Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساکنان شرق استان دیرالزور سوریه با برپایی تظاهرات علیه گروه موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه اقدامات ظالمانه آنها در ربودن فرزندانشان و سرقت منابع نفتی این منطقه را محکوم کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، شهر «غرانیج» در شرق استان دیرالزور سوریه بعد از ظهر امروز شاهد تظاهرات مردمی علیه شبه نظامیان نیروهای دموکراتیک سوریه بود که فشارهای خودسرانه این گروه‌ها و اقدامشان در ربودن شماری از اهالی را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت‌کنندگان در تظاهرات امروز شهر غرانیج خواهان آزادی فرزندان ربوده شده  خود و توقف اقدامات خودسرانه و هرج و مرجی شدند که این شهر در سایه حضور شبه نظامیان کُرد با آن مواجه است، به خصوص که این گروه‌ها و شرکت‌هایی که با آنها تعامل می‌کنند، مرتکب قتل و سرقت نفت اهالی آنجا می شوند.

تظاهرات‌کنندگان همچنین خیابان‌های اصلی شهر را با آتش زدن لاستیک مسدود کردند و مغازه‌ها هم به نشانه اعتراض و اعتصاب تعطیل بودند.

اهالی روستای «أبو حمام» در شرق استان دیر الزور هم به تازگی علیه شبه نظامیان عضو گروه نیروهای دموکراتیک سوریه و در محکومیت رفتارهای آنها که تحت حمایت نظامیان آمریکایی صورت می‌گیرد، تظاهرات کردند.

شماری از مناطق استان‌های دیر الزور و الحسکه شاهد تظاهرات اهالی در اعتراض به آزار و اذیت نیروهای دموکراتیک به اهالی آنجا و حملاتی است که حتی با شلیک گلوله واقعی صورت گرفته و کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر را به همراه داشته است، علاوه بر این شمار زیادی از اهالی روستاهای استان دیر الزور هم به طور خودسرانه توسط این شبه نظامیان که به طور کامل تحت امر نظامیان اشغالگر آمریکایی هستند، بازداشت می شوند.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: سوریه تظاهرات آمریکا سرقت نیروهای دموکراتیک شبه نظامیان دیر الزور استان دیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده در حمایت از فلسطین در اسپانیا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، صدها معترض حامی فلسطین در تظاهرات سراسری که توسط شبکه همبستگی علیه اشغال فلسطین (RESCOP) در اسپانیا سازماندهی شد، به خیابان‌ها آمدند و خواستار پایان دادن به نسل‌کشی غزه و آتش‌بس فوری شدند.
 
این چهارمین تظاهرات سراسری از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در 7 اکتبر 2023 است.
 
تظاهرکنندگان بنرهایی در محکومیت نسل‌کشی در غزه، اشغال فلسطین، آپارتاید، پاکسازی قومی و استعمار شهرک‌نشینان در دست داشتند.
 
آنها از دولت اسپانیا و جامعه بین‌المللی خواستند تا اقدامات فوری، ملموس و موثر علیه اسرائیل از جمله توقف تجارت اسلحه و تحریم شرکت‌های اسرائیلی که در قتل عام شریک هستند، انجام دهند.
 
در مادرید نیز هزاران نفر در مرکز شهر راهپیمایی کردند و پرچم‌های فلسطین را به اهتزاز درآوردند.
 
ایون بلارا، وزیر موقت حقوق اجتماعی اسپانیا که در تظاهرات حمایت از فلسطین شرکت کرده بود، آمریکا را به دلیل تصویب کمک نظامی ۲۶ میلیارد دلاری به اسرائیل به همدستی در نسل‌کشی غزه متهم کرد.
 
بلارا از دولت اسپانیا و اتحادیه اروپا خواست تمام روابط خود را با آمریکا قطع کنند.
 
در بارسلونا نیز تظاهراتی با حدود 3 هزار و 500 نفر برگزار و در بیانیه‌ای که در جریان تظاهرات قرائت شد، بر جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و اتحادیه اروپا تاکید گردید.
 
همچنین تظاهرات مشابهی در شهرهای بزرگ اسپانیا مانند سویا، لاکرونا، آلمریا، بورگوس، کادیس، گرانادا، مالاگا، مورسیا، سالامانکا، وایادولید و ساراگوسا برگزار شد.
 

دیگر خبرها

  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایات‌ صهیونیست‌ها
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه «عین الاسد» عراق
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی
  • تظاهرات گسترده در حمایت از فلسطین در اسپانیا
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه
  • چاد هم نظامیان آمریکایی را اخراج می کند