Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدای ایران-  دی سال ۹۷ خبر درگیری خونینی بین دو مرد جوان در بهارستان اسلامشهر منتشر شد. بلافاصله مأموران پلیس در محل حاضر شدند. مقتول چاقو خورده و او را به بیمارستان رسانده بودند؛ اما او جانش را از دست داد.
به نوشته شرق، مدتی بعد از انجام تحقیقات اولیه مرد جوانی به نام بهزاد که با مقتول درگیر شده بود، خود را به مأموران معرفی کرد و گفت او عامل این درگیری مرگ‌بار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهزاد به مأموران گفت: مقتول برای زنم مزاحمت ایجاد کرده بود و من برای اینکه از زنم محافظت کنم، با او وارد درگیری شدم. یک ضربه به پای مقتول زدم و یک ضربه هم به دست او وارد کردم. بعد از گفته‌های متهم پزشکی قانونی اعلام کرد علت مرگ ضربه‌ای است که به پهلوی مقتول برخورد کرده و ریه او را پاره کرده است.
 
به‌این‌ترتیب مشخص شد که مقتول سه ضربه بر بدن او زده است. هرچند متهم مدعی بود ضربه به پهلو، کار او نبوده؛ اما در نهایت با توجه به گفته شاهدان پرونده و دیگر مدارک موجود در پرونده کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۸ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در ابتدای جلسه دادگاه با توجه به اینکه نماینده دادستان حضور نداشت، کیفرخواست از سوی منشی دادگاه خوانده شد. سپس اولیای‌دم که مادر و خواهران مقتول بودند، درخواست قصاص را مطرح کردند و گفتند حاضر به گذشت نیستند.
 
مادر مقتول گفت: من دو پسر داشتم که هر دو را از دست داده‌ام و شوهرم هم پس از مرگ پسرم شروین دق کرد و مرد و من مانده‌ام با سه دخترم. درخواست قصاص دارم و حاضر به گذشت نیستم. سپس نوبت به متهم رسید. او گفت: من وارد‌کردن ضربات به مقتول را قبول دارم؛ اما ضربه کشنده را من نزدم. او در توضیح آنچه اتفاق افتاده بود، گفت: مدتی قبل از حادثه یک روز همسرم به من گفت یک نفر در اینستاگرام به نام مینا درخواست دوستی به او داده و او هم قبول کرده است؛ اما بعد از مدتی همان فرد برای همسرم ایجاد مزاحمت کرده و عکسی از او گرفته و گفته است اگر خواسته‌اش را برآورده نکند و پول ندهد، عکس را منتشر می‌کند.
 
صفحه همسر من در اینستاگرام خصوصی بود و، چون آن شخص با نام مینا درخواست دوستی داده، همسرم قبول کرده بود. آن فرد از یکی از عکس‌های همسرم که با مادرش به مناسبت روز مادر منتشر کرده بود، کپی گرفته و با آن عکس همسرم را تهدید می‌کرد. البته لباس همسرم مناسب بود؛ اما روسری نداشت. آن فرد اعتماد همسرم را جلب کرده بود و حرف‌های زنانه هم با هم زده بودند.
 
بعد از این ماجرا او گفته بود اگر پولی که می‌خواهد، ندهد، عکس را منتشر می‌کند. وقتی همسرم موضوع را با من در میان گذاشت، به او گفتم بی‌توجهی کند. گفتم اگر مدتی به پیام‌هایش جواب ندهی، او خسته می‌شود و می‌رود؛ اما بعد متوجه شدم او اقوام همسرم را از صفحه همسرم پیدا کرده و به همه آن‌ها پیام داده و حرف‌های زشتی درباره همسرم گفته است و همسرم را زنی بد و خیانتکار معرفی کرده است. به کلانتری رفتم و گفتم کسی با زندگی من چنین کرده است. در کلانتری به من گفتند کاری از دست‌شان برنمی‌آید؛ چون شماره تلفن یا آدرسی از آن فرد ندارم. به شکایت من در کلانتری توجهی نکردند. مجبور شدم خودم اقدام کنم.

متهم گفت: با‌این‌حال من کاری به کار آن پسر نداشتم تا اینکه با همسرم تماس تصویری گرفت و گفت که جلوی در خانه برود. من تا زمانی که او را ندیده بودم، متوجه نشدم کیست. وقتی با تهدیدهایش همسرم را مقابل در کشاند، باز هم نرفتم. وقتی همسرم مقابل در رفت، احساس کردم آن فرد به همسرم حمله کرد. برای اینکه به همسرم کمک کنم، خودم بیرون رفتم و دیدم آن فرد، شروین، همسایه خودمان است که در خیابان روبه‌رو زندگی می‌کند.
 
با شروین گلاویز شدم و او فرار کرد. با خودم گفتم اگر گوشی را از او نگیرم و عکس را پاک نکنم، دوباره مزاحمت ایجاد می‌کند؛ به‌همین‌خاطر دنبالش رفتم. وقتی او فرار کرد، من داد زدم دزد. محمود، یکی از همسایه‌ها، گفت نگران نباش، من او را می‌گیرم و دنبالش دوید. مقتول سه بار زمین خورد. بار سوم محمود چاقو را به من داد. چون شروین هم چاقو داشت، من دو ضربه زدم؛ یکی به دست و یکی به پایش. می‌خواستم وادارش کنم گوشی را بدهد.
 
من ضربه‌ای به پهلوی او نزدم. در این هنگام قاضی به متهم گفت: اگر ضربه به ریه مقتول قبل از وارد‌کردن ضربات از طرف تو بوده باشد، قاعدتا او توان دویدن نداشته؛ چون ریه‌اش پاره شده بود. ضمن اینکه تو می‌توانستی به پلیس فتا یا امنیت اخلاقی گزارش کنی؛ بدون اینکه خودت درگیر شوی. متهم گفت: من ضربه‌ای به پهلوی متهم نزدم و این را قبول ندارم. درباره پلیس هم باید بگویم که من به کلانتری شکایت کردم؛ اما حتی من را راهنمایی نکردند که چه کنم و گفتند کاری از دست‌شان بر‌نمی‌آید. من با پلیس امنیت اخلاقی آشنایی نداشتم. با پایان جلسه دادگاه قضات برای تصمیم‌گیری در‌این‌باره وارد شور شدند


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: قتل مزاحمت اینستاگرامی زن متاهل پسر جوان صدای ایران اسلامشهر آن فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مدیر شرکت‌ لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در برج ۲۰ طبقه‌اش

مدیرعامل جوان یک شرکت پخش کننده لوازم بهداشتی و آرایشی در برج بیست طبقه‌اش در محله کوهک با ۳۷ ضربه چاقو به قتل رسید.

به گزارش ایسنا، ساعت ۱۷ بعدازظهر روز ۲۸ فرودین ماه خبر قتل مرد جوانی به فوریت‌های پلیس اعلام شد و بر همین اساس ماموران کلانتری ۱۴۱ کوهک به محل جنایت اعزام شدند.

ماموران در طبقه پانزدهم برج ۲۰ طبقه واقع در محله کوهک جسد مرد جوانی را مشاهده کردند  که غرق در خون روی زمین افتاده بود و به گفته عوامل اورژانس حاضر در محل بر اثر اصابت ۳۷ ضربه چاقو در ساعت ۹ صبح یعنی ۷ ساعت قبل از کشف جسد به قتل رسیده بود.

گزارش تیم پلیسی به بازپرس ویژه قتل محمدجواد شفیعی قاضی شعبه پنجم دادسرای امور جنایی اعلام شد و او به همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و تیم تشخیص هویت و پزشکی قانونی برای کشف زوایای این قتل وارد عمل شوند.

با ورود بازپرس به محل جنایت تحقیقات اولیه از افراد حاضر در برج کوهک که از همکاران مقتول بودند، آغاز شد.

یکی از این افراد به بازپرس گفت که مقتول، مدیر یکی از شرکت‌های بزرگ لوازم بهداشتی آرایشی بود و به تنهایی در این برج زندگی می‌کرد و همیشه راس ساعت ۹ به شرکت می آمد. وقتی ساعت از ۱۲ ظهر عبور کرد با او تماس گرفتیم ولی پاسخگو نبود.  تا ساعت ۱۶ به صورت مستمر با گوشی همراه و تلفن منزلشان تماس گرفتیم اما وقتی مطمئن شدیم جواب زنگ های تماس را نمی‌دهد نگران شدیم.

او در ادامه گفت: سرایدار شرکت کلید منزل مدیر را داشت و با چند نفر به منزلش رفتیم.  ابتدا زنگ در ورودی را زدیم ولی بازهم جوابگو نبود. برای همین با کلید در را باز کردیم و به طبقه ۱۵ رفتیم و  کلید را که بر در ورودی واحد انداختیم و چرخاندیم و در باز شد، با جسد غرق در خون او مواجه شدیم و با پلیس تماس گرفتیم.

یکی دیگر از شاهدان حاضر در محل جنایت در پاسخ به سوال بازپرس در خصوص مشاهده خصومت متوفی با فرد خاصی از طرف همکاران گفت: چند وقتی بود که با یکی از دوستانش بر سر مبلغی پول با هم اختلاف داشتند،  اما این موضوع که در این جنایت نقشی داشته اند یا خیر را نمی دانم!

برهمین اساس بازپرس شفیعی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر و بازبینی دوربین های مداربسته برج کوهک و شناسایی عامل یا عاملین این قتل را در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داد.

کارآگاهان پلیس آگاهی با دستور بازپرس تحقیقات خود را آغاز و در همان ساعت اولیه بر اساس مشاهده دوربین محل جنایت متوجه حضور یک موتورسوار روبروی در اصلی برج شدند که بعد از چند دقیقه وارد ساختمان شده و پس از نیم ساعت با فرد دیگری از برج خارج و سوار بر موتور متواری میشوند.

راکب موتور شناسایی و سریعا توسط ماموران پلیس بازداشت شد.  متهم در همان لحظات اولیه بازجویی، به معاونت در قتل  مدیر عامل شرکت اعتراف کرد.

متهم به بازپرس گفت که مقتول با قاتل فراری که از دوستان قدیمی بودند بر سر یک میلیارد تومان باهم اختلاف پیدا کرده بودند و قاتل مدتی بود که با من زندگی می‌کرد و هر بار بعد از اینکه از دفتر مقتول به خانه برمی‌گشت با عصبانیت فریاد میزد که مقتول قصد دادن پولش را ندارد و  من آخر یا او را می‌کشم یا خودم را.

او ادامه داد: روز جنایت هم از من خواست تا او را به در خانه مقتول برسانم تا مجددا با او صحبت کند. با موتور به محل زندگی مقتول رفتیم و دوستم   پیاده شد و بعد از نیم ساعت از من خواست به طبقه ۱۵ بروم و  وفتی وارد خانه شدم‌  جسد مقتول  خون آلود روی زمین افتاده بود و چاقو در دستان دوستم بود. وقتی از او پرسیدم چرا او را کشتی؟ گفت که قصد برگرداندن پولم را  نداشت و منم او را کشتم.

من از ترس پا به فرار گذاشتم که دوستم هم به دنبالم آمد و سوار موتور شدیم و از محل فرار کردیم. دوستم بعد از اینکه به خانه امد سریع چند دست لباس در ساکش گذاشت و  بدون اینکه به من بگوید کجا میرود از خانه خارج شد اما من متوجه شدم و  او پاسپورتش را هم برداشت.

 کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران با انجام اقدامات فنی و پلیسی پیچیده، رد زنی خط تلفن و گرفتن نیابت، در کمتر از ۴۸ ساعت قاتل فراری را در یکی از شهرهای شمالی کشور شناسایی و دستگیر کردند.

بنابه گفته بازپرس محمدجواد شفیعی قاضی شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، قاتل ظهر امروز ۳۰ فرودین برای انجام تحقیقات و بازجویی تحویل پلیس آگاهی تهران شد.

تحقیقات در خصوص پرونده قتل خونین برج کوهک ادامه دارد.

tags # قتل سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • قتل مدیر شرکت‌ لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در برج ۲۰ طبقه‌اش
  • ربودن مرد جوان به خاطر ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران و زنی که با موتور مواد می‌فروخت
  • فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم
  • ۲ مـعشوقه و یک شوهر
  • از بوی بد دهان تا چای سرد
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران
  • متهم: فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم
  • دستگیری قاتلان اجاره‌ای