Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباس نظافتی فرمانده انتظامی بردسکن گفت: این حادثه زمانی رخ داد که راننده تریلی حامل خاک آهن از سمت انابد و تریلی دیگر از سمت طبس حامل گندله آهن دراین محور در حرکت بود که متاسفانه براثر بی احتیاطی راننده تریلی حامل خاک آهن که از سمت انابد در حرکت بود برخورد رخ به رخ صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او افزود: به اثر شدت برخورد دو دستگاه منجر به آتش سوزی می‌شوند که بلافاصله با حضور ماموران پاسگاه انتظامی درونه و پلیس راه و نیرو‌های آتش نشانی ایستگاه درونه و شهر انابد نسبت به اطفاء و مهار آتش سوزی اقدام می‌شود.    فرمانده نظامی بردسکن ادامه داد: اگر چه برخورد این دو دستگاه تریلی به صورت شاخ به شاخ و بسیار هولناک بود، ولی خوشبختانه دو راننده تریلی از این حادثه جان سالم بدر بردند و از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.   نظافتی بیان کرد: براثر این تصادف ۲ ساعت محور ترانزیتی بردسکن به طبس مسدود بود که خودرو‌ها از حاشیه جاده به کندی تردد می‌کردند اما پس از مهار آتش و انتقال تریلی‌ها محور بازگشایی شد.
انتهای پیام//ی.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بی احتیاطی آتش سوزی راننده تریلی خاک آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک

توافق نامه احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی، نمازخانه میان راهی امام رضا (ع) در محور راور - دیهوک (منطقه دیگ رستم) از سوی جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی و محمد حسین استاد آقا مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی آستان قدس امضا و مبادله شد.

بر این اساس مقرر شد مجتمع فرهنگی، رفاهی و نماز خانه میان راهی امام رضا (ع) در محور راور - دیهوک (منطقه دیگ رستم) در مدت زمان یک سال با هدف فراهم کردن امکانات مناسب در مسیر زائران و مسافرانی که از استان‌های جنوبی کشور قصد عزیمت به مشهد مقدس و زیارت مرقد منور علی بن موسی الرضا (ع) را دارند، ایجاد شود.

بیشتر بخوانید

۵۲ ویژه برنامه در میقات‌الرضا (ع) طبس برگزار می‌شود

برای انجام این کار هر یک از طرفین، شامل استانداری خراسان جنوبی و بنیاد کرامت رضوی آستان قدس، اعتباری به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار تأمین خواهند کرد.

استانداری خراسان جنوبی متعهد شد علاوه بر تأمین زمین، زیرساخت‌های مورد نیاز را فراهم کند و بنیاد کرامت رضوی هم عملیات اجرایی این طرح را تا مرحله تکمیل و بهره برداری و ارائه خدمات و برنامه‌های فرهنگی بر عهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد
  • بهروری و سرمایه گذاری در سال جدید در دستور کار دستگاه‌های استان باشد
  • ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه