران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پول وزارت امور خارجه وزارتخانه ایالات متحده امور خارجه ایران پول جمهوری اسلامی ایران مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۰۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا امروز اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران را بررسی می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

برخی منابع دیپلماتیک از احتمال اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران در پی حمله تنبیهی این کشور به سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

مسأله اعمال این تحریم‌ها احتمالا امروز -سه‌شنبه- در جریان کنفرانس ویدیویی وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا به درخواست «جوسپ بوررل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای بررسی تحولات منطقه پس از حمله تنبیهی ایران صورت می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه : تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی بانیان شرایط موجود در منطقه و جهان قرار نمی‌گیریم
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعا‌های اخیر سران اروپا و وزرای گروه هفت
  • ایران پاسخ اتهامات آمریکا اتحادیه اروپا و گروه 7 پس از تنبیه اسرائیل را داد/ سخنگوی وزارت خارجه: تا زمانی که اراده‌ای برای توقف جنایات رژیم اسرائیل و نقض فاحش مقررات بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها نباشد، چشم انداز روشنی در مسیر صلح پایدار متصور نیست
  • بایدن: اسرائیل قدرتمندترین شریک ما در منطقه است
  • تسلیت کنعانی به دولت و مردم عمان
  • تسلیت ایران به دلیل خسارات انسانی سیل در عمان
  • سخنگوی وزارت امور خارجه جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت
  • کنعانی جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت
  • اتحادیه اروپا امروز اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران را بررسی می‌کند
  • پس از عملیات ایران، کشتار مردم فلسطین به کمترین حد رسید