Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت پتروشیمی آریاساسول از رشد 52 درصدی فروش، رشد 41 درصدی سود عملیاتی در مقایسه با پارسال و ثبت رکورد تاریخی تولید واحدهای پلی‌اتیلنی 300 هزار تنی کشور با تولید 386 هزار تن پلی‌اتیلن سنگین و متوسط و 370 هزار تن پلی‌اتیلن سبک خبر داد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی آریاساسول، امیرحسین بحرینی امروز (دوشنبه، نهم تیرماه) در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پلیمر آریاساسول با تشریح فعالیت‌های شرکت و برنامه‌های آینده، رشد 52 درصدی فروش، رشد 41 درصدی سود عملیاتی در مقایسه با سال گذشته، شکستن رکورد تاریخی تولید واحدهای پلی‌اتیلنی 300 هزار تنی کشور با تولید 386 هزار تن پلی‌اتیلن سنگین و متوسط و 370 هزار تن پلی‌اتیلن سبک را از مهم‌ترین دستاوردهای شرکت معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ثبت رکورد جهانی تولید مستمر بدون وقفه واحد پلی‌اتیلن سبک برای مدت 201 روز پیاپی، ثبت رکورد تولید بدون وقفه پلی‌اتیلن سنگین و متوسط به‌مدت 604 روز، انجام موفقیت‌آمیز پروژه افزایش ظرفیت و رفع گلوگاه‌های واحد الفین از سه منظر مدت زمان، هزینه و کیفیت برای تولید سالانه 100 هزار تن اتیلن بیشتر، ثبت نماد آریا در بازار دوم فرابورس ایران به‌عنوان نخستین شرکت پذیرفته‌شده در بازار سرمایه کشور با استفاده از ظرفیت سهام ممتاز و رفع تعهد و برگشت کامل ارز حاصل از صادرات را از دیگر موفقیت‌های شرکت دانست.
بحرینی افزود: فاز اجرایی پروژه ارزش‌آفرین احداث واحد جدید پلی‌اتیلن با ظرفیت سالانه 300 هزار تن امسال آغاز می‌شود و در نیمه دوم سال 1401 به بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول به مهم‌ترین موفقیت‌های داخلی و بین‌المللی این شرکت در سال 98 از جمله کسب تندیس زرین و عنوان «صنعت برگزیده صنایع سبز کشور» از سازمان حفاظت محیط زیست برای سومین سال پیاپی، کسب عنوان صادرکننده نمونه کشوری، تولید محصول تخصصی و با ارزش افزوده بالای پلی‌اتیلن گرید باک خودرو در واحد پلی‌اتیلن سنگین و متوسط، و برگزاری مجمع عمومی سال مالی منتهی به 29 اسفند 1397، طی کمتر از یک ماه پس از پایان سال مالی (28 فروردین 1398) به عنوان نخستین و تنها شرکت صنعت نفت و پتروشیمی و اخذ گزارش مطلوب حسابرسی اشاره کرد.
آریاساسول با تولید سالانه حدود 2 میلیون تن اتیلن و انواع پلی‌اتیلن، سودآورترین پتروشیمی کشور و از تولیدکنندگان عمده اتیلن و پلی‌اتیلن در خاورمیانه با اعتبار جهانی و یکی از شرکت‌های جذاب و بنیادی بازار سرمایه کشور است که هفتم خرداد امسال سهام آن در بازار دوم فرابورس عرضه شد و رکورد بالاترین مشارکت در تاریخ عرضه‌های اولیه کشور را با مشارکت 3 میلیون و 350 هزار و 42 کد معاملاتی به نام خود ثبت کرد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پلیمر آریاساسول تقسیم 8.740 ریال سود برای هر سهم را تصویب کرد. درآمد عملیاتی شرکت در سال 1398 بالغ بر 89.594 میلیارد ریال و سود خالص آن معادل 42.189 میلیارد ریال بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هزار تن پلی اتیلن ثبت رکورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد

به گزارش خبرنگار مهر، دهم بهمن ماه پارسال علی لطفی زاده دستیار ویژه وزیر صمت در نامه‌ای به مدیران صنعت، معدن و تجارت استان‌های کشور، اعلام کرد که ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی در سال ۱۴۰۳ در سامانه جامع تجارت الزامی است.

در نامه لطفی زاده آمده بود: نظر به ضرورت برنامه ریزی برای تأمین مواد اولیه و کالاهای مورد نیاز کشور شایسته است دستور فرمائید برنامه ماهیانه واحدهای تولیدی به صورت خوداظهاری برای سال ۱۴۰۳ حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۰ در سامانه جامع تجارت و در چارچوب دستورالعمل پیوست درج و بر اساس عملکرد سال‌های ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و پروانه بهره برداری هر واحد و برنامه کلان تولید هر کالا در کشور برنامه ثبت شده را ابتدا از سوی ادارات کل استان و سپس از سوی دفاتر تخصصی تأیید تا ملاک عمل برای سال ۱۴۰۳ قرار گیرد بدیهی است ادارات کل استانی و دفاتر تخصصی متعهد به نظارت بر اجرای تعهدات واحدهای تولیدی هستند.

بر همین اساس از ۱۴ فروردین ماه ادارات صمت استان‌ها در بخشنامه‌ای به زیرمجموعه‌های خود الزام به ثبت برنامه ماهانه تولید را ابلاغ کردند.

برای مشاهده راهنمای ثبت برنامه تولید در سامانه جامع تجارت اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 6080647 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • تولید سالانه ۴۰ هزار تن ورق و فویل آلومینیومی در رزن 
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • تولید سالانه بیش از ۲۵هزار تن زردآلو در باغات لرستان
  • وزیر صمت: خودروسازان متخلف به قوه قضاییه معرفی می شوند
  • تازه‌ترین اوضاع شرکت‌های تولیدی صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت بررسی شد
  • افزایش ۲۳ درصدی درآمد پلیمر آریاساسول در ۱۴۰۲
  • کاهش نرخ مالیات بر واحدهای تولید برای سومین سال پیاپی
  • تکمیل پازل امنیت غذایی در دانشگاه/ تولید سالانه ۱۰۰ میلیون بذرهیبریدی در دانشگاه آزاد اصفهان
  • (تصویر) شش رکوردی که ایران در حمله به اسرائیل شکست