Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان درباره صحنه مربوط به اخراجش در جدال با شاهین بوشهر به توضیح پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، حبیب فرعباسی دروازه بان تیم نفت مسجد سلیمان درباره اخراج دیدار برابر شاهین بوشهر اینطور توضیح داد: من با اسماعیل شریفات بعد از خروج از دروازه برخورد داشتم اما واقعا به هیچ وجه مستحق دریافت کارت قرمز نبودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم کارت زرد جریمه کافی بود اما اسماعیل شریفات طوری داد زد که انگار باید به علت مصدومیت و شدت برخورد تعویض می‌شد اما خیلی زود از زمین بلند شد. در کل به نظرم مستحق کارت قرمز نبودم و داور سختگیرانه تصمیم گرفت.

 

او درباره نتیجه بازی که با تساوی دو بر دو به پایان رسید، گفت: با وجود اینکه ما 10 نفره بودیم خیلی هماهنگ بازی کردیم و مستحق برد هم بودیم که در دقایق آخر، بازی مساوی شد. یک امتیاز برای ما شاید بد نباشد اما وقتی می‌توانستیم به سه امتیاز برسیم تساوی یک مقدار ناراحت کننده بود.

فرعباسی در خصوص بازگشت به مسابقات لیگ برتر با وجود شیوع ویروس کرونا گفت: با وجود دوری از مسابقات ما طی هفته‌های گذشته تمرینات منظمی را برگزار کردیم و آماده بودیم. عدم حضور تماشاگران باعث می‌شود که کیفیت مسابقات مانند گذشته نباشد اما روز گذشته بازی خیلی زیبایی را تماشا کردیم. هیجان این مسابقه مانند قبل از شیوع کرونا نبود اما به هر حال اینطور نبود که کِسل کننده باشد.

 

گلر نفت مسجد سلیمان در پایان گفت: به هر حال سفر و اسکان در هتل برای مسابقات و یا حضور در هواپیماها یک مقدار خطرناک به نظر می‌رسد اما چون قرار است مسابقات برگزار شود ما مطابق نظر سازمان لیگ عمل می‌کنیم و امیدوارم که تا پایان مسابقات شرایط به نحوه احسن برگزار شود و هیچ بازیکنی و هیچ فرد دیگری به این ویروس مبتلا نشود.

 

اسماعیل شریفات نفت مسجد سلیمان حبیب فرعباسی شاهین شهرداری بوشهر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اسماعیل شریفات نفت مسجد سلیمان حبیب فرعباسی شاهین شهرداری بوشهر نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۲۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086672

دیگر خبرها

  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • جمع آوری بیش از ١١ هزار انشعاب غیر مجاز آب در اهواز
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود
  • (عکس) سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی درباره ایران چه گفت؟
  • ۵ تعویض برای استقلال ممنوع!
  • این تعویض‌ها برای استقلال ممنوع!
  • سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی نقش ملکه سبا در بندرعباس درباره ایران چه گفت؟ (+عکس)
  • والیبال ایران و احتمال بالای یک قهرمانی در اروپا!
  • لحظه تلخ ناامیدی ابرستاره کشتی جهان (عکس)