Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- با حضور نماینده دادستانی مرکز استان کرمان دو هزار و ۷۰۰ متر مربع تغییر کاربری اراضی کشاورزی در منطقه روستای شاهرخ‌آباد کرمان رفع تصرف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، در اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و بنا بر دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرمان دو هزار و 700 متر مربع از اراضی کشاورزی روستای شاهرخ‌آباد بخش مرکزی کرمان که به صورت غیر‌مجاز تغییر کاربری یافته بود قلع و قمع و به حالت اولیه برگردانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجمد مسعودی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمان در حاشیه رفع تصرف غیرقانونی اراضی کشاورزی در کرمان اظهار داشت: با تعامل و همکاری با دستگاه قضا و نیروی انتظامی از هرگونه تخریب و تصرف در اراضی ملی و دولتی جلوگیری می‌شود و در صورت مشاهده کوچکترین تحرکی در این زمینه برخورد قاطع با متخلفان صورت می‌گیرد.

شهردار کرمان: اجرای هتل بام کرمان منتظر تایید سازمان میراث فرهنگی استجزئیات جدید از "رانت، فساد و کوه‌خواری" در پروژه هتل بام‌شهر کرمان / آیا پای معاون استاندار در میان ا‌ست؟رئیس کل دادگستری کرمان بر اعاده اراضی دولتی تصرف شده تاکید کرد‌ورود رئیس قوه قضائیه به ‌پرونده قدیمی تصرف اراضی جنگلی از سوی 45 قاضی / صدور رأی ‌تا یک هفته آینده ‌

وی با بیان اینکه در این پرونده تغییر کاربری غیر‌قانونی انجام شده بود و اقدام به ساختمان سازی کرده بودند گفت: قبل از این حدود سه مرتبه اخطاریه به این فرد داده شده بود اما هیج توجهی نکرده بودند که در نهایت امروز منجر به تخریب ساخت و ساز انجام شده با حکم دادستانی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمان افزود: در راستای مبارزه با پدیده زمین‌خواری و پیشگیری از تصرفات اراضی کشاورزی در کرمان، گروه‌های گشت حفاظت از اراضی کشاورزی با انجام فعالیت شبانه‌روزی و صدور اخطاریه، از ساخت‌وسازهای غیرمجاز و تصرف اراضی جلوگیری می‌کنند.

عکس از ثارالله انکوتی

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT8 واژه های کاربردی مرتبط کشاورزی استان کرمان بیشتر بخوانید... فرمانده انتظامی استان کرمان: عمده سرقت‌های استان کرمان سرقت‌های خرد است شهردار کرمان: اجرای هتل بام کرمان منتظر تایید سازمان میراث فرهنگی است تهران| حکم دادستانی در مورد اراضی رفع تصرف شده در پردیس/ اراضی آزادسازی شده تبدیل به گلخانه می‌شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشاورزی استان کرمان کشاورزی استان کرمان اراضی کشاورزی استان کرمان رفع تصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۲۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان

محمود اسپانلو گفت: ۱۴ حکم قطعی قلع و قمع و ۲۶ مورد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها امروز در روستا‌های کلاسنگیان و کلاجان قاجار اجرا شد.
محمود اسپانلو افزود: با این اقدام از تغییر کاربری ۱۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرستان جلوگیری شد.

دادستان اسپانلو با تاکید بر ادامه برخورد‌ها با تغییر کاربری‌های غیرمجاز در استان گفت: ساخت و ساز در زمین‌های کشاورزی، امنیت غذایی استان و کشور را تهدید می‌کند و بهتر است هم استانی‌ها از خرد کردن اراضی زراعی و تبدیل آن به ویلا بپرهیزند و سرمایه خود را هدر ندهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف اراضی دولتی کرمان
  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی کوهپایه کرمان
  • آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • رفع تصرف ۱۱ هزار و ۶۹۷ متر مربع زمین ملی استان
  • بررسی ۴۳ پرونده تغییر کاربری اراضی در مازندران