Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون مقدار ۳۸۶ هزار و۶۱ تن ذرت، ۴۱۸ هزار و ۳۹۷ تن کنجاله سویا و ۲۱۷ هزار و ۹۶۶ تن جو بین تولیدکنندگان توزیع شده است.

مرتضی رضایی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد:شرکت پشتیبانی امور دام کشور به عنوان متولی تامین و حفظ ذخایر راهبردی نهاده‌های دامی و در راستای انجام تکالیف تنظیم بازاری خود نسبت به توزیع نهاده‌های دامی براساس برنامه‌های کلی و شاخصه‌های تولید اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از آن جایی که بخش عمده نیاز کشور به نهاده‌ها از طریق واردات بخش دولتی و خصوصی تامین می‌شود،  بنابراین با در نظر گرفتن شرایط ویژه کنونی کشور اعم از شرایط تحریمی و تامین ارز مورد نیاز از طریق بانک‌های عامل و ... سعی بر آن است تا با بر طرف شدن موانع موجود نسبت به ترخیص محمولات موجود در مبادی ورودی، اقدام به توزیع نهاده‌های دامی بین تولید کنندگان دام و طیور تا رسیدن به تعادل در عرضه و تقاضا صورت پذیرد.

معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی اضافه کرد:از ابتدای سال جاری تاکنون مقدار ۳۸۶هزار و۶۱ تن ذرت، ۴۱۸ هزار و ۳۹۷ تن کنجاله سویا، ۲۱۷ هزار و ۹۶۶ تن جو، از طریق روسای سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها بین تولیدکنندگان توزیع شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نهاده های دامی جهاد كشاورزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۱۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان برای حمل محصولات حتماً از طریق شرکت‌های مجاز اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ عادل مصدقی گفت: حمل محصولات کشاورزی از طریق شرکت‌های مجاز با گرفتن بارنامه، نرخ کرایه و بیمه محصول را تضمین می‌کند.

وی با بیان اینکه امسال برای جابه‌جایی حدود دو میلیون تُن محصول کشاورزی در استان از ظرفیت حدود ۱۳ هزار دستگاه کامیون بومی استفاده می‌شود، افزود: در صورت نیاز بیشتر از ظرفیت استان‌های دیگر نیز استفاده خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تامین ۶۰ درصد برق کشور از طریق بورس انرژی در سال ۱۴۰۳
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن نهاده دامی و کشاورزی در کرمانشاه
  • محکومیت یک کارگزار کود و نهاده‌های کشاورزی در امیدیه
  • تخصیص ۱۱ میلیارد دلار ارز با نرخ نیما برای واردات کالاهای اساسی
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت
  • کشاورزان برای حمل محصولات حتماً از طریق شرکت‌های مجاز اقدام کنند
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع نهاده های دامی و کشاورزی در کرمانشاه
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد
  • آغاز برداشت محصولات زراعی پاییزه در شهرستان کارون
  • توزیع ۲۶۸ هزارتن نهاده دامی در استان اصفهان