Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان می گوید: در همه شهرها سعی کردیم متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن از آن بهره مند شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  فتح الله حقیقی در جلسه بررسی و اجرای طرح اقدام ملی مسکن گفت: برای پیشبرد منظم اهداف، جلسات شورای مسکن بصورت میدانی برگزار می شود و سرمایه‌ای که دولت و مردم برای احداث مسکن خواهند آورد تحرک بسیار عظیمی در بخش اقتصادی و اجتماعی استان ایجاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه که مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و معاون وزیر راه و شهرسازی نیز حضور داشت، مقام عالی استان از تشکیل ۴ کمیته خبر داد تا همه اقدامات کارشناسی را انجام داده و در جلسات شورای مسکن فقط موارد، مصوب و اجرایی شود.
استاندار زنجان در ادامه گفت: سیاست دولت و استان این است که مردم همه شهرهای استان اگر متقاضی دریافت مسکن طرح اقدام ملی هستند از این طرح بهره مند شوند و برنامه ای هم در استان برای دهک های پایین جامعه داریم تا با همکاری بهزیستی و کمیته امداد بتوانیم این قشر از جامعه را نیز صاحب مسکن کنیم.
رئیس شورای مسکن استان همچنین به بنگاه‌داران و سودجویان متخلف که در صدد افزایش قیمت برخی زمین‌های بلاتکلیف هستند خط و نشان کشید.
فتح الله حقیقی گفت: برخی با اقدامات کاذب قصد دارند زمین‌هایی که سالها خارج از محدوده بود و یا تعیین تکلیف نشده بود را با زد و بند، آن‌هم از طریق بنگاه‌داران فاقد مجوز داد و ستد کنند که ما کمیته‌ای برای رصد این معاملات ایجاد کرده ایم و متخلفان بدانند اگر تخلفشان محرز شود به دست قانون سپرده خواهند شد.
استاندار زنجان به مصوبه دولت مبنی بر اینکه ادارات باید زمین‌های موجود خود را در اختیار شورای مسکن قرار دهند اشاره کرد و گفت: در استان این اقدام آغاز شده و در صدد هستیم تا با برنامه ریزی عملیاتی این اقدام را به سرانجام برسانیم.
حقیقی همچنین به عملکرد ضعیف برخی تعاونی‌های مسکن در استان اشاره داشت و گفت: این تعاونیها 4 هزار واحد مسکونی را با 70درصد پیشرفت بلاتکلیف رها کرده اند که البته از سال گذشته ما برنامه هایی داشتیم تا بتوانیم آنها را به سرانجام برسانیم و در حال حاضر 1200واحد بررسی شده است.
در این جلسه، مهندس نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و معاون راه و شهرسازی هم گفت: دولت تصمیم دارد 400هزار واحد در قالب طرح اقدام ملی مسکن احداث کند و در استان زنجان نیز عملیات ساخت 4هزار واحد آغاز شده و زنجان جزء استان‌های پیشرو در این زمینه است.
سهم استان زنجان از طرح اقدام ملی مسکن 13هزار و 550 واحد است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار زنجان طرح اقدام ملی مسکن اولویت های نقشه راه طرح اقدام ملی مسکن شورای مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۱۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قزوینیان گفت: فشاری که شرایط اقتصادی به اقشار مختلف جامعه وارد می کند آثار آن در اداره کل راه و شهرسازی استان در فرآیند اجرای طرح نهضت ملی مسکن بسیار مشهود است.

وی به میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت: پروژه های حمایتی نهضت ملی مسکن از متوسط پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی برخوردار هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن ملی در بخش خودمالکی را ۵۵ درصد، بازآفرینی شهری ۳۴ درصد و در بخش روستایی را ۹۲ درصد اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • ۲۳ هکتار زمین به شهر ملک‌آباد الحاق شده است
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • لزوم توجه به سلیقه مردم در امور مختلف
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار
  • اولویت‌ های حوزه حمل و نقل و مسکن بررسی شد
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • دادستان کل کشور: طرح «نور» فراجا ادامه پیدا خواهد کرد
  • دادستان کل کشور : طرح «نور» فراجا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ادامه پیدا خواهد کرد / بیشتر افراد با یک تذکر بازگشته‌اند و با تنبه و تعهد مرخص شده‌اند