Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران به احتمال اعمال محدودیت های جدید با هدف کاهش پاندمی کووید-۱۹ اشاره و اظهار کرد: اعمال محدودیت‌های جدید بازتاب شرایط مبتلایان، تعداد موارد بستری و مرگ و میرهای ناشی از بیماری کرونا در بخش های مختلف بیمارستانی است.

دکتر «علیرضا زالی» ضمن ابراز نگرانی از افزایش آمار مبتلایان به کرونا از وضعیت هشدار دهنده این بیماری در کل کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه مجموع آمار مبتلایان به کرونا نشان از وضعیت هشدار دهنده این بیماری در کل کشور است. 

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران درباره وضعیت مبتلایان به کرونا در پایتخت نیز خاطرنشان کرد: شهر تهران همچنان با سیر صعودی مبتلایان به ویروس کرونا روبرو است.

زالی ادامه داد: در ۲۴ ساعتی که گذشت بالغ بر ۴۲۵ بیمار جدید در بخش های عادی و ۱۰۲ بیمار نیز در بخش های ویژه بیمارستان های شهر تهران بستری شدند.

وی همچنین از رشد ۱.۶ درصدی مراجعان به بخش های بهداشتی شهر تهران با علایم بیماری کرونا خبر داد و گفت: در بخش درمان نیز ۵ درصد رشد بیماران سرپایی را شاهد بوده ایم. 

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به رشد ۸ درصدی بیماران کرونایی در بخش های عادی و ویژه تهران اظهار کرد: سهمی که از مجموع مراجعان به بخش های بهداشتی و درمانی اعلام شده و افرادی که نیازمند دریافت خدمات مداخله ای بستری هستند نیز  ۸ درصد گزارش شده است.

به گفته  دکتر زالی، اعمال محدودیت های جدید با توجه به وخامت شیوع گسترده کرونا براساس شرایط مختلف مناطق ضروری است.

وی آمار روزهای اخیر را بازتاب تغییرات ۲۵ تا ۳۰ روز قبل دانست و گفت: به نظر می رسد سهم سفرهای خردادماه در افزایش بار مراجعان چشمگیر است و طبیعتا سفرهای تابستانی هم می تواند خطرآفرین باشد.

زالی تصریح کرد: به رغم شتابی که در بازگشایی ها وجود دارد، رعایت شیوه نامه ها و پروتکل ها کمرنگ تر شده که می تواند منجر به افزایش آمار شود.

فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران، استفاده نکردن از ماسک، برگزاری مراسم عروسی و عزا و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی بدون رعایت پروتکل ها را از دیگر دلایل افزایش آمار ابتلا به کرونا اعلام کرد.

زالی با اشاره به رویکرد ستاد ملی مبنی بر بازگرداندن محدودیت ها در صورت افزایش نگرانی ها، عنوان کرد: ستاد بیماری کرونا در تهران هم بسته پیشنهادی ۶گانه خود را به ستاد ملی برای اعمال محدودیت ها اعلام کرده و منتظر تصمیم ستاد ملی هستیم.

اخبار مرتبط تمام کارمندان یک بانک کرونا گرفتند چرا افراد چاق بیشتر کرونا می گیرند؟ دردسرهای کرونایی؛ از استعمال روغن بنفشه و الکل تا دگزامتازون اینفوگرافی/ نکاتی که باید برای استفاده از دستگاه عابربانک در دوران کرونا رعایت شود چه کسانی در دوران کرونا مجاز به جراحی زیبایی نیستند؟ وزارت بهداشت خواستار بازگشت محدودیت‌های کرونایی شد جزییات محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان هفته

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا علیرضا زالی کرونا کرونا در ایران کرونا در تهران سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی اعمال محدودیت های جدید کرونا در کلانشهر تهران اعمال محدودیت ها بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۳۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم آمادگی برای وقوع سیل در استان سمنان

رئیس ستاد مدیریت بحران و شرایط اضطراری شرکت آب منطقه‌ای سمنان با اشاره احتمال وقوع سیل در این استان، بر لزوم آمادگی برای وقوع این پدیده در استان سمنان تأکید کرد. - اخبار استانها -

سمیه جباری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر احتمال وقوع بارش‌های قابل توجه از امروز تا پنجشنبه ششم اردیبهشت‌ماه 1403، وقوع سیلاب در استان سمنان بیشتر محتمل است.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها، احتمال بارش باران، رگبار و رعدوبرق، تشدید بارش‌ها در غالب نقاط استان با شدت بیشتر در نواحی شمالی، بارش برف و احتمال کولاک در نواحی سردسیر و کوهستانی استان وجود دارد.

رئیس ستاد مدیریت بحران و شرایط اضطراری شرکت آب منطقه‌ای سمنان با اشاره به احتمال زیاد وقوع سیل در استان سمنان تأکید کرد: با توجه به فعالیت این سامانه بارشی و احتمال وقوع سیلاب، توصیه می‌شود دستگاه‌های خدمات‌رسان و مردم استان سمنان برای مواجهه با سیلاب آماده باشند.

جباری با تأکید بر لزوم خودداری از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌های حاشیه و بستر رودخانه‌ها تصریح کرد: عدم حضور مسافرین و گردشگران در مناطق پست و بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مناطق ساحلی رودخانه‌ها در استان سمنان مورد تأکید جدی است.

وی با تأکید بر لزوم عدم عبور شهروندان و مسافران از سازه‌های تقاطعی و پل‌های رودخانه‌های سیلابی استان سمنان تصریح کرد: آمادگی حداکثری همه دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و امدادی و تجهیز گروه‌های عملیاتی و همچنین پاکسازی و بازگشایی کامل مجاری آبی، رودخانه‌ها و سازه‌های تقاطعی به‌ویژه در مراکز جمعیتی برای کاهش خسارات ناشی از سیل بسیار مؤثر خواهد بود.

رئیس ستاد مدیریت بحران و شرایط اضطراری شرکت آب منطقه‌ای سمنان، گفت: "تخلیه اماکن و مراکز جمعیتی در معرض و مسیر سیلاب" و "توقف هرگونه فعالیت در بستر و حاشیه رودخانه‌های مستعد سیلاب" از دیگر مورد تأکید رئیس ستاد مدیریت بحران و شرایط اضطراری شرکت آب منطقه‌ای سمنان برای مقابله با سیلاب احتمالی در این استان بود.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • لزوم آمادگی برای وقوع سیل در استان سمنان
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اولین عکس از ترانه علیدوستی در بیمارستان به خاطر بیماری ناشناخته و لاعلاج
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • علت رشد فزاینده بیماری‌های غیرواگیر در کشور چیست؟
  • چرا بیماری‌های غیرواگیر در کشور افزایش چشمگیر داشته است؟
  • علت رشد فزاینده بیماری‌های غیرواگیر در کشور