Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه مهم‌ترین خواسته مردم از تعزیرات برخورد سریع و قاطع با متخلفان اقتصادی است، گفت: امروز سودجویان آبروی نظام و مردم را نشانه رفته اند و باید تعزیرات در این زمینه ورود کند. تاریخ انتشار: 17:24 - 09 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۳۳۰۶

خبرگزاری میزان – هادی هاشمیان، رییس کل دادگستری گلستان در مراسم معرفی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان گفت: مهم‌ترین خواسته مردم از تعزیرات به ویژه در شرایط کنونی برخورد سریع و قاطع با متخلفان اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس کل دادگستری گلستان افزود: امروز سودجویان آبروی نظام و مردم را نشانه رفته اند و باید تعزیرات در این زمینه ورود کند.

وی با بیان این که برخورد با تخلفات اقتصادی نباید فقط محدود به پرونده‌هایی که رسانه‌ای می‌شود باشد، گفت: باید داخل مجموعه و خارج از مجموعه با فساد برخورد شود و اولویت برخورد با فساد در درون مجموعه هاست.   بیشتر بخوانید: بازدید رییس کل دادگستری استان کرمان از روند احداث کارخانه فولاد راور حمایت دستگاه قضایی استان قم از سرمایه گذاری مشروع هاشمیان تاکید کرد: هیچ خط قرمزی در برخورد با فساد داخل و خارج مجموعه نباید وجود داشته باشد.

رییس کل دادگستری گلستان در ادامه عنوان کرد: بسیاری از مشکلات حوزه تعزیرات با همدلی و همراهی همه دستگاه‌های اجرایی قابل حل است.

وی با تاکید بر این که امروز جهاد اقتصادی، جهاد اول است، اظهار کرد: گلستان استان وحدت و امنیت است و با استفاده از این مزیت‌ها باید تلاش برای جذب سرمایه گذار بیشتر شود.

رییس کل دادگستری گلستان در پایان بیان کرد: مردم به ما کمک کنند تا در مواردی که دستگاه‌های اجرایی در مسیر تولید و سرمایه گذاری در استان گلستان سنگ اندازی می‌کنند، به تعزیرات یا دادگستری، گزارش دهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی دادگستری دادگستری گلستان تعزیرات حکومتی اقتصاد مقاومتی رییس کل دادگستری گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۱۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران

دریافت 7 MB کد خبر 6087301

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • ساخت و ساز غیرمجاز در زیارت گرگان پس از ۲۰ سال متوقف شد
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی