Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت هواپیمایی قشم از برقراری دو پرواز فوق‌العاده در مسیر دبی- لار و دبی- قشم در روزهای ۱۲ و ۲۶ تیرماه خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، روابط عمومی هواپیمایی قشم امروز دوشنبه ۹ تیرماه خبر داد  که این شرکت هواپیمایی در راستای برنامه خود برای برقراری پروازهای بازگشتی در مسیرهای بین‌المللی در دو مسیر جدید پرواز  فوق‌العاده اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا پروازهای فوق‌العاده و ویژه دبی - لار و دبی - قشم  را در روزهای پنج شنبه ۱۲ تیر و  پنج شنبه ۲۶ تیر برقرار می‌شود.

بر اساس دستورالعمل سازمان هواپیمایی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پروازها،تمامی ناوگان هواپیمایی قشم روزانه با کنترل و ضدعفونی دقیق جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا پاکسازی می‌شود.

همچنین در تمام پروازهای داخلی و بین‌المللی پک‌های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و ژل ضدعفونی دست توسط مهمانداران برای مسافرین به صورت رایگان توزیع می‌شود.

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرواز ایران و امارات تیر 1399

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی هواپیمایی آسمان برای انجام پروازهای جایگزین صبح ۳۱ فروردین 

شرکت هواپیمایی آسمان با انجام برنامه‌ریزی های لازم برای پروازهای جایگزین و باتوجه به اولویت‌های اعلام شده، بدون دریافت هیچ هزینه اضافه نسبت به خدمت رسانی به مسافران پروازهای ابطال شده صبح جمعه و انتقال آنان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مقاصد پروازی اقدام می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روابط عمومی هواپیمایی آسمان، کاپیتان حسن قاسمی مدیرعامل این هواپیمایی در حاشیه بازدید از مرکز کنترل عملیات و دیسپچ هواپیمایی آسمان دستورات لازم برای ارائه خدمات شایسته به مسافران را صادر کرد.

وی با اشاره به شرایط پیش آمده اخیر که منجر به لغو برخی از پروازهای صبح روز جمعه شد، اعلام کرد: این شرکت ضمن همکاری و همراهی کامل با برنامه های ابلاغی سازمان هواپیمایی کشوری، همه ظرفیت های خود را به کار گرفته است تا ضمن برقراری مجدد پروازها رضایت حداکثری مسافران جلب شود.

مدیرعامل هواپیمایی آسمان تاکید کرد: وجه بلیت مسافرانی که پرواز آنان به دلایل شرایط اخیر باطل شده است و مسافر از قصد انصراف از انجام پرواز را دارد بدون کسر جریمه به ایشان عودت داده خواهد شد.

وی درباره برنامه شرکت هواپیمایی آسمان برای مسافرینی که قصد انجام سفر دارند، گفت: این شرکت برنامه‌ریزی های لازم برای پروازهای جایگزین را انجام داده و با توجه به اولویت های اعلام شده بدون دریافت هیچ هزینه اضافه نسبت به خدمت رسانی به مسافران پروازهای ابطال شده صبح جمعه اقدام کرده و مسافران در کوتاه ترین زمان ممکن به مقاصد پروازی منتقل خواهند شد.

کد خبر 746047

دیگر خبرها

  • اگر پروازتان لغو شده بخوانید
  • برنامه‌ریزی هواپیمایی آسمان برای انجام پروازهای جایگزین صبح ۳۱ فروردین 
  • مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است
  • تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی
  • پرواز شرکت‌های زاگرس و ماهان در مسیر کرمان لغو شد
  • توقف فوری پروازهای ایران به دبی
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد