Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر با پیروزی زردپوشان اصفهانی به پایان رسید. تاریخ انتشار: 22:44 - 09 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۳۱۷۶

خبرگزاری میزان - در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال تیم‌های سپاهان اصفهان و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۲۰:۴۵ امشب (دوشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید.

گل‌ها: محمدرضا حسینی (دقیقه 9) و محمد کریمی (دقیقه 31 - پنالتی)

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمد طیبی، محمدرضا مهدی زاده، سعید آقایی (شایان مصلح - 83)، مهدی کیانی، محمد کریمی، سروش رفیعی (کی‌روش استنلی - 67)، محمدرضا حسینی (رضا میرزایی - 83)، محمد محبی و سجاد شهباززاده

ترکیب گل‌گهر سیرجان:

مهرداد بشاگردی، علیرضا ابراهیمی، عبدالله حسینی، مهران گلزاری (سید احمد موسوی - 83)، یوسف وکیا (علی قربانخانی - 83)، امین پورعلی (یونس شاکری - 83)، احمدرضا زنده روح، مهرداد عبدی، مهرداد بایرامی (رضا محمودآبادی - 83)، سجاد آشوری (میلاد کمندانی - 89) و گادوین منشا

با ثبت این نتیجه سپاهان 40 امتیازی شد به رده دوم جدل رده‌بندی بازگشت. گل گهر نیز با همان 19 امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.

بیشتر بخوانید: ۲ ستاره سپاهان غایب بازی با گل‌گهر

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال لیگ برتر فوتبال گل گهر سیرجان سپاهان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۳۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید

به گزارش "ورزش‌سه"، فرصت‌سوزی‌های پیاپی سپاهان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا طی سه ماه اخیر سبب شد تا قهرمانی در آسیا با وجود نمایش‌های تحسین‌برانگیزی که تیم مورایس مقابل الهلال داشت، از بین برود. از سوی دیگر در همین دوره پنج شکست پیاپی هم در لیگ برتر از راه رسید تا وقتی سپاهان در شروع سال جدید در آبادان شکست خورد، تا حد زیادی امید به قهرمانی این تیم در لیگ برتر هم بر باد رفته باشد.

در جام حذفی اما شرایط متفاوت است. سپاهان در همان روزهای پر فراز و نشیب هم توانست در اولین بازی جام حذفی که دیدار معوقه برابر شمس آذر بود عملکرد قابل قبولی داشته باشد و با سه گل این تیم را در ورزشگاه خانگی بدرقه کرد.

حالا و پس از چند هفته دومین دیدار مرحله حذفی از راه رسیده است؛ جایی که قرعه با سپاهان مهربان بود و آنها اگرچه باید خارج از خانه بازی کنند، اما به مصاف یک تیم دسته اولی می‌روند که طی سال‌های اخیر شرایط خوبی از نظر مالی نداشته و امسال هم با سیاوش اکبرپور احوال بغرنجی دارد و در نیمه دوم جدول رده بندی جای گرفته است.

با این حال بازی در اهواز هیچ وقت برای مدعیان فوتبال ایران از استقلال و پرسپولیس گرفته تا سپاهان آسان نبوده و مورایس در آخرین تمرین به مرور کارهای تاکتیکی پرداخت و بازیکنان هم تمرین پرفشاری را پشت سر گذاشتند تا آماده یک مسابقه سخت و طاقت‌فرسا در اهواز شوند که طبق آخرین اخبار قرار است در ورزشگاه فولاد آره‌نا برگزار شود.

سپاهان پس از فرصت سوزی در لیگ برتر و آسیا حالا با تمام توان به جام حذفی پا می‌گذارد و مورایس بتواند هواداران ناراحت تیمش را با قهرمانی در این جام خوشحال کند.

دیگر خبرها

  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • اثرگذاری مثبت مرد پرتغالی 8 ساله سپاهان (عکس)
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • حضرت زهرایی بود و با اقتدا به حضرت مادر(س) جانش را فدا کرد
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • صدر جدول طلایی شد
  • برتری پورتو با پاس گل طارمی
  • میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان