Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@06:27:53 GMT

پیروزی سپاهان مقابل گل گهر

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۴۰۸۲

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان و گل گهر سیرجان از ساعت ۲۰:۴۵ امروز دوشنبه در هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

در این مسابقه که در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد، محمدرضا حسینی (۹) و محمد کریمی (۳۱- پنالتی) برای سپاهان گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان در این مسابقه کاملاً برتر از تیم گل گهر نشان داد و موفق شد در همان نیمه نخست دو گل به ثمر برساند. حملات سپاهان در نیمه دوم هم ادامه داشت و بازیکنان این تیم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی خلق کردند.

کی روش استنلی مهاجم برزیلی سپاهان در این مسابقه نیمکت نشین بود و در نیمه دوم به جای سروش رفیعی وارد زمین شد.

سپاهان با این برد ۴۰ امتیازی شد و جای شهرخودرو را در رده دوم جدول گرفت. گل گهر هم با هدایت مجید جلالی ۱۹ امتیازی باقی ماند.

در حال حاضر پرسپولیس با ۵۰ امتیاز صدرنشین است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم درباره رضائیان مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌سه"، ثانیه‌های پایانی نیمه اول ملوان و سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران در حالی با نتیجه یک بر صفر دنبال می‌شد که رامین رضائیان روی اعتراض به تصمیم حسین ظهیری کمک داور مسابقه و توصیه‌ای که او به مرتضی منصوریان داور مسابقه داشت، با کارت زرد جریمه شد، تا در کنار نتیجه‌ که سپاهانی‌ها به شدت از آن ناراحت بودند، خبر تلخ دیگری هم خیلی زود دست به دست شود و آن هم محرومیت رامین رضائیان از بازی بعدی مقابل پرسپولیس به دلیل 4 کارته شدن بود.

در واقع شاید اگر سپاهان در بازی بعدی با تیمی غیر از پرسپولیس بازی داشت، محرومیت رامین رضائیان اینقدر مورد توجه قرار نمی‌گرفت، اما بلافاصله بسیاری از رسانه‌ها به آن پرداختند.

پس از پایان مسابقه نیز در نشست خبری از مورایس درباره محرومیت رضائیان در بازی با پرسپولیس پرسیدند که سرمربی پرتغالی سپاهان نسبت به آن ابراز بی اطلاعی کرد و تاکید داشت که این موضوع باید بررسی شود.

به همین جهت در پایان مسابقه تماسی با رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان داشتیم که او محرومیت رضائیان را تکذیب کرد و بیان داشت که ستاره ملی پوش طلایی‌پوشان با دریافت کارت زرد مقابل ملوان 3 کارته شده و منعی برای حضور مقابل پرسپولیس در هفته بعدی مسابقات لیگ برتر که پس از برگزاری مسابقات جام حذفی انجام می‌شود، ندارد.

رضائیان هم به علت وسعت اخباری که درباره محرومیت او به وجود آمده، بلافاصله پس از سوت پایان مسابقه یک استوری منتشر کرده و از این گفته که در بازی بعدی مقابل پرسپولیس منعی برای حضور در ترکیب تیمش ندارد.

در واقع رامین بسیاری از سایت‌های ورزشی تا پیش از بازی برابر ملوان 3 کارت زرد به نام رضائیان ثبت کرده‌اند که مقابل پرسپولیس، آلومینیوم و نساجی مازندران بوده است، اما رضا فتاحی می‌گوید مدافع راست سپاهان در مصاف با آلومینیوم که تیم مورایس سه اخراجی داشت و کارت‌های زیادی از سوی وحید کاظمی در این مسابقه داده شد، کارتی دریافت نکرده است.

با این وصف رضائیان با دریافت کارت زرد مقابل ملوان در انزلی 3 کارته شد و منعی برای بازی مقابل پرسپولیس در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر ندارد.

دیگر خبرها

  • بازگشت غول زرد لیگ برتر به فرم قهرمانی
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • خبر مهم درباره رضائیان مقابل پرسپولیس
  • شکست ملوان برابر سپاهان در انزلی
  • سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد + جدول لیگ برتر
  • هفته بیست وچهارم لیگ برتر| سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد
  • سپاهان با شکار قوی سپید مدعی ماند/ملوان فقط یک نیمه بازی کرد
  • پیروزی یک نیمه‌ای ملوان با گلزنی دوباره سلیمانی
  • پیروزی ملوان مقابل سپاهان در نیمه اول
  • سپاهان ۳۶۶۳ روز بدون پیروزی مقابل ملوان!