Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالکاظم طالقانی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره فرآیند مربوط به انتخابات هیات فوتبال استان تهران عنوان کرد: برنامه‌ریزی مربوط به انتخابات هر هیاتی مطابق اساسنامه هیات‌ها به صورت دقیق انجام می‌شود و وظایف اعضا مجمع در این باره روشن است و با تعامل هر چه زودتر تکلیف هیات استان تهران روشن خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته استان‌های فدراسیون فوتبال با اشاره به اظهارات مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران افزود: همه اعضای مجمع هیات فوتبال تهران برای فدراسیون قابل احترامند و بدیهی است روند قانونی برگزاری مجمع انتخابات استان تهران طبق نص صریح اساسنامه انجام خواهد شد.

گفتنی است نام‌نویسی از کاندیداهای انتخابات هیات فوتبال استان تهران دیروز(یکشنبه) به اتمام رسید و به زودی انتخابات آن برگزار خواهد شد تا رییس جدید مشخض شود. در این بین حواشی زیادی به وجود آمده که یکی از آنها نام‌نویسی حبیب‌الله شیرازی، رییس فعلی هیات فوتبال استان تهران است که برخی بر این باورند این بر خلاف قانون است.

منبع: فدراسیون فوتبال برچسب‌ها هیات رئیسه فدراسیون فوتبال عبدالکاظم طالقانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هیات رئیسه فدراسیون فوتبال عبدالکاظم طالقانی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال عبدالکاظم طالقانی هیات فوتبال استان تهران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۲۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست هیات زورخانه‌ای وکشتی پهلوانی خراسان رضوی در این مجمع  با بیان اینکه ۱۲ دوره مسابقه استانی در رده‌هایی سنی مختلف در شهرستان‌های استان خراسان رضوی برگزار می‌شودگفت: استان خراسان رضوی و شهر مشهد به دنبال میزبانی برای مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی است و در خواست این رویداد را هم به فدراسیون زورخانه‌ای وکشتی پهلوانی ارائه کرده است.

فهیمی راد افزود: به دنبال تحول و حرکت نویی در این رشته هستیم و به همین منظور ۱۲ مسابقه در رده نوجوانان، جوانان، بزرگسالان را در سال ۱۴۰۳ برگزار خواهیم کرد و اتفاقا شهر‌هایی که میزبانی این مسابقات را برعهده خواهند داشت هم مشخص شدند.

وی گفت:اتفاق بزرگ تری را هم برنامه ریزی کرده ایم و اگر فدراسیون قبول کند برای مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی آماه میزبانی هستیم و به همین منظور درخواست مان را هم به فدراسیون داده ایم و در کنار ان میزبانی مسابقات مرشدان کشور را هم درخواست کرده ایم

دیگر خبرها

  • بمب خبری کشتی ایران؛ تکلیف حسن یزدانی برای المپیک روشن شد
  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی