Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دیدار تیم‌های سپاهان و گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید تا این تیم به رده دوم جدول بازگردد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر که پس از وقفه‌ای 4 ماهه از سر گرفته شده است تیم‌های سپاهان اصفهان و گل‌گهر سیرجان از ساعت 20:45 در ورزشگاه خالی از تماشاگر نقش‌جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با توجه به جایگاه 2 تیم در جدول رده‌بندی از حساسیت خاصی برخوردار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان که با توجه به پیروزی پرسپولیس در دیدار روز گذشته مقابل پیکان با فاصله 13 امتیازی تا صدر جدول در رده‌ سوم قرار داشت به دنبال پیروزی در این دیدار بود تا دوباره به رده دوم جدول بازگردد.

در آن سوی میدان شاگردان مجید جلالی که با قرار گرفتن در رده سیزدهم جدول خطر سقوط را حس می‌کنند با کسب امتیاز وارد زمین مسابقه شده‌ بودند تا وضعیت خود را در جدول سر و سامان دهند.

سپاهان در این دیدار با ترکیب پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمد طیبی، محمدرضا مهدی‌زاده، سعید آقایی، مهدی کیانی، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده وارد زمین مسابقه شد.

در آن سوی میدان مجید جلالی تیم خود را برای این دیدار با ترکیب مهرداد بشاگردی، علیرضا ابراهیمی، عبدالله حسینی، مهران گلزاری، یوسف وکیا، امین پورعلی، احمدرضا زنده روح، مهرداد عبدی، مهرداد بایرامی، سجاد آشوری و گادوین منشا وارد زمین مسابقه کرده بود.

سپاهان این دیدار را بهتر آغاز کرد و با در اختیار گرفتن توپ و میدان نبض این دیدار را در دست گرفت.

در دقیقه 4 مسابقه محمد محبی با یک حرکت در عرض و از پشت محوطه جریمه گل‌گهر صاحب یک موقعیت شوت از راه دور شد که ضربه این بازیکن با اختلافی جزئی از کنار دروازه بشاگردی به بیرون رفت.

تلاش‌های سپاهان خیلی زود و در دقیقه 10 مسابقه نتیجه داد و ضربه سر محمد طیبی درون محوطه جریمه سپاهان به سید محمدرضا حسینی رسید که این بازیکن با ضربه سر دروازه گل‌گهر را باز کرد.

در دقیقه 13 تیم سپاهان بار دیگر صاحب یک موقعیت خطرناک شد که بار دیگر ضربه سر ضرب سید محمد حسینی با اختلاف جزئی به بیرون رفت.

در دقیقه 22 سروش رفیعی هافبک تیم سپاهان با یک ضربه محکم از فاصله 30 متری دروازه گل‌گهر را تهدید کرد که ضربه این بازیکن با اختلاف کم از کنار دروازه بشاگردی به بیرون رفت.

در دقیقه 24 ضربه از راه دور مهرداد عبدی هافبک تیم گل‌گهر از بالای دروازه پیام نیازمند به بیرون رفت.

در دقیقه 30 این دیدار سپاهان صاحب یک ضربه پنالتی شد که سید محمد کریمی با یک ضربه دقیق و فنی گل دوم سپاهان را به ثمر رساند.

در دقیقه 33 مهاجم تیم گل‌گهر با پیام نیازمند تک به تک شد که مدافع سپاهان این ضربه را دفع کرد.

پس از به ثمر رساندن گل دوم سپاهان بازی به صورت پایاپای دنبال شد و هر 2 تیم موقعیت‌های نصف و نیمه‌ای را روی دوازه یکدیگر ایجاد کردند.

در دقیقه 44 تیم گل‌گهر از سمت راست محوطه جریمه سپاهان صاحب یک فرصت شد که مهدی کیانی این حمله را با یک ضربه محکم دفع کرد.

اصفهان| ادای احترام سپاهانی‌ها به شهید مدافع سلامت/ سکوت بازیکنان به احترام جانباختگان کرونا + تصویر‌اصفهان| پیروزی 2 گله سپاهان مقابل گل‌گهر در پایان نیمه نخستاصفهان| ترکیب تیم فوتبال سپاهان برای دیدار با گل‌گهر مشخص شد

نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد که گل‌گهر سیرجان چیزی برای از دست دادن نداشت و برای جبران 2 گل خورده وارد زمین مسابقه شد.

در دقیقه 49 ضربه سر محمد محبی با اختلاف زیادی از بالای دروازه گل‌گهر به بیرون رفت.

در دقیقه 53 محمد محبی با یک حرکت سریع به محوطه جریمه گل‌گهر رسید که ضربه این بازیکن توسط بشاگردی دروازه‌بان گل‌گهر دفع شد.

در دقیقه 61 روی حرکت سروش رفیعی درون محوطه جریمه گل‌گهر سیدمحمد کریمی صاحب یک موقعیت شوت‌زنی شد که ضربه هافبک سپاهان در آستانه ورود به دورازه توسط مدافع گل‌گهر به بیرون زده شد.

در دقیقه 68 پاس در عرض استنلی به سید محمدرضا حسینی رسید و ضربه این بازیکن به راحتی در اختیار دروازه‌بان گل کهر قرار گرفت.

در دقیقه 72 پاس در عمق گادوین منشا به یونس شاکری رسید اما ضربه این مهاجم تیم گل‌گهر به بالای دروازه رفت.

در دقیقه 73 ضربه علی قربان‌خانی هافبک گل‌گهر سیرجان از پشت محوطه جریمه سپاهان با اختلافی زیاد به بیرون رفت.

در ادامه تیم گل‌گهر توپ و میدان را در دست گرفت و حملات نصف و نیمه‌ای را روی دروازه شاگردان جلالی ایجاد کرد اما در این حملات ناموفق بود.

این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید تا شاگردان قلعه‌نویی با برگشت به رده دوم جدول روزنه‌های امید خود را برای قهرمانی در این فصل زنده نگه دارند.

انتهای پیام/ 172/ش

R41346/P/S6,51/CT11 بیشتر بخوانید... اصفهان| پیروزی ۲ گله سپاهان مقابل گل‌گهر در پایان نیمه نخست اصفهان| ادای احترام سپاهانی‌ها به شهید مدافع سلامت/ سکوت بازیکنان به احترام جانباختگان کرونا + تصویر‌ اصفهان| ترکیب تیم فوتبال سپاهان برای دیدار با گل‌گهر مشخص شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وارد زمین مسابقه ضربه این بازیکن گل گهر سیرجان بیرون رفت محوطه جریمه تیم گل گهر محمد محبی سید محمد ضربه سر یک ضربه رده دوم صاحب یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد

در ادامه دیدار‌های معوقه هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ چهار بازی برگزار شد که در مهمترین آن‌ها در دربی منطقه مرسی‌ساید، تیم فوتبال لیورپول یکی از سه مدعی قهرمانی میهمان رقیب همشهری‌اش اورتون بود و این بازی را با نتیجه ۲ بر صفر به تیم میزبان واگذار کرد.

جارد برنثویت در دقیقه ۲۷ و دومنیک کالورت لوین در دقیقه ۵۸ گل‌های منجر به پیروزی اورتون بحران‌زده را به ثمر رساندند تا این تیم با کسب سه امتیاز بسیار ارزشمند این بازی، یازدهمین پیروزی‌اش را کسب کند و با افزایش فاصله خود با منطقه سقوط به هشت امتیاز، به بقا در لیگ برتر جزیره امیدوار شود. در سمت مقابل، اما لیورپول با قبول این شکست بدموقع ۷۴ امتیازی ماند و نتوانست خودش را به آرسنال ۷۷ امتیازی و صدرنشین برساند. این در حالی است که منچسترسیتی با دو بازی کمتر و تنها یک امتیاز اختلاف با لیورپولی‌ها پشت سر آن‌ها در رده سوم قرار دارد و به طور بالقوه می‌تواند جای مرسی‌ساید‌ها و حتی آرسنال را در صدر جدول بگیرد.

در بازی همزمان در ورزشگاه اولدترافورد، اما تیم فوتبال منچستریونایتد میهمان خود شفیلدیونایتد را با نتیجه ۴ بر ۲ از پیش رو برداشت. در این بازی اگرچه شفیلدیونایتد با گلزنی جیدون بوگل در دقیقه ۳۵ پیش افتاد، اما گل دقیقه ۴۲ هری مگوایر برای شیاطین سرخ مانع از شکست آن‌ها در نیمه نخست شد. در نیمه دوم، باز هم شفیلدیونایتد زودتر به گل رسید و این بار بن بریرتون در دقیقه ۵۰ گلزنی کرد. ۱۱ دقیقه طول کشید تا من‌یونایتد گل خورده را توسط برونو فرناندز از روی نقطه پنالتی جبران کند. تلاش‌های منچستریونایتد برای کسب تمام امتیاز این بازی در نهایت ثمر داد و فرناندز با زدن دومین گل خود در دقیقه ۸۱ شیاطین سرخ را پیش انداخت و چهار دقیقه بعد راسموس هویلون تیر خلاص را به قلب میهمان شلیک کرد.

پیروزی شانزدهم یونایتد در سی‌و‌سومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر انگلیس، این تیم را با ۵۳ امتیاز، یک پله در جدول بالا برد و به رده ششم رساند. البته شکست ۲ بر صفر نیوکاسل در خانه وستهام در بازی همزمان نیز در صعود شیاطین سرخ تأثیرگذار بود. این به معنای افزایش شانس شاگردان اریک تنهاخ برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده است.

در دیگر بازی شب گذشته لیگ برتر نیز بورنموث با نتیجه یک بر صفر ولورهمپتون را شکست داد. در تنها بازی معوقه باقیمانده از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب منچسترسیتی میهمان برایتون خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • اولین قهرمانی لیگ به حزباوی رسید
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود