Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@23:51:18 GMT

قتل مردی که خودش را زن معرفی کرده بود

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۳۷۰۰

مرد عصبانی که مزاحم اینستاگرامی همسرش را به قتل رسانده بود در جلسه محاکمه منکر قتل شد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ رسیدگی به پرونده مردی که مزاحم اینستاگرامی همسرش را در یکی از خیابان‌های پایتخت به قتل رسانده بود از دی سال ۹۷ آغاز شد.

شاهدان ماجرا به پلیس اظهار داشتند که مقتول در حال فرار از دست یک مرد جوان بوده، اما ناگهان به زمین می‌افتد و مردی که در تعقیب او بود با چاقو وی را به قتل رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این ماجرا متهم که یکی از اهالی همان محل بود شناسایی و دستگیر شد.

وی انگیزه خود را از این درگیری مرگبار مزاحمت مقتول برای همسرش عنوان کرد. بدین ترتیب متهم با صدور کیفرخواست روانه زندان شد تا اینکه صبح دیروز وی برای محاکمه به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران منتقل شد.

در ابتدای جلسه مادر مقتول در حالی که برای قاتل پسرش درخواست قصاص داشت؛ گفت: من دو پسر داشتم که حالا هردو را از دست داده‌ام و شوهرم نیز بعد از مرگ پسرم دق کرد و مرد. به همین خاطر من از قصاص متهم چشم پوشی نمی‌کنم. همچنین دو خواهر مقتول نیز که بعد از مرگ پدرشان به‌عنوان اولیای دم برادرشان محسوب می‌شدند خواهان قصاص قاتل برادرشان شدند.

سپس متهم در جایگاه ایستاد و در حالی که منکر ارتکاب قتل بود، گفت: این مرد برای همسرم مزاحمت ایجاد کرده بود، حدود دو سال قبل یک روز همسرم گفت زنی در اینستاگرام با او طرح دوستی ریخته و بعد از مدتی که با هم صمیمی شده‌اند ناگهان او پیام‌های تهدید آمیزی برایش فرستاده و گفته اگر برایم پول واریز نکنی عکس‌های خصوصی ات را منتشر می‌کنم. بعد هم همسرم عکسی را که آن زن برایش فرستاده بود به من نشان داد.

عکس همسرم کنار مادرش بود و لباس پوشیده‌ای هم بر تن داشت به همین خاطر به او گفتم نگران نباش این عکس مشکلی ندارد که با انتشارش کسی بخواهد از اتو اخاذی کند. مدتی که گذشت همسرم ناراحت و مضطرب به من گفت این زن ناشناس دست از تهدید من برنمی‌دارد و می‌گوید اگر برایش پول واریز نکنم مقابل در خانه می‌آید و آبرویم را می‌برد.

من هم گفتم بگو بیاید ببینم حرف حسابش چیست؟ بعد هم به تلفن او زنگ زدم، اما از شنیدن صدایش بسیار متعجب شدم چرا که وی مرد بود و در تمام این مدت با مشخصات و عکس یک زن در صفحه اینستاگرام با همسرم طرح دوستی ریخته بود.

روز حادثه وقتی این مرد به مقابل خانه ما آمد همسرم بیرون رفت تا علت این رفتار او را بپرسد که ناگهان وی شروع به سروصدا و آبروریزی کرد. من هم عصبانی شدم و جلوی در رفتم و با او درگیر شدم. در همین موقع او پا به فرار گذاشت من هم تعقیبش کردم تا گوشی تلفن همراهش را بگیرم و او را تحویل پلیس بدهم، اما موقع فرار او مقابل یک مغازه جگرکی زمین خورد. صاحب مغازه که مرا می‌شناخت به طرف من آمد و یک چاقو به من داد تا از خودم دفاع کنم، اما من یک ضربه به پا و یک ضربه هم به بازویش زدم، اما ضربه‌ای که به پهلویش خورده کشنده بوده که من آن را نزدم و به همین خاطر هم می‌گویم که من قاتل نیستم.

در ادامه همسر این مرد در جایگاه ایستاد و گفت: این مرد با یک صفحه جعلی و مشخصات یک زن با من طرح دوستی ریخت و مدام هم با من درباره مسائل زنانه صحبت می‌کرد من هرگز تصورش را هم نمی‌کردم او مرد باشد. البته وقتی او را مقابل خانه‌مان دیدم بلافاصله شناختمش، چون همسایه کوچه رو به رویی ما بود و من نمی‌دانم هدفش از چنین کاری چه بود؟ فقط بعد از مدتی که با هم در فضای مجازی حرف می‌زدیم ناگهان شروع به تهدید و اخاذی کرد.

بدین ترتیب قضات شعبه هشتم دادگاه کیفری برای تصمیم‌گیری در این پرونده وارد شور شدند.

منبع: روزنامه ایران

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قتل قاتل قصاص اینستاگرامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۳۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبرئه مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!

آفتاب‌‌نیوز :

یک مرد بلژیکی با یک بیماری متابولیک بسیار نادر که باعث می‌شود بدنش الکل تولید کند، اتهام رانندگی در حالت مستی علیه خود را در روز گذشته در دادگاه رد کرد.

به نقل از اس‌ای، این مرد ۴۰ ساله ثابت کرد که مبتلا به سندرم تخمیر خودکار(ABS) است که باعث تخمیر کربوهیدرات‌ها در معده‌اش می‌شود و بر اثر آن، سطح اتانول در خون او افزایش می‌یابد و در نتیجه علائم مسمومیت الکلی برای وی ایجاد می‌شود.

به نقل از ویکی‌پدیا، نشانگان تخمیر خودکار یا خودآبجوسازی(Auto-brewery syndrome) یک وضعیت پزشکی نادر است که طی آن مقادیر مستی‌زای الکل اتانول توسط فرآیند تخمیر درون‌زاد در دستگاه گوارش ساخته می‌شود. علت این حالت، وجود نوعی مخمر به نام «ساکارومایسس سرویزیه» در دستگاه گوارش است.

پژوهش‌های اخیر نشان داده که باکتری «کلبسیلا نومونیا» هم قادر است کربوهیدرات‌ها را در درون روده به الکل تبدیل کند و بروز بیماری کبد چرب غیر الکلی در فرد را تسریع نماید. این حالت ممکن است در مبتلایان به «سندرم روده کوتاه» در پی برداشت قسمتی از روده رخ دهد که طی آن کربوهیدرات جذب‌ نشده، تخمیر می‌گردد.

پس از گزارش رسانه‌های بلژیکی در مورد این رویداد، وکیل این مرد این پرونده غیرعادی را در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه تایید کرد.

وی گفت که دانشمندان بر این باورند که تعداد موارد ABS در جهان کمتر از حد واقعی آن برآورد شده است و در حال حاضر تنها حدود ۲۰ نفر در سراسر جهان به طور رسمی مبتلا به این بیماری شناخته شده‌اند.

او تاکید کرد که موکلش که هویتش را فاش نکرده است، پس از آزمایشات انجام شده توسط سه پزشک، مدرکی مبنی بر ابتلای خود به ABS به دادگاه ارائه کرده است و دادگاه تشخیص داده که تبصره عوامل پیش‌بینی نشده در قانون در مورد این مرد اعمال می‌شود و او را از اتهام رانندگی در حالت غیر عادی بر اثر نوشیدن مشروبات الکلی تبرئه کرده است.

ادعای ابتلا به این سندرم تاکنون چندین بار برای دفاع در برابر اتهامات رانندگی در حین مستی مطرح شده‌ است، اما از آنجایی که تاکنون قضات دادگاه، چنین دفاعیاتی را نپذیرفته و احکام زندان برای این رانندگان صادر کرده‌ بود، پزشکان توصیه می‌کنند که افراد مبتلا به این وضعیت در راندن وسایل نقلیه بسیار محتاط باشند، چرا که در برخی کشورها این رانندگان را به ‌دلیل بالا بودن میزان الکل خونشان دستگیر می‌کنند.

گفتنی است که نوع خاصی از این وضعیت نیز در کسانی که اختلالات کبدی دارند، رخ می‌دهد که در آنها کبد نمی‌تواند الکل را به ‌درستی تجزیه و دفع کند. در این افراد، حتی اگر مقدار الکل تولیدی در روده‌ها بسیار ناچیز باشد باز هم «سندرم تخمیر خودکار» رخ می‌دهد و حالت مستی در فرد دیده می‌شود.

این مرد بلژیکی نیز پس از آنکه پلیس در آوریل ۲۰۲۲ وسیله نقلیه‌اش را متوقف کرد و با ثبت ۰.۹۱ میلی‌گرم الکل بر لیتر در هوای تنفسی او، وی را جریمه کرد و دوباره یک ماه بعد هنگامی که نفسش حاوی ۰.۷۱ میلی‌گرم الکل بر لیتر بود، دادگاهی شد.

حد قانونی وجود الکل در خون در کشور بلژیک ۰.۲۲ میلی‌گرم در ازای هر لیتر هوای بازدمی است که با سطح ۰.۵ گرم الکل در هر لیتر خون مطابقت دارد.

این مرد پیش از این در سال ۲۰۱۹ با وجود اعتراض به عدم مصرف مشروبات الکلی، جریمه نقدی شده بود و گواهینامه رانندگی او نیز تعلیق شده بود.

گفتنی است که او قبل از جریمه شدن توسط پلیس از ابتلای خود به این سندرم نادر بی اطلاع بوده است.

اکنون این مرد به توصیه پزشکان از یک رژیم غذایی کم‌کربوهیدرات پیروی می‌کند تا معده‌اش الکل بیشتری تولید نکند.

دادستان نیز در دادگاه از او درخواست کرده است که از هرگونه نوشیدنی الکلی پرهیز کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تجلیل از مردی که به تاریخ شفاهی رادیو مشهور است
  • مردی که ۶۰ سال پیش، تن و بدن مردم تهران را لرزاند
  • تصویر عجیب از مردی که زمانی همه زنان دنیا عاشقش بودند!
  • تبرئه مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
  • مرد میانسال با دیدن مرد غریبه در منزلش مرتکب قتل شد
  • آزاد شوم همسرم را هم می‌کشم!
  • متهم به قتل در دادگاه: پشیمان نیستم
  • صحنه روبه‌رو شدن یک مرد با همسر خیانتکارش و مرد غریبه | ۱۰ بار دیگر هم زنده شود باز او را می‌کشم
  • قتل اسیدی مرد جوان با انگیزه مرموز!
  • رضا عطاران «صدام» می‌شود!