Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در دیدار با مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان، یکی از مهم ترین رویدادهای فرهنگی استان را برگزاری نمایشگاه کتاب دانست.

به گزارش برنا در اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی در دیدار با مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با بیان اینکه یکی از مهم ترین رویدادهای فرهنگی استان برگزاری نمایشگاه کتاب است، گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب به رشد و ارتقای اقتصاد فرهنگ و فعالان حوزه کتاب از جمله مولف، ناشر، مراکز توزیع و عرضه کتاب، کتابفروشی‌ها و کتابخانه‌ها کمک می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه نمایشگاه کتاب از مطالبات عمومی مردم است، اظهار امیدواری نمود نمایشگاه کتاب استان همچون سال‌های گذشته در زمان مقرر برگزار شود.

وی همچنین بر لزوم داشتن نگاه فرهنگی برای برگزاری نمایشگاه‌های اقتصادی تاکید کرد و افزود: نگاهی که به نمایشگاه کتاب است باید فرهنگی باشد و همه افراد با نگاه فرهنگی تصمیم بگیرند چرا که نگاه اقتصادی به یک نمایشگاه فرهنگی، به اصل و محتوا و هدف کار ضربه وارد می‌کند.

علی یارمحمدیان مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با اشاره به پیشرفت فازهای پروژه نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان اظهار کرد: پروژه نمایشگاه های بین المللی استان تا چند ماه آینده به بهره برداری می‌رسد و امیدواریم با ریشه کن شدن ویروس کرونا بتوانیم نمایشگاه کتاب استان را در فضای جدید برگزار نماییم.

وی تاکید کرد: تعامل با سایر دستگاه ها را سرلوحه برنامه های خود داریم و به برگزاری نمایشگاه های فرهنگی مذهبی نظیر نمایشگاه های کتاب و قرآن نگاه اقتصادی نداریم.

خاطرنشان می‌شود، دیدار مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور اصغر مختاری معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل 8 تیرماه در دفتر مدیرکل انجام شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کتاب نمایشگاه کتاب کتاب خوانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزاری نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار نمایشگاه کتاب امسال اعلام شد

قائم‌مقام و سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پیامی در فضای مجازی نوشت: «بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.»

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس پیرامون شعار نمایشگاه کتاب امسال نوشت:

«‏‎#بخوانیم_و_بسازیم به عنوان شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.

‎#نمایشگاه_کتاب
‎#کتاب

۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلای تهران و ketab.ir‎»

به گزارش ایمنا، «بخوانیم و بسازیم» شعار محوری فعالیت‌های کتابی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۴۰۳ نیز خواهد بود و سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

شعار سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و فعالیت‌های سال گذشته (۱۴۰۲) «آینده خواندنی است» بود که با استقبال مردم نیز مواجه شد. سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز با شعار «با کتاب سلامتیم» برگزار شده بود.

کد خبر 745531

دیگر خبرها

  • شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • شعار نمایشگاه کتاب امسال اعلام شد
  • تدارک برنامه‌های ویژه رسانه ملی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت مناسبی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند است
  • دیدار احمدوند و سفیر هند در آستانه نمایشگاه کتاب تهران
  • نمایشگاه کتاب فرصتی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند