Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

مالدینی: دوناروما بهترین دروازه بان دنیاست

پائولو مالدینی مدیر فنی باشگاه آث میلان از جان‌لوئیجی دوناروما سنگربان این تیم به عنوان بهترین دروازه‌بان دنیا یاد کرد و گفت خواهان ماندگار شدن او در روسونری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوناروما از زمانی که در سال 2015 در شانزده سالگی به میلان پیوست تا کنون خود را به عنوان سنگربان شماره یک بی‌منازع این تیم تبدیل کرده ولی اخیرا آینده او با شایعاتی مواجه بوده است. گفته می‌‌شود باشگاه‌های بزرگی مثل رئال مادرید، پاری سن ژرمن و چلسی خواهان جذب این دروازه‌بان ایتالیایی هستند. شایعاتی که مالدینی را نگران کرده و به واکنش مجبور کرده است.

آرتور و پیانیچ امضا کردند؛ همه منتظر اعلام رسمی

میرالم پیانیچ و آرتور ملو که قرار است بین دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا معاوضه شوند دیروز در شهر تورین در تستهای پزشکی شرکت کردند. بر اساس گزارش‌ها این دو دیشب قراردادهای خود را با باشگاه‌های جدیدشان امضا کرده‌اند و حالا انتظار می‌رود یوونتوس و بارسلونا امروز دوشنبه انتقال آنها را رسما اعلام کنند.

بر اساس توافق دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا قرار است آرتور ملو با قراردادی در حدود 70 میلیون یورو از نوکمپ راهی تورین شود. از سوی دیگر پیانیچ هم با ترک یوونتوس راهی بارسا خواهد شد و بارسلونا 60 میلیون یورو بابت او پرداخت خواهد کرد.

پاس پشت پای بنزما، زیباترین حرکت فصل

یکی از درخشان‌ترین صحنه‌های بازی رئال مادرید مقابل اسپانیول، پاس گل رئال توسط کریم بنزما بود که با پشت پا و به شکلی استثنایی به کاسمیرو داده شد. حرکت زیبای بنزما بسیار مورد توجه قرار گرفته و بلافاصله بعد از بازی سرمربی رئال زیدان به تمجید از این حرکت هموطنش بنزما پرداخت و از آن به عنوان یکی از زیباترین صحنه‌های فوتبالی فصل یاد کرد.

زیدان در پایان بازی گفت:" حرکت کریم من را شگفت‌زده نکرد چون او بازیکن خلاقی است. کاسمیرو هم عالی کار را تمام کرد. این را می‌توان یکی از درخشان‌ترین حرکات فوتبالی این فصل دانست".

صعود منچستر سیتی به نبمه نهایی جام حذفی

شاگردان پپ گواردیولا که به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی شان در این رقابت ها هستند، امشب موفق شدند با گل های کوین دی بروین (پنالتی) و رحیم استرلینگ، نیوکاسل را از پیش رو بردارند و راهی دیدار نیمه نهایی شوند.

گواردیولا: لیورپولی‌ها لیاقت تونل افتخار ما را دارند

گواردیولا در پایان بازی مردانش مقابل نیوکاسل گفت: البته که ما قصد داریم برای لیورپول تونل افتخار بزنیم. وقتی لیورپول به خانه ما بیاید، ما به این تیم به شیوه‌ای باورنکردنی خوشامد و تبریک خواهیم گفت. ما این کار را انجام می‌دهیم، چون لیورپول را شایسته و لایق آن می‌دانیم.

بازگشت رویایی اینتر در خانه حریف

اینتر در هفته بیست‌وهشتم سری‌آ ایتالیا به مصاف پارما رفت و در نهایت ۲ بر یک پیروز شد.

نراتزوری که با گل ژروینیو در دقیقه ۱۸ از پارما عقب افتاده بود، در نهایت با وجود ۱۰ نفره شد و اخراج برنی در دقیقه ۶۸ برنده از میدان بیرون آمد. دی‌فرای در دقیقه ۸۴ و باستونی در دقیقه ۸۷ گل‌های اینتر را زدند.

در آستانه دیدار با لیورپول، موتور گلزنی استرلینگ روشن شد

رحیم استرلینگ در دوران پیش از کرونا به خصوص در ماه‌های آخر چندان روی فرم به نظر نمی‌رسید ولی او بعد از شروع دوباره مسابقات فوتبال در دوران پساکرونا عالی ظاهر شده. او در جریان پیروزی 3-0 تیمش مقابل آرسنال در اولین بازی بدون تماشاچی در انگلیس، نشان داد که آمادگی‌اش با دوران پیش از کرونا فرق کرده.

گلی که او دیشب در جریان پیروزی 2-0 تیمش مقابل نیوکاسل در جام حذفی به ثمر رساند از آن هم زیباتر بود. گل زدن به زیبایی هر چه تمام‌تر در مقابل نیوکاسلی که به شدت دفاعی بازی می‌کرد زنگ خطر را برای کلوپ و شاگردانش به صدا در آورده و به آنها خاطرنشان کرد باید به شدت مراقب رحیم استرلینگ باشند.

برنامه کونته برای جذب آگوئرو

اینتر تصمیم قطعی خود برای فروش اشکرینیار، دفاع وسط خود را گرفته و باشگاه منچسترسیتی از جمله مشتریان او است که تمایلش برای جذب اسکرینیار را پیش از این به مدیران اینتر اطلاع داده است. اما آنتونیو کونته به جای واگذاری اسکرینیار در ازای دریافت پول، با برنامه‌ای بلندپروازانه قصد دارد در ازای او ستاره آرژانتینی خط حمله سیتی، سرخیو آگئوئرو را به اینتر منتقل کند. کونته انتقال احتمالی آگوئرو به اینتر را یک انتقال رویایی ارزیابی می‌کند.

104 / 351 بسته خبری فوتبال اروپا فوتبال جهان بسته خبری فوتبال جهان پائولو مالدینی جان‌لوئیجی دوناروما آث میلان آرتور ملو میرالم پیانیچ بارسلونا یوونتوس کریم بنزما زیدان کاسمیرو رئال مادرید اسپانیول منچستر سیتی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال اروپا فوتبال جهان پائولو مالدینی جان لوئیجی دوناروما آث میلان آرتور ملو میرالم پیانیچ بارسلونا یوونتوس کریم بنزما زیدان کاسمیرو رئال مادرید اسپانیول منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار استقلال برای حل شدن ماجرای بدهی به سانتاکلارا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه سانتاکلارای پرتغال به دنبال عدم پرداخت حق انتقال محمد محبی به استقلال از این باشگاه به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) شکایت و این دادگاه، استقلال را به پرداخت 500 هزار یورو محکوم کرده بود.

به نقل از تسنیم با توجه به اینکه استقلال درگیر بارگذاری مدارک برای صدور مجوز حرفه‌ای و تنها پرونده شکایت بین‌المللی نیز مربوط به سانتاکلارا بود، مدیران استقلال تفاهم‌نامه‌ای با طرف پرتغالی امضا می‌کنند، مبنی بر اینکه 300 هزار یورو از مطالبات باشگاه استقلال در فیفا از سوی این نهاد پرداخت خواهد شد و مابقی نیز از طریق یک یا دو قسط پرداخت می‌شود.

باشگاه سانتاکلارا از استقلال بابت این تفاهم‌نامه ضمانت خواست که مدیران استقلال اعلام کردند برای تضمین، سانتاکلارا می‌تواند خواهان اجرای حکم تا زمان تسویه کامل مطالبات خود شود. با اجرایی شدن حکم، پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه بسته می‌ماند تا از طریق مکاتبه با فیفا بتوانند پول را جابه‌جا کنند. این تفاهم‌نامه امضا می‌شود و فیفا نیز 300 هزار یورو به حساب سانتاکلارا پول واریز می‌کند.

بابت 200 هزار یورو باقیمانده، فدراسیون فوتبال طبق درخواست استقلال نامه‌ای به فیفا ارسال می‌کند مبنی بر اینکه این باشگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا مطالباتی دارد و مبلغ 200 هزار یورو به حساب سانتاکلارای پرتغال واریز شود. فدراسیون فوتبال تضمین می‌کند که اگر این مبلغ از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا به حساب فیفا ننشست، فیفا می‌تواند 200 هزار یوروی باقی مانده را از محل مطالبات فدراسیون فوتبال ایران بردارد و هر زمان کنفدراسیون فوتبال آسیا 200 هزار یورو از مطالبات استقلال را به حساب فیفا واریز کرد، آن پول جابه‌جا شود. بدین ترتیب استقلال با این تدبیر و روش، تفاهم‌نامه معتبری تحت عنوان صلح‌نامه پرداخت مطالبات به شکل اقساطی با سانتاکلارا پرتغال امضا می‌کند.

باشگاه استقلال قصد دارد در صورت عدم پرداخت 200 هزار دلار باقیمانده باشگاه پرتغالی، تفاهم‌نامه امضا شده با سانتاکلارا که به تأیید فیفا رسیده را در سامانه صدور مجوز حرفه‌ای بارگذاری کرده و هر زمان باقیمانده پول سانتاکلارا واریز شد، تأییدیه نهایی را با صلح‌نامه جابه‌جا کند و با این راهکار مشکلی را پیش‌روی خودش نبیند. ضمن اینکه این باشگاه تا روزهای پایانی فروردین ماه فرصت تعویض مدارک در سامانه AFC را دارد.

به همین دلیل باشگاه استقلال نگرانی بابت بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی‌اش ندارد و چون زمان یارگیری در نقل‌وانتقالات زمستانی پایان یافته و ترجیح داد در این مقطع با سانتاکلارای پرتغال تفاهم‌نامه امضا کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888934

دیگر خبرها

  • تیم رویایی زلاتان: بدون مسی و رونالدو!‏
  • خبر خوش به لیورپولی‌ها: این مصدومیت جدی نیست!‏
  • فکری بازی کنیم
  • راهکار استقلال برای حل شدن ماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • حرفهای عجیب سرمربی استقلالی در مورد جادوگری!
  • ۲.۵ سال حبس برای بوسه اجباری/ زمان خداحافظی مسی و گواردیولا
  • بازگشت رویایی: ارومیه هنوز زنده است
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • حال ژرمن‌ها با بازگشت مهندس خوب شد
  • تیم ملی دیگر حریف آسان نخواهد داشت/ جوانگرایی باید با برنامه باشد