Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیز الله ملکی در این باره با اشاره به کشف و ضبط ۷۵ کیلوگرم مواد مخدر روان گردان از نوع حشیش در شهرستان رودسر، اظهار کرد: این مقدار مواد مخدر در بازرسی از یک کامیون در این شهرستان کشف و ضبط کردند.

سردار ملکی افزود: راننده ۴۸ ساله به همراه ۲ همدست ۳۴ و ۳۸ ساله‌اش دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از شهروندان خواست هرگونه فعالیت تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 4961787

منبع: مهر

کلیدواژه: عزیزالله ملکی مواد مخدر ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان مواد مخدر خطبه های نماز جمعه دهه کرامت ایلام استانداری سمنان بیرجند سازمان تبلیغات اسلامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹۷ کیلو و ۸۰۰ گرم مخدر تریاک در شهرستان داورزن

   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین انتظامی داورزن گفت:این محموله در عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی و همکاری ماموران استان سمنان به دست آمد.  سرهنگ بهنام پور افزود: این محموله مواد مخدردر حال قاچاق از استان‌های شرقی به سمت  خراسان رضوی بود که توسط پلیس شهرستان داورزن و شهرستان میامی ردزنی شد و در یک عملیات غافلگیرانه خودرو تریلی حامل مواد  در یکی از محور‌های ارتباطی شهرستان میامی متوقف و در بازرسی از این خودرو ۹۷ کیلو و ۸۰۰گرم تریاک کشف شد.   سرهنگ بهنام پور اضافه کرد: در این عملیات ۲ متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.   شهرستان داورزن در ۳۱۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۱۱۱ کیلوگرم مواد مخدر در زاهدان کشف شد
  • دستگیری سرشبکه اصلی قاچاق مواد مخدر در زاهدان
  • دستگیری سرشبکه‌ اصلی قاچاق مواد مخدر در زاهدان
  • کشف بیش از ۹۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان داورزن
  • کشف ۹۷ کیلو و ۸۰۰ گرم مخدر تریاک در شهرستان داورزن
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • کشف بیش از ۷۰۰ لیتر ماده اولیه روان گردان شیشه در زاهدان
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • ۲۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد