Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@22:19:48 GMT

کمبود فضا‌ی آموزشی در جنوب کرمان

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۰۵۰۴

کمبود فضا‌ی آموزشی در جنوب کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان امروز در دیدار با رئیس آموزش وپرورش شهرستان فاریاب با اشاره به اینکه پروژه‌های غیر فعال شهرستان فاریاب همگی فعال شده‌اند، گفت: به زودی پروژه‌های شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید مطهری که جزو پروژه‌های بزرگ این شهرستان هستند، تحویل آموزش و پرورش شهرستان فاریاب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص استاندارد سازی کلاس‌های درس این شهرستان بیان داشت: این شهرستان با توجه به شرایط آب و هوایی سخت و گرمسیری بودن این منطقه نیاز به سیستم‌های سرمایشی بیشتری دارد و اولویت نوسازی مدارس بر استاندارد سازی سیستم‌های سرمایشی در این شهرستان گرما خیز است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان از کمک سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در تخصیص اعتبار برای ساماندهی سرویس‌های بهداشتی خبر داد و عنوان کرد: با حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعتبار خوبی برای ساماندهی سرویس‌های بهداشتی مدارس سراسر استان تخصیص یافته که به زودی کار ساخت تعمیر و بازسازی سرویس‌های بهداشتی شروع می‌شود که بیشتر این پروژه‌ها در مناطق جنوب و شرق استان است و شهرستان فاریاب نیز از کمبود سرویس بهداشتی مدارس و تخریبی شدن این سرویس‌ها رنج می‌برد.

واعظی نژاد از ساخت ۱۲۰ مدرسه با ۷۲۰ کلاس درس به همت اتاق بازرگانی و یک موسسه خیریه  خبر داد.

عضو شورای آموزش و پرورش استان کرمان در خصوص وضعیت استاندارد سازی سیستم‌های سرمایشی  منطقه فاریاب با توجه به گرمسیری بودن منطقه، گفت: در پروژه‌های استانداردسازی سرمایشی در این منطقه ۱۰ مدرسه در دست اقدام است که به زودی این مدارس به سیستم سرمایشی مجهز خواهند شد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوسازی مدارس فضای آموزشی شهرستان فاریاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: به منظور تامین تجهیزات لازم در حوزه مخابرات، سال گذشته ۹۱ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در استان کردستان صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت اظهار کرد: ایجاد مرکز جدید مخابراتی و تعویض سویئچ در ۵۴ نقطه روستایی و ۹ مرکز شهری با ظرفیت بیش از شش هزار و ۲۰۰ پورت، حذف مرکز قبلی در مرکز دار سیران شهرستان مریوان و ایجاد دو هزار و ۵۶۰ پورت از اقدامات این حوزه در سال ۱۴۰۲ بوده است.

وی به انجام توسعه سویئچ تلفن ثابت،ADSL و VDSL در ۵۸ مرکز شهری و روستایی با ظرفیت سازی دو هزار و ۶۵۵ پورت اشاره کرد و افزود: از این ۵۸ پروژه، ۳۷ مورد آن در نقاط روستایی به اجرا درآمده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان از ایجاد اینترنت پرسرعت مخابرات به میزان ۴۸۰ پورت در ۹ روستای جدید در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: با تحقق این مهم ۵۹۹ روستا از مزایا و سرویس‌های اینترنت پرسرعت مخابرات بهره‌مند شده‌اند.

حکمت اضافه کرد: سال گذشته حدود هفت هزار خط تلفن ثابت برای مشتریان جدید در استان دایر شده که ۸۹۶ خط آن روستایی است.

وی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۹ هزار و۲۰۰ پورت ADSL و ۴۸۲ پورت VDSL به مشتریان جدید واگذار شده است که بیش از ۳۳۰۰ مشترک آن در نقاط روستایی ساکن هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به وجود زیرساخت‌های سرویس جدید FTTH در برخی از نقاط استان و بهره‌مندی مشتریانی که استفاده از بستر این فناوری را دارند، افزود: در سال گذشته به ۷۷۴ مشترک جدید، سرویس FTTH ارائه شده است.

حکمت ادامه داد: در سال جاری اقدامات و پروژه‌های قابل توجهی در تمام حوزه‌های مخابراتی به‌ویژه تحقق برنامه نجما در کمترین زمان ممکن در دستور کار منطقه قرار دارد.

کد خبر 747210

دیگر خبرها

  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • هوش مصنوعی اپل برای زندگی روزمره از راه می رسد
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان
  • دلیل واقعی قطعی مداوم سرویس‌های متا
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی ۱۱۸ مدرسه آذربایجان غربی
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی
  • در مقوله مولدسازی اولویت با پروژه های نیمه تمام خیری است