Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برخوردی بودن رشته های رزمی، مربیان تیم های ملی نباید اصراری به برگزاری اردوهای تیم های ملی داشته باشند.

به گزارش ایسنا، مهدی علی‌نژاد در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی در جمع خبرنگاران گفت: سعی ما بر این است تا اواخر شهریور مجمع عمومی فدراسیونها را برگزار کنیم و در جریان گزارش مالی و حسابرسی فدراسیونها قرار بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره مفقود شدن یک ماشین سمند و موتور سیکلت در این فدراسیون اظهار کرد: در گزارش حسابرسی مشخص شد که قبل از سال ۹۴ این اتفاق رخ داده و اسناد و مدارک نیز موجود است. به هر صورت همان طور که در مجمع نیز عنوان کردم باید این خودرو پیدا شود.
علی نژاد همچنین درباره امکان اجازه فعالیت های زیر زمینی در رشته MMA به صورت قانونی خاطرنشان کرد: هنوز امکان این گونه فعالیت ها مورد تایید وزارت ورزش و جوانان نیست و مجوزی داده نشده است. هر زمان اجازه فعالیت این گونه رشته ها به مراجع بالاتر برسد بررسی های لازم انجام خواهد شد. ضمن این که ترویج این گونه فعالیت ها را در جهت اهداف قهرمانی نمی دانیم و ارزش قهرمانی ندارد.
وی درباره بودجه فدراسیونها در سال ۹۹ اظهار کرد: تعیین بودجه فدراسیونها در سال جاری براساس عملکرد سال گذشته آنها ارزیابی خواهد شد. بنابراین برای تعیین بودجه فدراسیونها ۳ معاونت توسعه ورزش قهرمانی، همگانی و معاونت بانوان و ۹ مدیر کل درگیر این موضوع بودند تا براساس عملکرد فدراسیونها در سال ۹۸، وضعیت بودجه فدراسیونها تعیین شود. البته برای سالهای آینده نیز این روند ادامه خواهد داشت.
علی نژاد درباره زمان واریز حقوق المپین ها گفت: قرار بود بودجه المپین ها طی یکسال پرداخت شود که به خاطر شیوع ویروس کرونا و به تعویق افتادن بازیهای المپیک همه چیز بهم ریخت. البته وزارت ورزش ۶ ماه اول را واریز کرده و در ۶ ماه دوم امسال مابقی حقوق المپین ها توسط کمیته ملی المپیک پرداخت خواهد شد.
وی در پایان در خصوص برگزاری اردوهای تیم های ملی در رشته های رزمی اظهار کرد: به خاطر برخوردی بودن این رشته‌ها برگزاری اردوهای تیم های ملی جایز نیست و مربیان تیم های ملی نباید اصراری به برگزاری اردوها داشته باشند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهدي علي نژاد بودجه فدراسیونها برگزاری اردوهای تیم های ملی علی نژاد رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۱۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم

فرزانه شهردار و دبیر برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر گفت: این جشنواره روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح در ورودی انبار الوم جنب سی ان جی آغاز خواهد شد.

او افزود: امسال برای اولین بار این جشنواره در چهار نژاد خارجی، بلوچ، ترکمن و کرد برگزار می‌شود.

فرزانه ادامه داد: مالکین شتر‌ها می‌توانند برای شرکت در این جشنواره با تلفن‌های ۰۹۱۱۱۷۱۷۹۸۷ و ۰۹۱۱۳۷۱۳۲۹۸ تماس بگیرند و ثبت نام کنند.

شهردار انبارالوم افزود: برپایی غرفه‌های فروش فرآورده‌های شتر، اجرای موسیقی و فروش صنایع دستی از برنامه‌های جنبی این جشنواره است.

به گفته فرزانه تاکنون ۷۰ مالک شتر برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کرده اند و از هر نژاد ۳ شتر برتر انتخاب و از سبوس رایگان بهره مند می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • اختصاص ۷۰ درصد درآمد‌ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به هیأت‌های استانی
  • برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • رقابت‌ ۱۰ هزار نفری ورزشکاران در جام مولای عرشیان
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم