Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به کاهش میزان پایبندی به پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به ۲۰ درصد و عدم رعایت آن توسط مردم و صنوف، محدودیت‌های سخت‌گیرانه جدیدی از هفته آینده اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی ولی‌الله حیاتی در شورای اطلاع‌رسانی استان اظهار کرد: انعکاس دقیق خدمات دولت را نباید از منظر سیاسی یا جناحی نگاه کرد بلکه این انعکاس باید موجب افزایش امید و رضایتمندی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توطئه‌چینی دشمنان برعلیه نظام با سناریوهای جدید تصریح کرد: هرکسی که امروز در انعکاس خدمات نظام کوتاهی کند به‌صورت خودآگاه یا ناخودآگاه در مسیر توطئه‌های خبری دشمنان قرارگرفته است لذا وجود وحدت، همگرایی، هم‌افزایی و همدلی الزامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با بیان این نکته که در ساختار حکومت اسلامی، مردم صاحب انقلاب هستند، افزود: تمام خبرگزاری‌ها، اصحاب رسانه، فضای مجازی، صداوسیما و روابط عمومی‌ها ضمن پوشش اخبار خدمات نظام، کمبودها و کاستی‌ها را نیز به‌صورت شفاف با مردم در میان بگذارند زیرا ساختار حکومت سیاسی نظام منبعث از مردم است.

وی با اشاره به اینکه امروز در سخت‌ترین شرایط، دولت دیر حال اداره کشور است، اظهار داشت: مردم و رسانه‌ها نیز کمک‌حال دولت باشند.

رییس شورای اطلاع‌رسانی استان به باز بودن فضای خراسان شمالی به شنیدن صدای منتقدان اشاره و تصریح کرد: هرگز نباید جای نقد را با توهین، افترا و تشویش اذهان عمومی اشتباه گرفت.

وی در ادامه سخنان خود تأکید بر برگزاری نمایشگاه مجازی خدمات دولت در هفته گرامیداشت دولت کرد و افزود: این نمایشگاه توسط دستگاه‌های اجرایی با محوریت روابط عمومی استانداری طراحی شود و در دسترس عموم نیز قرار گیرد تا متوجه شوند با داشته‌های اندک، اقدامات ارزشمندی انجام‌شده است.

حیاتی در خصوص تصمیمات جدید استان در مبارزه با ویروس کرونا گفت: با توجه به کاهش میزان پایبندی به پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به ۲۰ درصد و عدم رعایت آن توسط مردم و صنوف، محدودیت‌های سخت‌گیرانه جدیدی از هفته آینده اعمال می‌شود.

وی به مدیریت هوشمندانه استاندار خراسان شمالی در مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: با تدابیر به‌موقع استاندار و همراه کردن دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی، در اوایل بیماری کرونا در بخش تجهیزات و تولید اقلام بهداشتی بسیار محدودیت داشتیم اما در حال حاضر صادرکننده این اقلام هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی از تلاش اصحاب رسانه و شورای اطلاع‌رسانی در رسانه ملی در مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کرد و افزود: رسانه‌ها با نمایش کارنامه موفق در اطلاع‌رسانی‌های ایام کرونا بر استمرار آگاه‌سازی‌ها تلاش کنند تا پیشگیری و مبارزه با کرونا عادی انگاری نشود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی فضای مجازی محدودیت کرونا معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مهدی اسلام خواه در نشست خبری افزود: ۲۴ نفر از کارگران استان به‌طور همزمان با کارگران سایر استان‌ها به دیدار مقام معظم رهبری مشرف شدند و از نزدیک از بیانات ایشان بهره‌مند می‌شوند.
وی با اشاره به برپایی جشنواره امتنان در استان، افزود: در قالب برپایی آیین اختتامیه این جشنواره از ۲۶ کارگر نمونه و برگزیدگان این جشنواره با حضور مسئولان استانی و کشوری تقدیر می‌شود.
اسلام خواه با بیان اینکه نرخ بیکاری در سال ۱۴۰۲ در استان ۷،۴ درصد بود، افزود: تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی استان برای امسال هشت هزار و ۴۳۳ نفر است که ۴۰ درصد از این تعداد مربوط به دانش آموختگان دانشگاهی است.
مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان گفت: تعهد ایجاد اشتغال در سال گذشته، ایجاد ۱۳ هزار و ۵۱۵ شغل بود که در این مدت ۱۶ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد شد که بر این اساس ۱۲۰ درصد از برنامه محقق شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی