Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن شاهین به تمجید از مربی این تیم پرداخت.

طرفداری - اسماعیل شریفات، بازیکن شاهین بوشهر، درباره تساوی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان گفت:

ما با اینکه در فصل آماده‌سازی فقط دو بازی دوستانه انجام داده بودیم، در شروع لیگ عملکرد خوبی داشتیم و این بازی در ادامه راه به تیم ما کمک خواهد کرد. با اینکه هوا ناجوانمردانه و به شدت گرم بود، ولی ما خوب بازی کردیم و با اینکه روی دو اشتباه گل خوردیم، ولی توانستیم به بازی برگردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نباختن در این بازی باعث شد تا شخصیت تیم ما حفظ شود و به آینده امیدوار هستیم تا در لیگ برتر بمانیم و ان‌شاءالله این اتفاق رخ خواهد داد.

به گزارش تسنیم؛ وی در مورد عدم بازگشت میشو به ایران تأکید کرد:

میشو مربی باشخصیتی است و شخصاً دوست دارم این مربی به شاهین برگردد، ولی اگر هم این اتفاق رخ نداد، چاره‌ای نیست و باید با شرایط کنار بیاییم. البته در مورد کریمیان باید بگویم که او مربی خوبی است و آینده خوبی هم در مربیگری خواهد داشت. کریمیان در همین بازی به موقع تعویض یا تغییر تاکتیک انجام می‌داد و با وجود ایشان مشکلی نخواهیم داشت.

شریفات راجع به بازی بعدی تیمش برابر پرسپولیس تأکید کرد:

آنها به احتمال فراوان قهرمان لیگ خواهند شد. پرسپولیس تیم خوبی است، ولی ما برابر آنها به هیچ عنوان از پیش بازنده نخواهیم بود و مطمئن باشید پرسپولیس برابر ما کار سختی خواهد داشت. تلاش می‌کنیم تا یک بازی خوب انجام داده و در تهران امتیاز بگیریم. تیم ما شرایط خوبی دارد و بازیکنان هم برای این بازی و ادامه بازی‌ها انگیزه بالایی دارند.

مهاجم شاهین در پایان تصریح کرد:

باید از حمایت مسئولان استان و همچنین آقای خورشیدیان تشکر کنم که به تیم توجه می‌کنند. قرار است که به زودی دریافتی بازیکنان هم به 75 تا 80 درصد برسد و این اتفاق قطعاً شرایط تیم را بهتر خواهد کرد. از آقایان ایزدپناه و همچنین مسیگر هم بابت زحماتی که می‌کشند، تشکر می‌کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۱۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر در شرایطی برابر استقلال در استادیوم آزادی شکست خورد که وحید کاظمی در چند صحنه با سوت‌های خود اعتراض سعید دقیقی سرمربی این تیم را نیز در پی داشت. در یکی از صحنه‌های بحث برانگیز این بازی، استقلال در شرایطی به گل دوم خود در این بازی رسید که کورس محمدرضا رضایی و مهرداد محمدی را وحید کاظمی با اعلام پنالتی به سود آبی‌پوشان و یک کارت زرد برای مدافع سبزپوش همراه شد.

اکنون در شرایطی که کارشناسان در ورزش سه نیز این صحنه را خطا ندانسته بودند، شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر نیز کارشناسانی که روی این صحنه نظر داده بودند، تصمیم وحید کاظمی برای اعلام خطای پنالتی را نادرست دانستند. موضوعی که اکنون واکنش محمدرضا رضایی را نیز بهمراه داشته و مدافع جوان شمس آذر درباره آن می‌گوید: در آن صحنه هیچ خطایی انجام ندادم و توسط بازیکن حریف (مهرداد محمدی) شارژ شدم. با نهایت احترام برای آقای وحید کاظمی، ایشان ضمن اعلام این خطای اشتباه در واکنش به اعتراض آرام و گلایه مندی بنده، حتی تهدید کرد که حق حرف زدن ندارم و لطف کرده که اخراجم نکرده و بهتر است چیزی نگویم.

دیگر خبرها

  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم
  • کاناوارو مربی جدید اودینزه شد
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند