Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@03:11:56 GMT

تظاهرات در «دیر الزور» علیه شبه نظامیان کُرد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۳۸۷۵

تظاهرات در «دیر الزور» علیه شبه نظامیان کُرد

ساکنان شرق استان دیرالزور سوریه با برپایی تظاهرات علیه گروه موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه اقدامات ظالمانه آنها در ربودن فرزندانشان و سرقت منابع نفتی این منطقه را محکوم کردند.

به گزارش مشرق، شهر «غرانیج» در شرق استان دیرالزور سوریه بعد از ظهر امروز شاهد تظاهرات مردمی علیه شبه نظامیان نیروهای دموکراتیک سوریه بود که فشارهای خودسرانه این گروه‌ها و اقدامشان در ربودن شماری از اهالی را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت‌کنندگان در تظاهرات امروز شهر غرانیج خواهان آزادی فرزندان ربوده شده  خود و توقف اقدامات خودسرانه و هرج و مرجی شدند که این شهر در سایه حضور شبه نظامیان کُرد با آن مواجه است، به خصوص که این گروه‌ها و شرکت‌هایی که با آنها تعامل می‌کنند، مرتکب قتل و سرقت نفت اهالی آنجا می شوند.

تظاهرات‌کنندگان همچنین خیابان‌های اصلی شهر را با آتش زدن لاستیک مسدود کردند و مغازه‌ها هم به نشانه اعتراض و اعتصاب تعطیل بودند.

اهالی روستای «أبو حمام» در شرق استان دیر الزور هم به تازگی علیه شبه نظامیان عضو گروه نیروهای دموکراتیک سوریه و در محکومیت رفتارهای آنها که تحت حمایت نظامیان آمریکایی صورت می‌گیرد، تظاهرات کردند.

شماری از مناطق استان‌های دیر الزور و الحسکه شاهد تظاهرات اهالی در اعتراض به آزار و اذیت نیروهای دموکراتیک به اهالی آنجا و حملاتی است که حتی با شلیک گلوله واقعی صورت گرفته و کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر را به همراه داشته است، علاوه بر این شمار زیادی از اهالی روستاهای استان دیر الزور هم به طور خودسرانه توسط این شبه نظامیان که به طور کامل تحت امر نظامیان اشغالگر آمریکایی هستند، بازداشت می شوند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم سوریه تظاهرات آمریکا سرقت تحولات سوریه نیروهای دموکراتیک شبه نظامیان دیر الزور استان دیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۳۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی عصر چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: دفاع مشروع و مقتدرانه نظام اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اقتدار و عزت نظام اسلامی را بیش از پیش نشان داد.

محمودی افزود: شهادت شهدای کنسولی ایران در سوریه در حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل تعرض به حاکمیت ایران اسلامی بود که پاسخ به این جنایت مطالبه عمومی ملت ایران بود و بابت این پاسخ مقتدرانه سپاسگزار فرماندهی کل قوا و نیروهای مسلح هستیم.

وی با تقدیر از تجمعات و برنامه‌های مردمی که طی روزهای اخیر برگزار شد، گفت: نمازگزاران جمعه در این هفته بعد از اقامه‌ نماز جمعه در حمایت و تشکر از این اقدام قاطع و انقلابی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل که با عنوان جمعه‌های خشم ادامه دارد، دست به تظاهرات خواهند زد.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: این تظاهرات در شهرستان‌ها و بخش‌های کشور علی الخصوص استان تهران بعد از نمازهای جمعه و در تهران از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تظاهرات شهرک‌نشینان در تل آویو علیه کابینه نتانیاهو
  • تظاهرات علیه نتانیاهو امروز هم ادامه یافت
  • تظاهرات تجلیل از نیروهای مسلح
  • لاپوشانی جنایات نظامیان صهیونیست‌ از سوی بلینکن
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه
  • نمازگزاران شهر و استان تهران در محکومیت اسرائیل تظاهرات می کنند
  • عملیات نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و غزه علیه اشغالگران
  • شبه‌نظامیان مستقر در افغانستان منافع اقتصادی پاکستان را هدف گرفته است
  • تظاهرات هزاران نفر در آمریکا علیه حملات رژیم اسرائیل در غزه
  • صهیونیست‌ها نیروهای هلال احمر غزه را شکنجه کردند