Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه غیرانتفاعی رسام در نامه‌ای به خبرگزاری دانشجو، در پاسخ به گزارشی با عنوان «اصرار مسئولان موسسه غیرانتفاعی رسام کرج به برگزاری حضوری امتحانات» پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رئیس دانشگاه غیرانتفاعی رسام در نامه‌ای به خبرگزاری دانشجو، در پاسخ به گزارشی با عنوان «اصرار مسئولان موسسه غیرانتفاعی رسام کرج به برگزاری حضوری امتحانات / کلاس‌هایی که در کانکس تشکیل می‌شوند» پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نامه آمده است:

پیرو خبر منتشر شده در وب سایت آن رسانه محترم به تاریخ ۹ تیر ۱۳۹۹ توضیحات ذیل جهت درج در سایت آن خبرگزاری محترم تقدیم می‌شود.

اولا: همانگونه که مستحضر هستید براساس تصمیمات اتخاذ شده توسط ستاد ملی کرونا، بازگشایی دانشگاه‌ها و برگزاری آزمون‌های حضوری با حفظ پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است و با توجه به اینکه ماهیت برگزاری برخی آزمون‌ها الزاما حضوری است، دانشگاه رسام در سیاستی موزون، هر دو شیوه برگزاری آزمون حضوری و غیرحضوری را اجرایی کرده است که این موضوع مصادف با بازدید بازرسین محترم وزارت بهداشت و مدیر آن وزارتخانه محترم به جهت رعایت اصول بهداشتی در دانشگاه رسام بوده است.

ثانیا: ابتلای یک نفر به بیماری کوید ۱۹ در هر مکان و زمانی در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان پذیر است و هیچ فردی نمی‌تواند بدون مدرک دقیق، ابتلای خود به کووید ۱۹ را به مکانی خاص نسبت دهد. آن هم در حالیکه در دانشگاه رسام پروتکل‌های بهداشتی از قبیل تب سنجی به هنگام ورود دانشجویان، الزام به استفاده از ماسک در دانشگاه و فاصله گذاری اجتماعی (فیزیکی) رعایت می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امتحانات غیرحضوری شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که توسط موندو دپورتیوو اعلام شده، موراتا به بیماری نورالژی عصب سه‌قلو دچار شده. این بیماری در اثر آسیب تدریجی عصب سه‌قلو به وجود می‌آید. دچار شدن به آن باعث درد شدید در چشم‌ها، دندان‌ها، فک، پیشانی، بینی و چند عضو دیگر می‌شود. این درد اغلب فقط در یک سمت صورت (چپ یا راست) اتفاق می‌افتد.

او تمرین روز سه‌شنبه را از دست داد و در این مقطع طبق گفته پزشکان و تجربیات قبلی، تاریخ بازگشتش به میادین مشخص نیست.

نورالژی سه‌قلو درد شدیدی به‌خصوص در صورت ایجاد می‌کند که باعث می‌شود انجام هر کار روزانه و کوچکی بسیار سخت و دشوار شود.

موراتا ممکن است برای درمان بیماری نیاز به عمل جراحی داشته باشد اما در حال حاضر چیزی مشخص نیست و همه منتظر نتایج آزمایشات هستند.

اتلتیکو مادرید بدون شک نگران ستاره اسپانیایی خواهد بود اما انتظار دارد با استفاده از مسکن‌ها و ضددردهای موقت، این بازیکن را برای بازی‌های آینده پر اختیار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • هراس نتانیاهو از تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • اعتراضات سراسری دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • شورش بزرگ در دانشگاه های آمریکا / حمایت واشنگتن از اسرائیل بالاخره کار دستش داد/ تلاش دولت برای سرکوب معترضان عدالتخواه با بهانه «یهودی ستیزی»
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در این استان
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در این استان/ یک نفر فوت شد
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص