Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : در زمینه کنترل اجاره بها، علاوه بر اهرم‌های قانونی و صنفی و دستگاه‌های نظارتی باید از فرهنگ غنی و قدیمی جوانمردی و مهمان نوازی مردم منطقه نیز برای حل این بحران بهره بگیریم تا فشار کمتری متوجه قشر ضعیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : بیشترین دغدغه مدیریت ارشد استان متوجه اقشار آسیب پذیر و کم درآمد حاشیه است.

معاون استاندار کرمانشاه افزود: تلاش خواهیم کرد با یک کار میدانی گسترده واحد‌های خالی را شناسایی کرده و براساس قوانین سختگیرانه موجود، جریمه‌های مالیاتی که چشمگیر خواهد بود برای آن‌ها در نظر گرفته شود.

سالاری با بیان اینکه مردم در راستای کمک به قشر ضعیف در شناسایی این واحد‌های مسکونی خالی به ما کمک کنند، افزود: هر بنگاهی قرارداد اجاره‌ای بیش از ۲۰ درصد مصوب ببندد به عنوان اخلال در بازار با وی برخورد می‌شود.

او ادامه داد: سامانه پیامک ۳۰۰۰۸۳۰۴۴۰ و شماره‌های تماس ۱۲۴ و ۱۵۲۶ برای گزارشات مردمی در نظر گفته شده است.

فرماندار کرمانشاه از تشکیل ستاد ساماندهی اجاره مسکن در مرکز استان خبر داد و گفت: این ستاد بر رهن و اجاره مسکن در شهر کرمانشاه نظارت ویژه خواهد داشت تا از افزایش خودسرانه قیمت املاک جلوگیری شود.

 فضل الله رنجبر،افزود: نمایندگان دستگاه قضایی، فرمانداری، اداره بازرسی، اتاق اصناف و نماینده اتحادیه بنگاه داران معاملات ملکی در این ستاد عضو هستند.

فرماندار کرمانشاه افزود: براساس تصمیم گرفته شده در این ستاد قیمت اجاره بهای مسکن در شهر کرمانشاه تنها می‌تواند تا سقف ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد و این افزایش قیمت براساس نظر کارشناسان در مناطق مختلف متفاوت است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه مسکن مهر قیمت مسکن بازار مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۱۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود

طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان  با اشاره به دور دوم سفر آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور و اعضای هیات دولت از جمله وزیر راه و شهرسازی به استان سمنان گفت: همزمان با حضور رییس جمهور در استان، ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: در واحدهای آماده افتتاح، ۳۷۶ واحد در قالب انبوه‌ساز، ۳۹۲ واحد در بافت فرسوده، ۷۷۱ واحد خودمالک(خودساز) و ۵۱۹ واحد مسکن روستایی قرار دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان تاکید کرد: در آیینی باشکوه و با حضور مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان شاهرود، قرارداد واگذاری هزار و ۱۵۸ قطعه زمین به متقاضیان اهدا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۱۰۹ واحد مسکن از محل حساب ۱۰۰ امام احداث شده است
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار
  • فردا ؛ افتتاح بیش از دو هزار واحد مسکونی در سمنان
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان
  •  واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
  • یکه‌تازی صاحبان مجتمع‌های تجاری در بازار اجاره‌بها
  • ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود
  • بیش از ۲۵۰۰ زمین در استان بوشهر آماده واگذاری به مددجویان است