Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@20:53:05 GMT

سیدرضا صفی الدین، پدر شوهر زینب سلیمانی کیست؟

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۲۸۷۷

سیدرضا صفی الدین، پدر شوهر زینب سلیمانی کیست؟

زینب سلیمانی، دختر سپهبد شهید قاسم سلیمانی، عروس معاون اجرایی حزب‌الله لبنان شد.

به گزارش ایمنا، سیدرضا صفی‌الدین فرزند سید هاشم صفی الدین ۵۰ ساله، از اعضا ارشد حزب الله و پسر عموی سید حسن نصرالله بوده که پس از وی نفر دوم حزب است.

نقش هاشم صفی الدین در حزب االله لبنان چیست؟

سید هاشم روابط صمیمی با تمامی اعضا مقاومت از بالاترین رده گرفته تا پایین‌ترین رده داشته و مسئول شورای اجرای و قوه مجریه حزب الله بوده که تمام مؤسسات پشتیبانی و مردمی را اداره می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفی الدین در میان افراد حزب الله از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و شخصیت متحرکی در میدان عمل حزب الله دارد؛ اما از آنجا که رژیم صهیونیستی همیشه به دنبال ترور وی بوده، مجبور است مسائل امنیتی را رعایت کرده و کم‌تر در میان مردم ظاهر شود.

دیدار با مقامات ایرانی

وی بهمن سال گذشته با آیت الله مصباح یزدی رئیس مؤسسه امام خمینی (ره) دیدار و گفت و گو کرده بود.

ازدواج فرزندش با زینب سلیمانی

بر اساس برخی گفته‌ها و استوری اینستاگرام زینب مغنیه، دختر عماد مغنیه، فرزند سیدرضا صفی الدین، با زینب سلیمانی فرزند شهید سلیمانی ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید: دختر سردار سلیمانی ازدواج کرد؟ + عکس

حزب الله لبنان چیست؟

حزب‌الله لبنان سازمانی سیاسی-نظامی اسلام‌گرای شیعه در لبنان به دبیر کلی سید حسن نصرالله است که در اوایل سال‌های ۱۹۸۰ و با الهام از ایدئولوژی اسلام سیاسی حضرت آیت الله خمینی (ره) در لبنان ظهور کرد و در زمان جنگ داخلی لبنان، به کمک دولت شتافت. حزب‌الله لبنان ۳ هدف اصلی را به عنوان آرمان خود اعلام کرده که عبارتند از: محو آثار امپریالیستی غربی در لبنان، مجازات فالانژهای لبنان و برپایی حکومت اسلامی در لبنان.

دختر سردار سلیمانی ازدواج کرد؟ + عکس کد خبر 430971

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ازدواج زینب سلیمانی سردار قاسم سليمانی سردار سلیمانی حاج قاسم سلیمانی حزب الله لبنان سیدحسن نصرالله شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حزب الله لبنان زینب سلیمانی صفی الدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۲۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت

به گزارش جماران؛ خانم معصومه حائری عروس امام خمینی و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

خانم معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.


ایشان در تاریخ 17 فروردین ماه سال 1333 با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کردند.

 

جزئیات بیشتر در خصوص نحوه ازدواج و دیگر خاطرات ایشان را می توانید در مصاحبه ایشان در خصوص زندگی مشترک و خصوصیات همسرشان که پیش از این در جماران منتشر شده است، مطالعه کنید.

دیگر خبرها

  • معصومه حائری، عروس امام خمینی درگذشت
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟
  • عکس| عروس امام خمینی (ره) کیست؟/ همسر سیدمصطفی خمینی درگذشت
  • عروس امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟
  • همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • مقام حزب الله: آینده پس از «طوفان الاقصی» و پاسخ ایران دستخوش تغییر خواهد شد