Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  ملکشاهی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه گفت : برگزاری حضوری امتحانات تصمیمی است که از سوی دانشگاه علمی کاربردی کشور گرفته شده و طی بخشنامه‌ای هم به استان ابلاغ شده است البته این تصمیم هنوز قطعی نیست و این احتمال وجود دارد که تغییر کند، با این حال تا این لحظه تصمیم به برگزاری حضوری امتحانات گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : باتوجه به شرایط قرمز استان به لحاظ شیوع بیماری کرونا در تلاشیم تا بتوانیم در استان امتحانات را بصورت غیرحضوری برگزار کنیم و برای همین هم نامه‌ای به استانداری ارسال کرده‌ایم تا ستاد استانی مقابله با کرونا در این رابطه اظهار نظر کند.

ملکشاهی افزود: درصورتی که در این ستاد تاکید شود که امتحانات باید به شکل غیرحضوری برگزار شود، نظر ستاد استانی مقابله با کرونا را به دانشگاه علمی کاربردی کشور ارسال خواهیم کرد.

رادملکشاهی ادامه داد: حتی اگر قطعی شود که امتحانات این دانشگاه باید به شکل حضوری برگزار شود، با توجه به اینکه وضعیت دانشگاه علمی کاربردی با سایر دانشگاه‌ها متفاوت است، امکان برگزاری امتحانات را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی داریم.

او به شرایط متفاوت دانشجویان این دانشگاه اشاره و افزود: تقریبا همه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی بومی هستند و برای همین برخلاف دیگر دانشگاه‌های بزرگ استان خوابگاه و غذاخوری نداریم که نگرانی از بابت بازگشت دانشجویان و شیوع بیماری در بین آن‌ها داشته باشیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: از سوی دیگر تعداد دانشجویان ما به نسبت دیگر دانشگاه‌های استان کمتر است، بگونه‌ای که در هر مرکز حدود ۳۰۰ دانشجو داریم. در زمان امتحان هم قرار نیست همه دانشجویان مرکز با هم برای امتحان حضور پیدا کنند، بلکه برنامه برگزاری امتحانات به شکلی چیده می‌شود که در زمان امتحان تجمع بسیار کم دانشجویان را داشته باشیم.

او افزود: امتحانات این دانشگاه از ۲۱ تیر تا ۱۷ مرداد به مدت سه هفته ادامه خواهد داشت .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش علمی کاربردی دانشگاه آزاد ویروس کرونا دانشگاه علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد

با هدف حمایت و پشتیبانی علمی و عملی از انجمن‌ها و تشکل‌های هنری دانشجویان و هنرمندان زیر پوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان و ایجاد هم‌افزایی در پیشبرد اهداف مشترک در حوزه آموزش‌های هنری و بکارگیری تجربه، دانش فنی و فناوری روزآمد در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعه‌ای، ترویجی و فرهنگی در استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تشریک مساعی هدفمند و جامعه محور اعضای هیات علمی و دانشجویان در راستای حل مشکلات و اثر بخشی بیشتر برنامه‌های اداره کل از یک سو و ظرفیت‌های علمی دانشگاه و اعضای هیات علمی جهت توان افزایی از سوی دیگر، منعقد شد.

قالب موضوعات تفاهم‌نامه، در بخش‌های پژوهشی، آموزشی است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • رتبه پانزدهم علمی جهان نتیجه رشد علمی کشور است
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • بازداشت بانوی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا
  • نگرانی از حضور صلواتی دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای/ دانشگاه علمی کاربردی با دانشگاه فنی و حرفه‌ای ادغام می شود؟