Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : چند روز پیش جوانی ۳۵ ساله به خاطر اختلافات شخصی با خانواده همسرش در حوالی گردنه مرصاد اقدام به تیراندازی به سوی ان‌ها می‌کند.

او گفت : در همین راستا یکی از گلوله‌های شلیک شده به یک دستگاه خودروی سواری در حال عبور برخورد و پس از اصابت به دختر نوجوان ۱۷ ساله موجب مرگ وی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آمویی افزود: پس از این حادثه عامل تیراندازی از صحنه متواری می‌شود تا اینکه عصر امروز (دوشنبه- ۹ تیر) کاراگاهان پلیس اگاهی متوجه تردد وی در محور اسلام آبادغرب - کرمانشاه می‌شوند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه گفت: پس از شناسایی عامل تیراندازی منجر به قتل و مسیر تردد وی، تیمی از پلیس اگاهی به سرعت در منطقه حاضر و در عملیاتی حساب شده قاتل فراری را که سوار بر یک دستگاه خودروی پژو و همراه با شخص دیگری بود دستگیر می‌کنند.

او ادامه داد: همچنین در بازرسی‌های انجام شده از خودرو، یک قبضه کلت نیز کشف و افراد دستگیر شده به پلیس اگاهی منتقل شدند.

 آمویی گفت: پلیس قاطعانه با هرگونه ناامنی و افراد مجرم برخورد و اجازه نمی‌دهد خون بی گناهی پایمال شود.

دستگیری سارق منازل شهروندان جوانرودی در لرستان

فرمانده انتظامی جوانرود گفت: سارق جوان ۳۰ ساله‌ای پس از دستبرد به منزل ۴ شهروند جوانرودی، نهایتا در شهر درود استان لرستان دستگیر شد.

هوشنگ مبارکی افزود: پس از وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر جوانرود، پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار داد.

او افزود: در همین راستا کاراگاهان با انجام اقدامات فنی موفق به شناسایی عامل سرقت‌ها شدند و در تحقیقات تکمیلی دریافتند این فرد ساکن شهرستان درود در استان لرستان است.

مبارکی گفت: با دریافت این اطلاعات، تیمی از پلیس آگاهی جوانرود با دریافت نیابت قضائی عازم لرستان شده و در عملیاتی حساب شده سارق را دستگیر و به جوانرود منتقل کردند.

رئیس پلیس جوانرود گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۴ فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف و سپس برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

افزایش ۳۷ درصدی برخورد با تخلفات رانندگی توسط پلیس راهور

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از افزایش ۳۷ درصدی برخورد پلیس راهور با تخلفات رانندگی در ۳ ماه سپری شده از سال خبر داد.

فضل الله شیری افزود: در این مدت ۳۲۲ هزار و ۷۰۰ دستگاه وسیله نقلیه به مبلغ ۱۳۵ میلیارد ریال اعمال قانون شدند.

او از افزایش ۱۱ درصدی برخورد با تخلفات حادثه ساز و ۲۵ درصدی تخلفات ساکن در سه ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

شیری ادامه داد: در این مدت ۵۵۸ دستگاه خودرو و ۴۶۷ دستگاه موتورسیکلت نیز به خاطر تخلفات مربوط به ناهنجاری‌های اجتماعی اعمال قانون شدند.

این مقام انتظامی در پایان از جدیت پلیس راهور برای برخورد با تخلفات رانندگی خبر داد.

توقیف ۹۳ دستگاه متخلف در گیلانغرب

فرمانده انتظامی گیلانغرب از توقیف ۹۳ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در شهرستان گیلانغرب و طی ماه گذشته خبر داد.

علی عزیزیان افزود: از مجموع وسایل نقلیه توقیفی ۸۳ دستگاه خودرو و ۱۰ دستگاه موتور سیکلت بوده است.

او افزود: مخدوش بودن پلاک، نداشتن مدارک و کلاه ایمنی، حرکات نمایشی و ... از جمله دلایل توقیف وسایل نقلیه بوده است.

عزیزیان هدف پلیس از اجرای این طرح‌ها را افزایش امنیت، آسایش و آرامش مردم دانست و از شهروندان خواست؛ ضمن رعایت قوانین و مقررات و رعایت نکات ایمنی هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت مسلحانه سارقان حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۳۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:در پی وقوع یک فقره درگیری خیابانی منجر به قتل با سلاح سرد در یکی از روستا‌های جزیره قشم، و متواری شدن قاتل، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد قاتل پس از درگیری با مقتول ۲۵ ساله، به مقصد یکی از استان‌های همجوار متواری شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از بازگشت متهم مطلع که با هماهنگی قضائی در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

سردار علی اکبر جاویدان با بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه به جرم خود معترف شد، افزود: متهم جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال در قشم
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری
  • رابطه سیاه با دختر ۱۵ ساله در اتاق پشتی سوپر مارکت جنجال به پا کرد + فیلم دوربین مدار بسته