Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمدتقی علوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت ها به صورت مجازی در تهران برگزار شد.

وی افزود: ۶۰ بانوی کونگفوکار رده های سنی جوانان و بزرگسالان از ۱۴ استان کشور در قالب ۱۵ تیم در این رقابت ها حضور داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تیم کونگفوی بانوان رده سنی بزرگسالان استان پس از تیم فارس به عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها دست یافت و تیم قم نیز سوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوی عنوان کرد: در رده سنی جوانان این رقابت ها نیز تیم فارس قهرمان شد و تیم های البرز و خراسان رضوی به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

وی ابراز داشت: شادی موسوی و کلثوم دانایی منش به عنوان مربی تیم کونگفوی بانوان رده سنی بزرگسالان کهگیلویه و بویراحمد را در این رقابت ها همراهی کردند.

تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف افزون بر ۵۰ هزار نفر است.

برچسب‌ها فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی کهگیلویه وبویراحمد وزارت ورزش و جوانان معاونت توسعه ورزش بانوان یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی کهگیلویه وبویراحمد وزارت ورزش و جوانان معاونت توسعه ورزش بانوان یاسوج فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی کهگیلویه وبویراحمد وزارت ورزش و جوانان معاونت توسعه ورزش بانوان یاسوج کهگیلویه و بویراحمد رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۳۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمیدرضا پیمان جو افزود: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ششم فروردین ماه ۱۴۰۳ هم تردد ۳۵۹ هزار و ۱۸۹ خودرو درخروجی‌های این استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۱ درصد کاهش داشته است.
وی اضافه کرد: جاده یاسوج - پاتاوه - اصفهان و محور بابامیدان - دوگنبدان پر تردد‌ترین محور‌های استان در این ایام بودند.

دیگر خبرها

  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی
  • سطح ووشو ایران در مجامع بین‌المللی مطلوب است
  • خسارت ۳ هزار میلیارد ریالی به مزارع پرورش ماهی کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد