Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدزهیر حسینی پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) شهداد گفت: به مناسبت ایام دهه کرامت مردم ولایت‌مدار شهداد امروز در ورودی شهر به اسقبال خادمان علی بن موسی الرضا (ع) و پرچم بارگاه منور رضوی رفتند.

او با اشاره به برنامه‌های امروز افزود: خادمین حرم مطهر امام رضا (ع) پس از دیدار با امام جمعه شهداد، به زیارت قبور مطهر شهدای گمنام رفتند و سپس ؛ در محل آستان مقدس حضرت امام زاده زید (ع) شهداد مورد استقبال مردم وخانواده شهید سیف الدینی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی پور بیان کرد: خادمین علی بن موسی الرضا بعد از دیدار بامردم شهداد و بازدید از مناطق سیل زده ، مهمان مردم روستای سیرچ هستند و  در پایان با برگزاری جشن بزم نور میهمان مردم خونگرم روستای اندوهجرد خواهند بود.

انتهای پیام /ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خادمان حرم رضوی آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۱۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروی از ولایت همراه با عاقبت به خیری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ حجت الاسلام مهدی طائب کارشناس امور سیاسی و دینی در مراسم جشن میلاد امام حسن (ع) گفت: طبق آیات و روایات در روز قیامت هر کسی با پیشوای خود محشور می‌شود و پیروان اهلبیت علیهم السلام با ائمه و پیروان دشمنان دین و اهلبیت هم با ولی خود محشور می‌شوند.


این آیین در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام دولت آباد همراه هم خوانی مداحان اهلبیت و محفل قرانی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • ستاره فوتبال امام جماعت شد!
  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • برگزاری جشن ولادت امام حسن علیه السلام همراه با افطاری خاص
  • حال و هوای حرم مطهر شاهچراغ (ع) در ایام نوروز + فیلم
  • آیا در برزخ شفاعت وجود دارد؟
  • آقای گل سابق لیگ برتر میهمان تمرین امروز فولادی‌ها + عکس
  • پیروی از ولایت همراه با عاقبت به خیری
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • شهدای غزه، میهمان ضیافت‌ تهران‌اند یا میزبان؟
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال